یو اف اس >

خرید و فروش خانه در استانبول

خرید خانه در استانبول به عنوان مقصدی برای زندگی، تفریح، تجارت، ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری و … توجه بسیاری از هموطنان عزیزمان را جذب خود کرده است. از همین رو شاهد این هستیم که بیشتر افراد تمایل به خرید ملک در استانبول پیدا کرده‌اند. مشکلات اقتصادی نیز باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال خرید خانه ارزان در استانبول باشند. ما برای راحتی و آسایش شما، انواع خانه‌ها، آپارتمان‌ها و ویلاها را در این صفحه آورده‌ایم. ما به خوبی استانبول را می‌شناسیم و با سابقه‌ای 12 ساله در املاک کشور ترکیه، می‌توانیم بهترین ویلاها، خانه‌ها، آپارتمان‌ها و برج‌های استانبول را برای شما آماده سازیم.
شرکت ما در تمامی مناطق استانبول واحدهای لوکس و اکازیونی دارد. مناطقی که ما در آن به خرید و فروش خانه، ویلا و برج در استانبول فعالیت داریم به صورت روبرو است: بشیکتاش، اسن یورت، ساریر، بیلیک دوزو، فاتیح، بویوک چکمجه، کوچیک چکمجه، آوجیلار، کادی کوی، خیابان بغداد، کائیت خانه و …

در حال بارگذاری پخش کننده...

فایل های پیشنهادی با تخفیف ویژه

%2 تخفیف
پروژه لوکس در نشان تاشی

آپارتمان اکازیون در اوران

3,130,000 TL
فرصت ویژه برای سرمایه گذاری
%3 تخفیف
آپارتمان اکازیون در اوران

پروژه‌های آپارتمانی استانبول

پارک رزیدانس استانبول
پارک رزیدانس
پروژه امار استانبول
پروژه امار
نورول پارک استانبول
نورول پارک
مسلک استانبول
مسلک
پروژه آکروس استانبول
آکروس

برخی از خانه‌ها در استانبول

به گرفتن اقامت ترکیه و خرید خانه در استانبول فکر می کنید؟ رویای زندگی کردن در زیباترین و بزرگترین شهر ترکیه را می‌توانید با خرید ملک یا اجاره آپارتمان در استانبول به واقعیت تبدیل کنید. استانبول، بزرگترین شهر ترکیه است که محبوبیت زیادی میان مهاجران و گردشگران سراسر جهان دارد. جایی که تاریخ و سنت ترکیه با دنیای مدرن تلاقی پیدا می‌کند و حاصل آن بافت بی‌نظیر شهری و حجم زیاد امکانات در داخل آن است.

شما هم می‌دانید که زندگی کردن در این شهر، از تهران ارزان‌تر است؟! این به راستی وسوسه کننده است. فرصت‌های تحصیلی و کاری بسیار خوبی در این شهر وجود دارد. یعنی لذت زندگی در استانبول برای ایرانی‌ها دوچندان خواهد شد. بخصوص این روزها که درخواست مهاجرت به ترکیه بیشتر از هر زمان دیگری شده است.

شما با خرید ملک و آپارتمان در استانبول، می‌توانید اقامت ترکیه را بدست بیاورید و در عین حال در یکی از زیباترین شهرهای اروپایی زندگی کنید. قوانین خرید ملک برای ایرانی‌ها در ترکیه به چه صورت است و چگونه می توان پروسه قانونی خرید ملک در استانبول را انجام داد؟ هزینه های خرید ملک در محله های مختلف استانبول چقدر است؟ با ما در یو اف اس همراه باشید تا تمام این موارد را به طور کامل برایتان بگوییم.

خرید خانه و ملک در استانبول

خرید خانه و ملک در استانبول یک راه بسیار خوب و تضمینی برای شروع گرفتن اقامت در ترکیه است. شما برای سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارید. می‌توانید به مدت 3 ماه به صورت توریستی در این کشور بمانید. اگر قصد خرید ملک و خانه دارید، ما به شما بهترین گزینه‌های پیش رویتان را معرفی می‌کنیم.

