یو اف اس >

خرید خانه در کانادا

کانادا یکی از کشورهایی است که به دلیل رفاه و امکاناتی که برای شهروندانش مهیا کرده است، مهاجران زیادی خواهان سرمایه گذاری و اقامت در این کشور هستند. راه های زیادی برای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی مختلف وجود دارد که شرایط آب و هوایی مناسب، کیفیت زندگی، فرهنگ و … بر روی این تصمصیم گیری تاثیر دارد.کانادا را می توان به عنوان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری برشمرد که یکی از راه های سرمایه گذاری در این کشور، خرید خانه است. این مقاله دربردارنده اطلاعات کامل برای خرید خانه در کاناداست، پس تا پایان ما را همراهی کنید.

خرید خانه در کانادا چگونه است؟

خرید ملک در کانادا کاملا دارای اصول و قوانین خاص خود است که بدون آشنایی با آن ها، نمی‌توان راه سرمایه گذاری در این کشور را به سلامت پیمود. کانادا برخلاف بیشتر کشورها اجازه خرید و فروش خانه را به افراد و اتباع خارجی داده است که همین امر به دلیلی برای سرمایه گذاری تبدیل شده است.

قبل از هر اقدامی برای خرید خانه در کانادا، باید به مشاورین املاک قابل اعتماد و با تجربه در این زمینه مراجعه کرد و خرید را زیر نظر این افراد انجام داد زیرا آن‌ها با تمام قوانین خرید ملک در کانادا آشنا هستند. در واقع بدون داشتن یک مشاور و وکیل خوب، نمی‌توانید خرید خانه را انجام دهید و این یعنی یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در کانادا را از دست داده اید. ما در هلدینگ یو اف اس بهترین مشاوران و وکلا را برای شما آماده کرده‌ایم تا بتوانید خریدی آسوده و مطمئن داشته باشید.

کانادا فرهیخته ترین کشور در دنیا

روند خرید ملک در کانادا

  1. برگزاری جلسات آنلاین یا حضوری با مشاورین یو اف اس برای بررسی شرایط شما
  2. انتخاب شهر مناسب و معرفی پروژه‌ها توسط مشاوران یو اف اس
  3. تایید چندین ملک برای بازدید نهایی
  4. رزرو نوبت برای بازدید از ملک‌های مشخص شده در مرحله قبل
  5. انتخاب ملک نهایی پس از سفر و بازدید حضوری از پروژه‌ها و ملک‌ها
  6. تنظیم سند توسط مشاورین املاک یو اف اس در کانادا و طی مراحل قانونی توسط وکلای شرکت
  7. تعیین قیمت دقیق توسط فروشنده و توافق با خریدار برای ملک
  8. بررسی دقیق سند توسط وکلای شرکت برای اینکه هیچگونه ایراد و مفاهیم غیر قابل فهمی در سند وجود نداشته باشد
  9. بررسی و جمع آوری مدارک لازم گواهی بر عدم سوء پیشینه فروشنده توسط وکلای یو اف اس
  10. پس از تنظیم سند توسط وکیل، مبلغ و پول تعیین شده به فروشنده تحویل داده می‌شود و وکیل کلید را برای خریدار تحویل می‌گیرد.

مزایای خرید خانه در کانادا

دلیل اینکه همه خرید ملک در کانادا را به عنوان یک سرمایه گذاری بسیار معتبر می‌شناسند، داشتن مزایای متعدد این سرمایه گذاری است. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • در کانادا قیمت مسکن چندان زیاد نیست و این یک فرصت ایده آل برای افراد به حساب می‌آید تا سرمایه گذاری بلند مدتی را در یک کشور خارجی انجام دهند.
  • با خرید خانه در کانادا می‌توانید برای خرید لوازم منزل، وام دریافت کنید که مزیت بسیار خوبی به شمار می‌آید.
  • برای خرید خانه می‌توانید از کانادا وام دریافت کنید تا پس از پایان اقساط، سند ملک به نام شما ثبت شود.
  • می‌توانید خانه خریداری شده را به راحتی اجاره دهید و از این طریق نیز کسب درآمد کنید.

شرایط خرید خانه در کانادا

همان طور که در قسمت‌های قبل نیز اشاره شد، خرید ملک و خانه در کانادا نیازمند روش و اصول خاص خود است که حتما باید از مشاورین با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. در کانادا شرایط خاصی برای خرید خانه در نظر گرفته‌اند که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

کانادا قوانین مختلفی را برای افراد با تابعیت‌های مختلف تعیین کرده است که همین امر سبب می‌شود، قبل از هر کاری نسبت به آشنایی با این قوانین اقدام کنید.

