یو اف اس >

خرید خانه در قبرس شمالی

افرادی که قصد مهاجرت دارند یا می‌خواهند در خارج از کشور به سرمایه‌ گذاری بپردازند، می‌توانند با خرید خانه در قبرس شمالی به این مهم دست یابند. خرید ملک در قبرس شمالی بنا به دلایل مختلف امروزه مورد توجه افراد فراوانی قرار گرفته است. چنانکه امروزه درخواست‌های فراوانی برای خرید آپارتمان و ملک در قبرس شمالی به این کشور داده می‌شود.افزایش روز افزون افرادی که از ملیت‌های مختلف اقدام به خرید خانه در قبرس شمالی می‌کنند نشان از یک سرمایه گذاری مطمئن در این کشور می‌دهد. بررسی‌‌ها نشان می‌دهد که از ملیت‌های مختلفی مانند انگلستان، ایران، ترکیه، روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس بیشترین درخواست‌ها برای خرید ملک در این کشور ارسال می‌شود.قبرس شمالی به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری و کشورهای در حال توسعه پتانسیل تبدیل شدن به یکی از قطب‌های گردشگری در جهان را دارد. این کشور شرایطی ایجاد کرده که سرمایه‌ گذاران بتوانند در تمام قسمت‌های آن اقدام به خریداری ملک کنند. ما در این مطلب به طور کلی شما را با مزایای خرید خانه در قبرس شمالی و مدارک مورد نیاز به آن آشنا می‌کنیم.

 آشنایی با کشور قبرس شمالی

قبرس شمالی

حدود چهل سال پیش و در سال ۱۹۸۳ بخش شمالی قبرس با اعلام استقلال تصمیم گرفت که از کشور قبرس جدا شود. این کشور زیبا که آب و هوای مدیترانه‌ای دارد با ترکیه در بخش شمالی و از جنوب با مصر همسایه است. بخش غربی این کشور با یونان و در شرق با سوریه مرز مشترک دارد. وجود مراکز خرید بزرگ، جاذبه‌های گردشگری در این کشور و موارد دیگر موجب شده تا توریست‌های بسیاری مایل به بازدید از این کشور باشند. این کشور دارای رستوران‌های بسیار بزرگ و با تنوع غذایی بالا است.

پیشرفت اقتصاد در این کشور به گونه‌ای بوده که شرکت‌های بزرگ اروپایی اقدام به سرمایه‌ گذاری در این کشور کرده‌اند. خرید ملک و ایجاد پروژه ساختمانی بخش بزرگی از اقتصاد در کشور قبرس شمالی را در بر می‌گیرد. در زمینه تولید نفت و گاز کشور قبرس از بزرگترین صادر کننده‌های این منابع انرژی است. به صورت کلی چشم‌انداز مثبتی که این کشور از خود نشان داده افراد بسیاری را ترغیب به خرید ملک در قبرس شمالی کرده است.

چگونه در قبرس شمالی خانه بخریم

بمانند هرکشوری خرید خانه در قبرس شمالی با قوانین خاصی همراه است. با این حال دولت این کشور شرایطی فراهم کرده که شما بتوانید به راحتی اقدام به سرمایه ‌گذاری در این کشور کنید. برای خرید خانه در قبرس شمالی شما باید مراحل مختلفی را طی کنید. برخی از این مراحل را شما و برخی را فروشنده موظف است که انجام دهد. ما در اینجا مراحل خرید ملک در قبرس شمالی را برای شما بیان می‌کنیم.

مرحله اول: در این مرحله شما پس از مشورت با مشاورین املاک یو اف اس که تجربه کامل با امکانات و قیمت‌های خانه در قبرس شمالی دارند ملک مورد نظر را انتخاب می‌کنید. پس از انتخاب ملک با کمک از مشاورین املاک ما می‌توانید در زمینه قیمت و شرایط پرداخت با فروشنده به توافق برسید.

مرحله دوم: با انتخاب یک وکیل قانونی می‌توانید به راحتی فرآیند حقوقی خرید را انجام دهید. وکیل املاکی ما با توجه به  تخصصی که دارد می‌تواند به خوبی شما را در این امر یاری کند.

مرحله سوم: پس از احراز هویت و دریافت گواهی سوء پیشینه می‌توانید با وکیل شرکت پیش ‌نویس قرارداد را امضا کرده و تاییدیه نهایی را دریافت کنید.

