یو اف اس >

خرید خانه در دبی

چنانچه قصد شروع تجارت و سرمایه گذاری در کشور امارات را دارید، خرید ملک در دبی یکی از گزینه ‌های جذاب خواهد بود. خرید خانه در دبی با تصویب قانون Freehold 2020 به راحتی امکان پذیر شده است. با تصویب این قانون متقاضیان می‌توانند بدون شرایط و قوانین پیچیده اقدام به خرید، فروش و اجاره خانه در دبی کنند. با این حال چنانچه قصد خرید ملک در شهر دبی را دارید باید پیچیدگی‌های آن را بررسی کنید.

رشد چشمگیر اقتصاد و تجارت در دبی به‌گونه‌ای بوده که این شهر یکی از بهترین شهرها برای سرمایه گذاری محسوب می شود. علاوه بر این، امکانات فوق‌العاده شهر دبی موجب می‌‌شود که مهاجرت و اقامت در این شهر تقاضای فراوانی داشته باشد.

 معرفی شهر دبی

دبی به عنوان عروس شهرهای خلیج فارس یکی از مدرن‌ترین شهرها به لحاظ ساختاری و امکانات است. این شهر با دارا بودن مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری در خاورمیانه همواره مهاجرین و توریست‌های فراوانی به خود جذب کرده است. با توجه به آب و هوای گرمی که این شهر دارد، سفر به دبی معمولاً در فصل تابستان توصیه نمی‌شود.

معرفی دبی

جالب است بدانیم که درآمد شهر دبی تنها ۶ درصد از نفت است. بهره‌مندی از صنعت توریسم با وجود هتل‌ها و مکان‌های تفریحی، این شهر را به عنوان یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان معرفی کرده است.

هر ساله از کشور ما نیز گردشگران زیادی تقاضای مسافرت به این شهر زیبا را دارند. اقامت در هتل‌های لوکس و برج‌های گران قیمت و فراهم آوردن امکانات مدرن، هر فردی را برای مسافرت به این شهر وسوسه می‌کند. دبی به عنوان یکی از 30 شهر برتر جهت سرمایه گذاری برای خرید ملک است.

امارات دارای هفت شهر امیر نشین است. با این حال شهر دبی به عنوان مهمترین شهر، نگاه‌های ویژه‌ای به خود جلب کرده است. پایتخت کشور امارات شهر ابوظبی است. با این وجود پایتخت تجاری این کشور را شهر دبی می‌دانند. دبی به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر در کشور امارات شناخته می‌شود. این شرایط موجب شده است که خرید ملک در دبی یکی از جذاب ترین روش های سرمایه گذاری در این کشور باشد.

مزایای خرید ملک در دبی

خرید خانه در دبی می‌تواند برای سرمایه گذاران املاک مزایای ویژه‌ای داشته باشد. این شهر به واسطه تراز اقتصادی بسیار بالایی که دارد، می‌تواند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری باشد. رشد اقتصادی در دبی سیری به شدت صعودی به خود گرفته است. خرید ملک در دبی  با توجه به سیاست‌ های تجاری مناسبی که دارد، می تواند سطح سرمایه ما را بالا نگه دارد. علاوه بر این، خرید خانه در دبی مزایای دیگری نیز خواهد داشت که عبارتند از:

  • بهره مندی از سرمایه گذاری در  دومین منطقه امن در جهان
  • بهره مندی از نرخ سود بسیار مناسبی بین ۷ تا ۱۰ درصد به جهت اجاره دادن ملک
  • امکان سرمایه گذاری در پیشرفته ترین شهر خاورمیانه با ساختارهای جهانی
  • کیفیت بسیار بالای سطح زندگی و امکانات موجود
  • دارا بودن کمترین نرخ جرم و جنایت در منطقه و جزء شهرهای ایمن جهان
  • برای سرمایه گذار مالیات بر درآمدی وجود نخواهد داشت.
  • بهره‌مندی از سفر بدون ویزا به بیش از ۱۲۰ کشور جهان
  • سرعت بالا در رشد اقتصادی و نوآوری مداوم در این شهر
  • بهره‌مندی از ویزای خرید ملک

 خرید خانه در دبی و گرفتن اقامت

یکی از مزایایی که خرید ملک در دبی برای ما خواهد داشت، بهره مندی از ویزا و اقامت این شهر می باشد. در واقع بزرگترین مزیت خرید مستغلات که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند اعطای ویزا پس از خرید خانه در دبی خواهد بود.

شما می توانید پس از خرید ملک در دبی برای گرفتن ویزای اقامتی در کشور امارات و شهر دبی اقدام کنید. این ویزا قابل تمدید به مدت ۲ سال خواهد بود و تا زمانی که شما مالک آن ملک باشید باید حداقل هر ۶ ماه یکبار به این کشور سفر کنید. برای اینکه شما از طریق خرید ملک در دبی اقدام به دریافت ویزا کنید باید شرایطی را رعایت کنید. یکی از این الزامات رعایت حداقل میزان دارایی شما خواهد بود. حداقل قیمت ملک خریداری شده توسط شما باید یک میلیون درهم قیمت داشته باشد. ملک خریداری شده توسط شما نباید در گرو قرار گرفته باشد. برای دریافت ویزای سرمایه گذاری شما می‌توانید به اداره شهری دبی مراجعه  کرده و درخواست خود را اعلام نمایید.

