یو اف اس >

خرید خانه در بدروم

خرید خانه در بدروم یک آفر ویژه است برای تمام کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری یا خرید خانه در ترکیه هستند. بدروم شهری تماما ساحلی در جزیره‌ای به همین نام، کنار دریای اژه است که توانسته در لیست زیباترین و بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه و ملک تجاری قرار بگیرد. شما با خرید خانه در بدروم یا خرید خانه ویلایی یا آپارتمان نوساز نه تنها می‌توانید برای درخواست اقامت ترکیه اقدام کنید، بلکه می‌توانید صاحب یک مسکن فوق‌العاده در شهری اروپایی، تمیز و خوش آب و هوا خواهید شد.

خرید ملک در بدروم

این یکی از مهم‌ترین رویاهای کسانی است که قصد خرید خانه در ترکیه را دارند. سرمایه‌گذاری با خرید ملک در ترکیه از سمت ایرانی‌ها به یک امر معمول و روتین تبدیل شده است. ما روزانه قرارداد خرید و فروش ملک در استانبول، بدروم و دیگر شهرهای ترکیه را با خریداران ایرانی می‌بندیم. و همواره به دنبال ارائه خدمات مشاور املاک در ترکیه با بهترین قیمت و کیفیت هستیم.

معرفی بدروم ترکیه و منطقه های آن

بدروم یک شهر ساحلی است که در بخش جنوب غربی ترکیه قرار دارد و به آ‌ب‌های دریای اژه دسترسی دارد. اینجا شهری است که اکثرا ثروتمندان از کشورهای مختلف، در آن ملک خریداری می‌کنند. شاید همانطور که شما در منطقه‌های مختلف بدروم قدم می‌زنید یک شاهزاده سعودی یا یک بازیگر مشهور خارجی را ببینید. خریداران خانه در بدروم را طیف گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران تشکیل می‌دهند. چرا؟ چون اینجا یک شهر زیبا و بسیار خوش آب و هوا است که خرید ملک در آن نیز قیمت مناسبی دارد. در اینجا بهترین مناطق برای خرید خانه در بدروم برای ایرانیان را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • یالی‌کاواک:

یالی‌کاواک یک تفرجگاه به تمام معنا برای خریداران خانه در بدروم است. بدروم را شهر بادبان‌ها و قایق‌های بادبانی می‌دانند. این زیبایی در یالی‌کاواک به اوج خود می‌رسد. در فصل‌های گرم و خنک سال، گردشگران زیادی برای بازدید و تفریح راهی این منطقه می‌شوند. اما برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند در بدروم اقامت داشته باشند، خرید خانه و ملک در اینجا گزینه‌ی بسیار خوبی است. زیرساخت حمل و نقل عمومی در این منطقه بسیار خوب است و امکانات عالی نیز در آن قرار دارد.

  • گوموشلوک:

گوموشلوک مانند یک جای دنج و کشف نشده است. خرید خانه در بدروم و در این منطقه شما را به لحاظ روحی و وابستگی از دنیا جدا خواهد کرد. منطقه‌ای توریستی که گردشگران زیادی راهی آنجا می‌شوند. تعداد زیادی از همین گردشگران خارجی نیز متوجه قیمت مناسب املاک و خانه‌های این منطقه می‌شوند و به دید سرمایه‌گذاری در ترکیه به آن نگاه می‌کنند. رستوران‌های ساحلی، غذاهای دریایی، چشم‌اندازهای گسترده، خانه‌های کوچک و بزرگ و قیمت‌های بسیار مناسب از ویژگی‌های این منطقه از شهر بدروم است. پس در خرید خانه در بدروم به این منطقه نیز حتما توجه داشته باشید.

  • منطقه شهرکی بدروم

دیگر منطقه جالب و درجه یک برای خرید خانه در بدروم، منطقه شهرکی آن است. اینجا قلب شهر بدروم و اولین ناحیه‌ی پیش از گسترش پیدا کردن این شهر است. در اینجا قایق‌های مسافرتی لوکس را خواهید دید که در امتداد ساحل زیبای شهری ردیف شده‌اند. کافه‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌های بسیار دیدنی در اینجا وجود دارد. برای خرید ملک تجاری در بدروم می‌توانید بر روی مغازه‌ها و گالری‌های داخل این منطقه حساب کنید. نکته مهم دیگر برای خریداران ملک در بدروم این است که این منطقه در شب نیز مانند روز زنده و پر از فعالیت است. خلاصه که بگوییم منطقه شهرکی، جایی است که بافت قدیمی و بخش‌های مدرن شهر بدروم به هم می‌رسند. در کنار خیابان‌های قدیمی، تنوعی از رستوران‌های لوکس و برندهای تجاری مشهور نیز به چشم می‌خورد. بخش مهمی از بازار خرید املاک در بدروم به همین منطقه اختصاص دارد.

