یو اف اس >

خرید خانه در امارات

سیر صعودی رشد اقتصاد در امارات به گونه‌‌ای بوده که خرید خانه در امارات بسیار مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است. این شرایط موجب شده که بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی، این کشور پیشرفته را جهت سرمایه‌ گذاری انتخاب کنند.امارات به عنوان یکی از پر مخاطب‌ترین کشورهای خاورمیانه و به واسطه داشتن موقعیت‌های تجاری، جذابیت بالایی برای مهاجرین داشته است. دولت امارات شرایطی ایجاد کرده که سرمایه‌ گذاری در این کشور در زمینه‌های صنعتی و تجاری به شکل ایده آل انجام پذیرد. نزدیکی این کشور به ایران موجب شده که سرمایه ‌گذاران تجاری و صنعتی کشورمان نیز شرایط را برای حضور در این کشور مهیا ببینند. به همین دلیل امروزه خرید ملک در امارات توسط ایرانی ها به میزان بالایی انجام می پذیرد.

چنانچه شما نیز به دنبال سرمایه‌ گذاری در امارات هستید می‌توانید با مطالعه مقررات و قوانین این کشور، اقدام به خرید ملک کنید. ما با بهره مندی از کارشناسان خرید ملک، به شما مشاوره‌های لازم را جهت خرید ملک در امارات ارائه می‌دهیم.

چگونه می توان در امارات خانه خرید

برای خرید خانه در امارات شما باید شرایط و ضوابط این کشور را رعایت کنید. یکی از روش‌های سرمایه گذاری در امارات خرید ملک در این کشور خواهد بود. این روش که طرفداران زیادی دارد نیاز به حداقل سرمایه یک میلیون درهم خواهد داشت. تصویب قانونی در سال ۲۰۲۱ موجب شد که اجاره و خرید ملک در امارات برای افراد خارجی نیز قابل دسترسی باشد. برای دریافت اقامت در امارات و همچنین خرید خانه در این کشور شما نیاز به خرید ملک خواهید داشت. شکوفایی چشمگیر در انواع زمینه‌ها نظیر اقتصادی و تجاری و صنعتی موجب شده که مهاجرین زیادی اقدام به سرمایه ‌گذاری در امارات کنند.

مشاور خرید ملک 

شما جهت خرید ملک در امارات ابتدا باید با انتخاب ملک مورد نظر اقدامات اولیه را انجام دهید. پس از این کار شما با تهیه ویزای توریستی می‌توانید به امارات سفر کنید. به محض ورود به امارات سند ملک به نام شما انتقال داده خواهد شد. پس از آن شما با مراجعه به اداره مهاجرت می‌توانید مدارک هویتی خود را ارائه دهید. با بررسی مدارک، اقامت شما تایید خواهد شد. یادآور می‌شویم که شما برای صدور اقامت دو هفته زمان لازم خواهید داشت.

مدت زمان ویزای دریافتی شما ممکن است با توجه به مبلغ پرداختی شما بین دو سال تا پنج سال باشد. نکته‌ای که وجود دارد این است که امارات به هیچ عنوان اقامت دائمی را به اتباع خارجی اعطا نخواهد کرد. در شرایط خاص دولت امارات پس از ۵ سال اجازه داده که برخی افراد پاسپورت امارات را دریافت کنند. (فراموش نکنید که چنانچه شما قصد خرید ملک در امارات را داشته باشید نمی‌توانید از این قانون بهره‌ مند شوید.)

شرایط خرید خانه در امارات متحده عربی

خرید خانه در اماراتخانه‌های امارات معمولاً به صورت ویلایی یا آپارتمانی طراحی می‌شوند. حدود دو دهه پیش به متقاضیان خارجی اجازه داده شد که بتوانند در امارات مشغول به خرید ملک باشند.

برای خریداران ملک در امارات نیز شرایطی خاص جهت اعطای ویزا وجود دارد. این شرایط اقامت دو ساله و شش ماهه در پی خواهد داشت که با وضع مقرراتی کار را سخت می‌‌کند. برخی از این قوانین برای دریافت ویزا شش ماهه عبارتند از:

  • میزان ارزش ملک حداقل باید ۱ میلیون درهم باشد.
  • خریداران خارجی نمی توانند اقدام به پیش خرید کنند. در واقع باید مکانی خریداری شود که گواهی پایان کار آن صادر شده است.
  • امکان تمدید ویزا شش ماهه برای متقاضیان میسر خواهد بود.
  • برای تمدید اعتبار ویزا لازم است تا 11000 درهم پرداخت کنید.

دریافت ویزای دو ساله نیز شرایطی دارد این شرایط عبارتند از:

  • حداقل مبلغ برای خرید ملک ۱ میلیون درهم باشد.
  • ملکی که خریداری شده نباید در وثیقه یا رهن باشد.
  • فرد می‌‌تواند پس از گذشت دو سال برای اعضای خانواده خود اقدام به دریافت اقامت دائمی در امارات کند.
  • فرد نمی‌تواند تا دو سال مشغول به انجام فعالیت‌های تجاری باشد. پس از گذشت این زمان امکان اشتغال در کشور امارات برای افراد میسر خواهد بود.