  1. در کانادا خرید و فروش‌ها از طریق بنگاه‌های ملکی انجام می‌شود و معمولا هر قسمت از شهرهای مختلف دارای بنگاه‌های ملکی زیر نظر انجمن آژانس مسکن محلی است. بنابراین برای خرید خانه در کانادا اولین مرحله، مراجعه کردن به این آژانس و بنگاه‌های معاملات ملکی در این کشور است.
  2. اگر در کانادا زندگی نمی‌کنید، برای خرید خانه در ابتدا باید سی و پنج درصد از کل مبلغ را پرداخت کنید.
  3. کانادا برای افرادی که قصد خرید خانه دارند، وام هایی را در نظر گرفته است که برای شهروندان خود سود کمتری دارد و برای افراد و اتباع خارجی، این درصد بیشتر است. افرادی که 6 ماه از سال را در کانادا و 6 ماه دیگر را در کشورهای دیگر زندگی می کنند، به عنوان افراد غیر مقیم کانادا شناخته می شوند.

پیش خرید خانه در کانادا

خانه های ویلایی کانادا

به طور کلی می‌توان گفت که خرید خانه در کانادا نمی‌تواند اقامت این کشور را برای شما به دنبال داشته باشد، اما پیش خرید خانه می‌تواند به یکی از راه‌های دریافت اقامت کانادا تبدیل شود. به طور کلی‌تر این سرمایه گذاری راه را برای اخذ اقامت کانادا آسان‌تر می‌کند. اگر به عنوان یک سرمایه گذاری به این قضیه نگاه می‌کنید بهتر است، خانه‌هایی را پیش خرید کنید که دارای ویژگی های زیر هستند:

  • موقعیت مکانی مناسب
  • ویو و نورگیری آن
  • دارا بودن انباری و پارکینگ
  • نقشه ساختمان مناسب
  • انتخاب شهر مناسب
  • انتخاب محله مناسب برای خانه

شرایط وام خرید خانه در کانادا

در کانادا وام‌هایی را به عنوان وام خرید خانه در نظر گرفته‌اند که دارای انواع زیر است.

  1. وام باز: در این نوع وام می‌توانید در زمان بازپرداخت، مبلغ بیشتری نسبت به اقساط پرداخت کنید تا زمان اتمام وام، کوتاه‌تر شود. با انجام این کار می‌توانید سود پرداختی خود را کمتر کنید.
  2. وام بسته: در این وام باید مبلغ اقساط را ماهانه و همان طور که هست، پرداخت کنید یعنی نمی‌توانید ماهانه مبلغ بیشتری را نسبت به قسط تعیین شده، واریز کنید.

برای پرداخت این وام‌ها شرایطی را در نظر می‌گیرند که در زیر برخی از مهم‌ترین‌های آن ذکر شده است.

  • اولین مرحله، بررسی کردن و در نظر گرفتن شرایط مالی و وضعیت اقتصادی وام گیرنده است. این اطلاعات می‌تواند در پیرامون دارایی، ثروت، وضعیت مالی و … باشد.
  • یکی دیگر از شرایط برای دریافت وام، اعتبار سنجی وام گیرنده است که در گذشته از چه اعتباراتی استفاده کرده است و آیا از بازپرداخت آن‌ها عقب مانده است یا خیر.

نکات خرید ملک در کانادا برای تازه واردین

برای خرید خانه در کانادا برخی از نکات وجود دارد که توجه به آن‌ها بسیار ضروری و حیاتی است. برخی از مهم ترین نکات عبارتند از:

  1. ابتدایی‌ترین کار کمک از افراد خبره و کسانی است که قبلا در این زمینه فعالیت داشته‌اند. زیرا شما نسبت به تمام قوانین خرید ملک در کانادا آشنا نمی‌باشید.
  2. هدف خود را از خرید خانه مشخص کنید که اگر قصد خرید و فروش آن را دارید، بهتر است از وام بسته استفاده نکنید. خانه‌هایی که با استفاده از وام بسته خریداری می‌شوند، امکان فروش آن‌ها تا پایان اقساط وجود ندارد.
  3. محیط، مکان‌های دسترسی، نزدیکی به ناوگان عمومی، ویو و … را در نظر بگیرید.
  4. خرید خانه و ملک در کانادا نیاز به هزینه‌های گوناگون دارد بنابراین باید برنامه ریزی دقیقی را برای انجام این کار در نظر بگیرد و هر لحظه که نیاز به پرداخت هزینه بود، آمادگی پرداخت آن را داشته باشید.
  5. به شرکت‌های حقوقی مراجعه کنید و یک وکیل ماهر در این زمینه را انتخاب کنید تا با اطمینان خاطر مدارک و اسناد خانه را تحویل بگیرید.
  6. در خرید ملک، بازرس باید فوندانسیون، مقاومت ستون ها و … خانه را بررسی کند و به شما اطمینان بدهد که خانه از هرگونه مشکل به دور است.
  7. به این نکته توجه کنید که شهر از لحاظ امنیت و میزان جرم در چه سطحی است.
  8. متراژ و تعداد اتاق های خانه را در نظر داشته باشید.
  9. یو اف اس به عنوان بهترین و معتبرترین املاک در کانادا، می‌تواند تمامی امور شما را انجام دهد. قبل از اقدام به خرید، حتما و حتما با مشاوران ما تماس بگیرید.