  • گون دوغان

اینجا محل استراحت ترک‌ها است. کمتر گردشگری به این منطقه از بدروم سفر می‌کند. منطقه‌ای آرام و خلوت است که جدیدا توجه کسانی که قصد خرید خانه در بدروم دارند را نیز به شدت به خود جذب کرده است. گون دوغان کلمه‌ای ترکی و به معنای محل طلوع خورشید است. پس قرار است منظره‌های بسیار زیبا و نابی از طلوع آفتاب را در اینجا شاهد باشید. امکانات داخل این منطقه بسیار خوب است و نزدیک به مناطق یالی کاواک و گل ترک بوکو است.

  • گوکچه بل:

اگر به دنبال خرید خانه‌ای نسبتا بزرگ، آرام در دامنه‌ی کوه یا یک خانه حیاط‌دار و تراس‌دار هستید، به شما این منطقه را توصیه می‌کنیم. اینجا به تمام راه‌های اصلی شهر نزدیک است. اگر در خرید خانه در بدروم، محدودیت مالی دارید، اینجا قیمت‌های بسیار مناسب و خانه‌های بسیار خوبی را پیش روی شما خواهد گذاشت.

  • ساحل ارتاکنت و مناطق شهری

اینجا برای سرمایه‌گذاران خارجی یک گزینه بسیار خوب است. ارتاکنت در واقع مرکز خرید شهر است. بازارهای هفتگی، فروشگاه‌های کوچک و بزرگ، کالاهای بین المللی و بازار داغ خرید و فروش در این منطقه قرار دارد. کلبه‌های ساحلی این بخش یا ویلاهای تازه ساخت از گزینه‌های پیش روی خریداران ملک در بدروم است.

تاریخچه شهر بدروم در ترکیه

تاریخچه بدروم

و اما بدروم شهری زیبا با تاریخچه‌ی غنی است. هرودوت که او را پدر تاریخ می‌دانند، در این شهر به دنیا آمده است. نام قدیمی این شهر هالیکارناسوس بوده، چرا که یونانیان بر این منطقه سلطه داشتند. اما بعدها به تصرف قوم پارس درمی‌آید. پارس‌ها از موقعیت و پتانسیل این منطقه به خوبی آگاه بودند برای همین مرکز دوره‌ای از حکومت خود را به اینجا منتقل کرده بودند، اما بعدها با حمله اسکندر مقدونی این منطقه خالی از سکنه شد. تا اینکه به دست حکومت عثمانی‌ها افتاد. تا به امروز که همانطور که می‌بینیم، یکی از بهترین و زیباترین شهرهای ترکیه برای زندگی کردن است.

چرا در بدروم ملک بخریم؟

اینکه چرا سرمایه‌گذاران کشورهای خارجی به خصوص ایرانی، روی خرید ملک در بدروم روی آورده‌اند، را باید در پتانسیل‌ها و ویژگی‌های بازار املاک این شهر جستجو کرد. وقتی که ارزش لیره ترکیه در سال 2018 افت شدید پیدا کرد، بسیاری از سرمایه گذاران به فکر خرید خانه در این کشور افتادند. از طرفی دولت ترکیه نیز شرایط آسان‌تری برای خرید خانه در شهرهای مختلف تدوین کرد. از جمله اینکه سرمایه لازم برای خرید ملک را از 1 میلیون دلار به 250 هزار دلار کاهش داد. حال بدروم شهری ساحلی با بافت بسیار متنوع و زیبا است.

خریداران خانه و ملک در بدروم، می‌توانند با قیمت‌های مختلف در بخش‌های مختلف این شهر خانه بخرند. یک مکان آرام، بدور از شلوغی‌های شهرهای بزرگی مانند آنکارا، استانبول و ازمیر که از بودن در آن لذت خواهید برد. ساحل شنی آن، هوای خوب در اکثر ماه‌های سال، غذاهای دریایی و طبیعت زیبا در کنار جاذبه‌های دیدنی بسیار از مزیت‌های این شهر برای خرید ملک در ترکیه و زندگی در این کشور است.