مدارک لازم برای خرید ملک در امارات چیست؟

برای خرید ملک در امارات شما باید مدارک لازم را تهیه کنید. نهادهای ذیربط با دریافت این مدارک پس از بررسی به شما اعلام می‌کنند که صلاحیت خرید خانه در این کشور را دارید یا خیر. شما باید برای خرید ملک در امارات واجد شرایط باشید. برخی از این مدارک که هنگام مراجعه شما به نهاد های مربوطه لازم است ارائه دهید عبارتند از:

  • ارائه سند اصلی ملک خریداری شده
  • یک عدد عکس گذرنامه‌ای
  • ارائه تاریخچه ویزاهای قبلی
  • ارائه پاسپورت معتبر و کپی از پاسپورت و همچنین ارائه کپی شناسنامه
  • گواهی ازدواج

قیمت خرید خانه در امارات

با توجه به توسعه اقتصادی چشمگیری که امارات داشته، قیمت ملک در این کشور نیز بالاتر می‌رود.  دقت داشته باشید که این افزایش قیمت به شکل اصولی و معقول است. قیمت خرید خانه در امارات با توجه به شرایطی متغیر است.

این نکته را فراموش نکنید که شما می توانید با اجاره دادن ملک خریداری شده سود قابل توجهی به دست آورید. علاوه بر شرایطی که بیان کردیم بسته به منطقه‌ای که قصد خریداری ملک از آنجا را دارید نیر قیمت ملک در این کشور متفاوت خواهد بود.

نزدیکی به پروژه و مکان‌های مهم در بالا رفتن قیمت آپارتمان و املاک در این کشور تاثیر دارد. بررسی‌ ها نشان می‌‌دهد که در سال ۲۰۲۰ حدود ۵۰ هزار درهم میانگین قیمت هر ملک معامله شده بوده است.

 مزایا و معایب خرید خانه در امارات

اماراتبا توجه به رشد اقتصادی مداوم و همچنین پیشرفت و نوآوری در این کشور، خرید ملک در کشور امارات متحده عربی مزایای گسترده‌تری برای شما خواهد داشت. شما با خرید ملک در امارات علاوه بر اینکه یک سرمایه گذاری مطمئن انجام داده‌اید، از مزایای دیگری نیز بهره‌مند خواهید شد. علاوه بر این، خرید خانه در امارات برای ما مزایا و معایب متعددی خواهد داشت. ما در اینجا بخشی از مهمترین آن‌ها را برای شما بیان می‌کنیم.

مزایای خرید ملک در امارات

  • بالا بودن سطح استاندارد تحصیل در مدارس امارات
  • وجود مدارس متعدد برای مهاجرین از کشورهای مختلف
  • بهره مندی از پیشرفته‌ترین روش های درمان در کشور امارات و محصولات مدرن پزشکی
  • استفاده کردن از سیستم حمل و نقل بسیار مدرن و کارآمد
  • بالا بودن سطح امنیت زندگی و پایین بودن میزان جرم و جنایت در امارات
  • بالا رفتن ارزش سرمایه ‌گذاری با توجه به رشد اقتصادی این کشور
  • ملک خریداری شده را می ‌توانید اجاره دهید.
  • کشوری با توسعه پذیری بالا
  • بهره‌ مندی از بزرگترین مراکز خرید و دستیابی به بروزترین محصولات و برندهای معتبر جهان

در طرف مقابل با خرید ملک در امارات شما باید معایبی را نیز پذیرفته باشید. دقت کنید که این معایب نسبت به مزایای گسترده قابل مقایسه نخواهد بود. برخی از این معایب عبارتند از:

  • بالا بودن هزینه بیمه و خصوصی بودن شرکت‌‌های بیمه در این کشور
  • بالا بودن میزان شهریه دانشگاه و خصوصی بودن تمام مدارس
  • برای راه اندازی یک کسب و کار شما باید مجوز کار دریافت کنید و یا شرکت خود را ثبت کرده باشید.

وکیل برای خرید خانه و آپارتمان در امارات متحده عربی

چنانچه قصد خرید ملک در کشورهای اطراف را دارید نیاز دارید که اطلاعات مناسبی از شرایط این کشورها را داشته باشید. کشورها معمولا برای فروش ملک و ساختمان به اتباع خارجی با قوانین و شرایطی که وضع می‌کنند، نسبت به این موضوع حساسیت خود را نشان می‌دهند.

ما به شما توصیه می‌کنیم که چنانچه قصد خرید ملک در امارات را دارید، ابتدا شرایط را به خوبی سنجیده باشید. قبل از هرگونه اقدامی با مراجعه به یک وکیل مطمئن تمام جوانب را بررسی کنید. وکلا با توجه به تجربه‌ای که در این پروسه دارند می‌توانند نتایج مطلوبی به شما ارائه دهند. ما در یو اف اس بهترین وکلا را گرد هم آورده‌ایم تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید خانه در امارات کنید و پس از آن اقامت خود را دریافت نمایید.

بهره مندی از وکیل برای خرید ملک در کشورهای اطراف می‌تواند خیال ما را از یک معامله مطمئن راحت کند. ما با بهره مندی از وکلای مجرب و وارد به این کار به خوبی شما را در سرمایه گذاری ایمن همراهی خواهیم کرد. وکلای ما با آگاهی از قوانین کشورهای مختلف به شما در یک سرمایه گذاری کمک شایانی خواهد کرد.

چنانچه تشخیص دهید می توانید با بهره مندی از یک وکیل معتبر تمام پروسه خرید ملک در کشورهای خارجی و خصوص امارات را به دست وکیل بسپارید. وکیل می تواند به نمایندگی از شما با طی کردن مراحل قانونی خرید ملک را انجام دهد.