حداقل پول برای خرید خانه در کانادا

ملک در کانادا بسته به این که در چه شهر و مکانی قرار دارد، از قیمت های مختلفی برخوردار است. معمولا شهرهایی چون بریتیش کلمبیا قیمت بالاتری نسبت به مناطق دیگر دارند و برخی نیز از قیمت‌های پایین‌تری برخوردار هستند. به دلیل نوسانات قیمت‌ها بهتر است، میانگین پول برای خرید ملک در استان‌های مختلف کانادا را ذکر کنیم که جدول زیر اعداد آن را نمایش می دهد.

استان‌های کانادامتوسط قیمت ملک
کبک300 هزار
لابرادور250 هزار
بریتیش کلمبیا700 هزار
آلبرتا390 هزار
مانیتوبا290 هزار
انتاریو500 هزار
ساسکاچوان290 هزار
پرنس ادوارد190 هزار
نیوبرانسویک173 هزار

بهترین جا برای خرید خانه و آپارتمان در کانادا

شهرهای کانادا دارای امکانات و آب و هوای مختلفی هستند که همین امر سبب می شود، تعداد افراد طالب برای زندگی در آن ها متفاوت باشد. شهر ها به دلیل موقعیت مکانی، کیفیت زندگی در آن ها متفاوت است. به طور کلی شهر تورنتو از همه نظر دارای کیفیت مناسب برای زندگی است که خرید خانه در این شهر یک سرمایه گذاری پرسود خواهد بود.

لیست زیر شهرهای مناسب برای خرید ملک کانادا را نشان می دهد.

  • تورنتو
  • ونکوور
  • آتاوا
  • مونترال
  • کلگری

البته شهرهای دیگر کانادا نیز ارزش سرمایه گذاری را دارند و لیست فوق بهترین های این کشور را نشان می دهد.

اقامت از طریق خرید ملک در کانادا

اقامت کانادا با خرید ملک

این باور که با خرید ملک می توان اقامت کشور کانادا را دریافت کرد، غلط است و خرید ملک و خانه تنها یک راه سرمایه گذاری به حساب می آید. دریافت اقامت کانادا از طریق کار کردن، تحصیل، ثبت شرکت در این کشور و … امکان پذیر است. البته مراجعه به سایت های مربوط به این زمینه، اطلاعات به روزتری را در اختیار شما قرار می دهند.

قوانین خرید خانه در کانادا

در کانادا برای خرید خانه مراحل و قوانینی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است.

  • افرادی که در کانادا اقامت ندارند، در زمان خرید خانه در کانادا باید 35 درصد از کل مبلغ را به صاحب ملک بپردازند.
  • استفاده از وام برای افراد خارجی نیز وجود دارد ولی باید سود بیشتری را بپردازند.
  • در زمان خرید، مالیات از شما دریافت می شود که میزان آن یک درصد ارزش خانه خریداری شده است.

مشاور املاک خرید خانه در کانادا

برای خرید خانه در کانادا حتما باید به مشاورین املاک مراجعه کرد و بدون کمک گرفتن از آن ها، خرید خانه بسیار دشوار است. یو اف اس یکی از راه های خرید خانه در کاناداست که به شما کمک می کند، ملک خود را به صورت قانونی و دقیق خریداری کنید. این امر را به واسطه کادر مجرب و متخصص خود انجام می دهد.

جمع بندی

خرید خانه در کانادا یک سرمایه گذاری مناسب به حساب می آید که دارای مراحل خاص خود است و به تنهایی و بدون مراجعه به مشاورین املاکی چون یو اف اس کاری بسیار پیچیده و دشوار محسوب می شود. در این مقاله اطلاعات کاملی را در مورد نحوه خرید ملک در کانادا ذکر شد که با مطالعه آن می توانید، به راحتی نسبت به این سرمایه گذاری اقدام کنید.