شرایط لازم برای خرید خانه در بدروم ترکیه چیست؟

قوانین خرید ملک و مستغلات در ترکیه دامن‌گیر نیست. یعنی شما با رعایت چند پروسه قانونی به راحتی می‌توانید ملک خود در ترکیه را خریداری کنید. سرمایه گذاران خارجی با سرمایه‌گذاری به ارزش 250000 دلار می‌توانند ملک خود را خریداری کرده و اقامت دائم ترکیه را نیز بدست آورند. البته با مقادیر کمتر 150000 دلار و 60000 دلار نیز می‌توانید در بدروم خانه بخرید. اما با پرداخت 60 هزار دلار، به شما اقامت موقت سه ساله از نوع توریستی داده می‌شود. یعنی شما نمی‌توانید در ترکیه کار کنید یا ادامه تحصیل دهید. مهمترین شروط خرید خانه در بدروم به شرح زیر است:

  • پاسپورت معتبر کشور ترکیه را داشته باشید
  • سرمایه‌گذاری حداقل به میزان 250 هزار دلار
  • عدم فروش ملک به مدت سه سال

مدارک لازم برای خرید ملک و ثبت سند در بدروم

مدارک لازم برای خرید ملک یا ثبت سند در بدروم

برای اینکه ثبت ملک در بدروم به نام شما شود، باید مراحل قانونی طی شده و مدارک لازم آماده شود. اولین مرحله این است که میان شما به عنوان خریدار ملک در بدروم و فروشنده که عموما شهروند ترک است قرارداد بسته می‌شود. در این مرحله حضور مترجم رسمی و مورد تایید کشور ترکیه لازم است. این قرارداد به زبان‌های فارسی و ترکی خواهد بود. شرایط کلی ملک، امکانات آن، تاریخ ثبت سند و … در آن آورده می‌شود. در ادامه مبلغی بعنوان پیش‌پرداخت به فروشنده ملک پرداخت می‌شود. سند که به نام شما شد، یک شماره مالیاتی در کنار پاسپورت برایتان صادر می‌شود که جزو مدارک خرید ملک در بدروم است و با آن می‌تواید حساب بانکی برای خود باز کنید.

  • سند مالکیت خانه، مغازه و کلا ملک خریداری شده
  • پاسپورت خریدار
  • گواهی ارزش گذاری از سوی شهرداری بدروم
  • بیمه نامه زلزله
  • 2 قطعه عکس از خریدار و 1 قطعه عکس از فروشنده
  • داشتن شماره مالیاتی

قیمت خرید خانه در بدروم

رنج قیمت خانه‌ها در بدروم بسته به منطقه و نوع ملک کاملا متفاوت است. شما با 65000 یورو می‌توانید خانه بخرید. قیمتی که برای منطقه‌های گران ساحلی شهر بدروم همجون یالی کاواک به 450000 یورو و بالاتر می‌رسد. برای همین ابتدا باید نوع خرید ملک در بدروم را مشخص کنید. شما به دنبال خرید خانه ویلایی با مساحت زیاد در کنار ساحل این شهر هستید، یا خانه‌ای کوچک در نواحی مرکزی شهر کافیست؟ قیمت خرید عمارت‌های لوکس منطقه یالی کاواک به 1060000 یورو نیز می‌رسد. برای همین بهترین راه برای گرفتن قیمت خرید خانه در بدروم این است که براساس نقشه دقیق پراکندگی املاک و ارزش آنها با مشاوران ما تماس بگیرید و لیست قیمت روز را چک کنید.

مشاوره خرید و فروش ملک در بدروم ترکیه

ما به شما کمک خواهیم کرد که بهترین گزینه‌ها را برای خرید خانه در بدروم داشته باشید. خرید ملک در بدروم و گرفتن اقامت ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری در بدروم یکی از معمول‌ترین کارهایی است که خریداران خارجی انجام می‌دهند. به همان اندازه باید اصولی و قانونی پیش رفت که کوچکترین مسئله در هنگام تحویل ملک و زندگی در بدروم پیش نیاید. برای همین می‌توانید با کارشناسان و وکلای رسمی ما در هلدینگ یو اف اس تماس بگیرید و از مشاوره‌های رایگان و تخصصی ما در زمینه خرید ملک و خانه در بدروم بهره ببرید.