مراحلی را نیز وکیل و مشاور حقوقی شما باید برای خرید خانه در قبرس طی کنند. در ابتدا وکیل شما با فروشنده ملک تماس گرفته و اسناد و مدارک ملک را درخواست می‌کند. سپس با بررسی دقیق مدارک، صحت مدارک را تایید کرده و به دنبال تعیین نرخ ملک خواهد رفت.

پس از این مراحل وکیل با ارسال پیش قرارداد به خریدار و پس از تایید خریدار اقدام به عقد قرارداد با فروشنده خواهد کرد. دقت کنید که برای خرید ملک در قبرس شمالی نیاز به حضور خریدار نخواهد بود. خریدار می‌تواند به وکیل شرکت وکالت داده تا تمام جزئیات قرارداد را مطالعه و امضا کند.

پس از انجام این مراحل توسط خریدار و وکیل حقوقی، شما نیاز به ثبت ملک خود در اداره ثبت املاک و اراضی قبرس شمالی خواهید داشت. در آخر کار خریدار یا وکیل با ارسال درخواست به هیات وزیران خواستار انتقال سند به نام خریدار خواهد شد. معمولاً صدور مجوز بین ۶ تا ۱۲ ماه طول خواهد کشید.

مدارک لازم برای خرید ملک در قبرس شمالی

آشنایی با کشور قبرس شمالی

برای خرید ملک در قبرس شمالی شما باید مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. شما با تهیه این مدارک به راحتی می‌توانید برای خرید خانه در قبرس شمالی اقدام کنید. این مدارک عبارتند از:

  • ارائه کپی پاسپورت خریدار و افراد وابسته به آن
  • ارائه کپی از مجوز اقامت موقت در قبرس شمالی و افراد وابسته چنانچه در قبرس شمالی اقامت دارند.
  • ارائه عکس رنگی از متقاضی خرید و افراد وابسته به آن که قصد اقامت در قبرس شمالی را دارند.
  • ارسال رزومه توسط متقاضی خرید
  • ارائه تاییدیه بانکی توسط خریدار به مبلغ حداقل ۳۰ هزار یورو. دقت داشته باشیم که شما باید با ارائه تاییدیه ثابت کنید که حداقل سه سال در این کشور سرمایه گذاری خواهید کرد.
  • ارائه مدرکی که نشان دهد شما سالانه حداقل ۳۰ هزار یورو درآمد خواهید داشت. دقت کنید که این درآمد شما باید مربوط به انجام کاری خارج از کشور قبرس باشد. نکته دیگر که وجود دارد به ازای همسر و فرزند خریدار باید سالانه 5 هزار یورو نیز درآمد داشته باشد.
  • ملک خریداری شده باید حداقل ۳۰۰ هزار یورو قیمت گذاری شده باشد. علاوه بر این باید حداقل ۲۰۰ هزار یورو از وجه معامله پرداخت شده باشد.
  • خریدار باید به صورت رسمی اظهار کند که قصد انجام کار در قبرس شمالی را نخواهد داشت. این شرط برای همسر و فرزندان او نیز صدق خواهد کرد.
  • متقاضی باید بیمه درمانی خود همسر و فرزندان خود را نیز ارائه دهد.
  • ارائه گواهی سو پیشینه متقاضی خرید، همسر، فرزندان و والدین و ترجمه رسمی آن به همراه تاییدیه سفارت الزامی است.
  • متقاضی باید سند ازدواج خود را به همراه شناسنامه فرزندان ارائه دهد. دقت کنید که این اسناد باید توسط سفارت نیز تایید شوند.

 هزینه و قیمت خانه در قبرس شمالی

هزینه زندگی در قبرس شمالی نسبت به سایر کشورهای منطقه بسیار پایین‌تر خواهد بود. بهره مندی از این شرایط موجب شده که خیل عظیم خریداران و سرمایه ‌گذاران اقدام به خرید خانه در قبرس شمالی کنند. بسیاری از کارشناسان، قبرس شمالی را به عنوان یکی از به صرفه‌ترین مقصدها برای سرمایه گذاری و خرید آپارتمان و ویلا می‌دانند. جالب است بدانید که قیمت ملک در قبرس شمالی نسبت به قبرس جنوبی بسیار کمتر است. املاک در قبرس شمالی معمولاً به پوند استرلینگ ثابت می‌شود. این عمل موجب می‌شود که از نوسانات لیر ترکیه نیز محافظت شود.

برای هزینه زندگی در قبرس شمالی نیز، شما پرداخت بسیار کمتری نسبت به کشورهای همسایه و جنوب قبرس خواهید داشت. همانگونه که می‌دانید لیر ترکیه به عنوان واحد پول رسمی قبرس شمالی شناخته می‌شود. با این حال تمام رستوران‌ها مراکز خرید و موسسه‌های فروش املاک با پوند و یورو نیز معاملات خود را انجام می‌دهند.