بهترین محله‌های دبی برای خرید ملک

چنانچه قصد خرید ملک در دبی را دارید بهتر است با مناطق مهم آن آشنایی داشته باشید. تحقیقات کافی به شما کمک می‌‌کند تا در بهترین منطقه شهر دبی صاحب خانه شوید. ابتدا شما باید هدف سرمایه ‌گذاری خود را مشخص کنید. انتخاب بهترین منطقه در دبی بستگی به میزان سرمایه ‌گذاری شما خواهد داشت. با این حال مناطق مهمی که می‌‌توانند برای سرمایه گذاری جذاب باشند را برای شما بیان می کنیم.

اولین و مهم‌ترین منطقه در شهر دبی برج خلیفه است. این برج به عنوان یکی از بلندترین برج‌های جهان در مرکز شهر دبی قرار دارد. قیمت بالای ملک در این برج می‌تواند یک سرمایه گذاری مهم برای شما باشد.

دبی آینده

علاوه بر این، مرکز شهر دبی با دارا بودن مناطق ویژه، جزو گرانترین مناطق برای خرید خانه خواهد بود. بازار بزرگ دبی مال که یکی از بزرگترین بازارهای جهان است نیز در این مکان واقع شده است. یاد آور می‌شویم که سرمایه گذاری در این منطقه به عنوان گران‌ترین سرمایه گذاری خواهد بود.

منطقه بندی برای سرمایه گذاری خرید ملک در کشور امارات و شهر دبی می‌تواند سرمایه‌ گذاری در پروژه‌های محبوب و در دست ساخت باشد. پروژه‌هایی نظیر Burj vista و Lofts و همچنین Act one از جمله این پروژه‌های پرطرفدار هستند.

منطقه Business Bay به عنوان یک مرکز تجاری دارای فروشگاه‌ها و مراکز تجاری و رستوران‌های گران قیمتی است. این منطقه نسبت به مرکز شهر دبی دارای قیمت ملک پایین‌تری خواهد بود. پروژه های بزرگی مانند Opus و Sterling در این منطقه قرار دارند.

حتماً تا کنون نام مروارید دبی را شنیده اید. این منطقه دارای بالاترین آمار تقاضا جهت خرید خانه و ملک است. چنانچه دنبال بازهدهی بالایی از خرید خانه خود هستید این منطقه را جهت سرمایه گذاری انتخاب کنید. با این حال پیش خرید آپارتمان در دبی در هر منطقه می‌‌تواند جذاب باشد.

در داخل آب های جمیرا و در ۵ کیلومتری آن نخل دبی قرار دارد. خرید ملک در این منطقه نیز می‌توانند بسیار برای شما سود‌ده باشد.

 قوانین، شرایط و مدارک لازم برای خرید خانه در دبی

چنانکه قصد خرید ملک در دبی را دارید باید شرایطی را پذیرفته باشید. هرچند که در سال ۲۰۲۰ وضع قانونی خرید و فروش خانه در دبی تسهیل پیدا کرده، با این حال برای این عمل قوانینی وجود دارد. ابتدا شما باید حداقل مبلغ یک میلیون درهم را برای سرمایه ‌گذاری پرداخت کنید. شما باید ملکی را خریداری کنید که برای آن پایان کار صادر شده باشد. این امکان وجود ندارد که متقاضیان نسبت به پیش خرید ملک اقدام کنند.

البته می‌توانید با پیش خرید آپارتمان در دبی و پروژه‌هایی که به شما سند می‌دهند اقامت خود را دریافت نمایید.

قیمت هر متر خانه و آپارتمان در دبی

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت هر متر خانه در دبی نسبت به سایر شهرهای بزرگ جهان بسیار مناسب است. میانگین قیمت هر متر مربع زمین در شهر دبی برابر با ۴۶۸ دلار است. مقایسه این آمار با هر متر مربع زمین در لندن که ۳۲۰۸ دلار است نشان دهنده  یک سرمایه گذاری مطمئن است. در واقع قیمت خرید آپارتمان در دبی با توجه به مناطق مختلف متفاوت است. نوع سازه که آپارتمان یا ویلا باشد نیز در تعیین قیمت خرید خانه در دبی تاثیر گذار خواهد بود.

 نکات مهم درباره خرید ملک در دبی

  • مکان‌های ایده آل برای خرید خانه و ملک را شناسایی کنید
  • برای دریافت ویزا نباید ملک خریداری شده در رهن باشد
  • حداقل مبلغ ملک برای دریافت ویزا یک میلیون درهم است
  • از شرکت‌های معتبر اقدام به خرید خانه کنید
  • دریافت اقامت برای خانواده تنها پس از 2 سال میسر خواهد بود
  • با خرید خانه در دبی پاسپورت دریافت نمی کنید، بلکه ویزای 2 تا 3 ساله خواهید گرفت

 مشاور املاک خرید و فروش ملک در دبی

اگر قصد خرید خانه در امارات و شهر دبی را دارید بهتر است اطلاعات کافی از شرایط سرمایه گذاری داشته باشید. برای انجام این روش سرمایه گذاری بهتر است به یک مشاور املاک مطمئن مراجعه کنید. مشاورین املاک با اطلاع از شرایط سرمایه گذاری به خوبی می‌توانند به شما در انجام یک سرمایه گذاری مطمئن کمک کنند.

ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین و مناسب‌ترین ملک را برای خود خریداری نمایید. برای دریافت راهنمایی‌های لازم جهت خرید خانه و ملک در دبی با مشاوران ما تماس بگیرید.

یو اف اس به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های حال حاضر در ایران و امارات، تمامی خدمات خرید خانه در امارات را انجام می‌دهد.