با این اوصاف و تمام شرایط قیمت خرید ملک در قبرس شمالی به گونه‌ای است که هر سرمایه گذاری را ترغیب به خرید خانه در این کشور خواهد کرد. شما با خرید خانه در قبرس شمالی می‌توانید یک سرمایه گذاری مطمئن و با سود‌دهی مناسب انجام دهید.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی مزایایی گسترده‌ ای برای شما در پی خواهد داشت.

سود سریع سرمایه: رشد سالانه قیمت ملک در قبرس شمالی به گونه‌ای است که شما به سرعت می‌توانید سود مناسبی از سرمایه گذاری خود کسب کنید. وجود جاذبه‌های گردشگری موجب شده که گردشگران زیادی به این کشور سفر کنند. این شرایط موجب می‌شود که بسیاری از گردشگران اقدام به خرید ملک در قبرس شمالی کنند.

هزینه های پایین: نسبت به کشورهای همسایه و جنوب قبرس هزینه خرید ملک در قبرس شمالی بسیار پایین خواهد بود. کشور قبرس شمالی به عنوان یک کشور در حال توسعه یک سرمایه گذاری مطمئن برای افراد جهت خرید ملک خواهد بود.

اقتصاد رو به رشد: با وجود کوچک بودن قبرس شمالی نرخ رشد اقتصاد در این کشور به شدت در حال افزایش است. این شرایط موجب شده که فرصت های سرمایه گذاری گسترده‌ای در این کشور ایجاد شود.

سادگی در روند خرید و اقامت در قبرس: از مزایای دیگر خرید ملک در قبرس شمالی سادگی روند معامله هنگام خرید ملک در این کشور خواهد بود. شما به راحتی می‌توانید با خرید ملک در قبرس شمالی درخواست اقامت خود را ارائه دهید. اخذ اقامت این کشور به گونه‌ای است که شما نیاز به حضور دائم در آن نخواهید داشت.

دیگر مزایای خرید خانه در قبرس شمالی عبارتند از:

  • بهره مندی خریدار از ویزای رایگان و معتبر بودن آن در تمام کشورهای اروپای شرقی
  • معافیت از پرداخت مالیات جهت سرمایه گذاری در بخش گردشگری به مدت ۱۰ سال
  • امنیت سیاسی منطقه خصوصاً روابط مناسب بخش شمالی و جنوبی قبرس که فرصت های شغلی زیادی نیز ایجاد کرده است.
  • درآمد اجاره ای تضمینی بالا و سود مناسب
  • بهره مندی از دانشگاه های بین المللی که بیش از ۱۰۰ کشور جهان حدود ۶۰ هزار دانشجو را به این کشور می‌فرستند.

 مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی

همیشه شرایط به همین راحتی نخواهد بود. گاهی هنگام خرید ملک در قبرس شمالی مشکلاتی برای شما به وجود خواهد آمد. عدم ارائه مدارک کافی و آشنا نبودن شما به قوانین خرید املاک در قبرس شمالی می‌تواند شما را با مشکلاتی مواجه کند. بهتر است شما جهت خرید خانه در قبرس شمالی با مشاوران ما حتما تماس بگیرید.

ما در هلدینگ یو اف اس به واسطه حضور کارشناسان متخصص در این زمینه به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید مراحل خرید خانه در قبرس شمالی را به خوبی طی کنید. بهره‌مندی ما از وکلای به این امر به شما کمک می کند تا بدون مراجعه به کشور قبرس شمالی بتوانید اقدام به خرید ملک در این کشور کنید.

 مشاور املاک خرید خانه و آپارتمان در قبرس شمالی

همواره توصیه می‌شود که جهت سرمایه گذاری در کشورهای خارجی با یک مرکز معتبر مشورت‌های لازم را انجام دهید. شرایط سرمایه گذاری در کشورهای خارجی به گونه‌ای است که نیاز به دانش کافی خواهید داشت. مشاورین ما به خوبی می‌توانند شما را در یک سرمایه گذاری مطمئن یاری کنند.

مشاور املاک یو اف اس به عنوان یک مشاور در خرید املاک به شما کمک می‌کند تا با اطمینان کامل اقدام به خرید خانه در قبرس شمالی کنید. ما با آشنایی کامل با قوانین خرید ملک در قبرس شمالی مشاوره های لازم را به شما ارائه خواهیم داد.