در کنار مشاوره‎‌های رایگان و تخصصی ما، می‌توانید در مدت اقامت توریستی خود از خانه‌ها بازدید کنید و انتخاب نهایی خود را داشته باشید. قطعا شما در هر منطقه‌ای نمی‌توانید خانه خریداری کنید. استانبول نیز مانند تمام شهرهای مدرن و بزرگ دنیا، محله‌های خطرناک در خود دارد که از میان آنها می توان به محلات کمال پاشا، محله آکسارای و دولاب دره اشاره کرد. در ادامه بهترین محله‌ها و مناطق ارزان استانبول را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید ملک در استانبول

بهترین محله‌های استانبول

تعداد 39 منطقه در استانبول در بخش های اروپایی و آسیایی وجود دارد. هر کدام از این منطقه‌ها، ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای خرید ملک در استانبول می‌توانید آپارتمان‌های دست دوم، خانه‌های ویلایی، ملک تجاری و … را انتخاب کنید. کیفیت و امکانات در محله های مختلف استانبول متفاوت است و به تبع قیمت، املاک نیز به همان اندازه متفاوت خواهد بود. در اینجا بهترین محله‌های استانبول، محله‌های ارزان و محله‌های ایرانی‌نشین آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

لوکس‌ترین مناطق استانبول

بسیاری از افراد نیز به دنبال خرید خانه لوکس در استانبول هستند. ما برای این دسته از عزیزان، خانه‌های ویلایی و یا آپارتمان‌های بسیار لوکس و اکازیون پروژه‌های مختلف را پیشنهاد می‌کنیم.

 

در یک پژوهش براساس شاخص‌های مختلف از جمله میزان دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی، کیفیت بهداشت، مسائل ترافیکی، میزان پایداری و مسائل زیست محیطی، کیفیت سطح اجتماعی و … مناطق مختلف استانبول را رتبه‌بندی کرده‌اند. بر اساس این رتبه‌بندی، محلات بشیکتاش، قاضی کوی، باکرکوی، شیشلی، فاتیح، بی اوغلو، اسکودار، ساری یر به ترتیب بهترین منطقه‌های استانبول به حساب می‌آیند. از طرف دیگر محلات سیلیوری، قاضی عثمان پاشا، اسنلر، سلطان قاضی، شیله، آرناووت کوی نیز در رتبه های آخر قرار دارند.

  • محله بشیکتاش در استانبول: گرانترین خانه‌های استانبول در این منطقه اروپایی قرار دارد. این منطقه در کنار تنگه بسفر است و خط ساحلی زیبایی دارد. اینجا همان جایی است که ویلاهای لوکس و گران قیمت در آن قرار دارند. اگر سرمایه شما زیاد است و محدودیتی برای خرید ملک در استانبول ندارید، به شما این منطقه را توصیه می کنیم.
  • منطقه قاضی کوی: یکی دیگر از محله‌های لوکس استانبول که در بخش آسیایی قرار دارد. در اینجا لباس عروس و لباس شب‌های بی‌نظیر را پیدا خواهید کرد که در کل استانبول به خاطر زیبایی و کیفیت شهر دارد.
  • منطقه باکرکوی: در این منطقه دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی دارید. خرید خانه‌های بزرگ در این منطقه، نظر بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جذب کرده است. بعلاوه یکی از دو فرودگاه بزرگ استانبول در این منطقه قرار دارد.
  • منطقه شیشلی: ساختمان‌های بلند استانبول و بلوارهای طولانی آن در این منطقه قرار دارند. شاید نام خیابان بیوک دره به گوشتان خورده باشد، این خیابان نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور ترکیه ایفا می‌کند که در منطقه شیشلی قرار دارد.
  • منطقه فاتیح استانبول: بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری زیبای استانبول از جمله کاخ توپکاپی، مسجد آبی، ایاصوفیه و … در این منطقه قرار دارند. خرید ملک در این بخش از استانبول یک انتخاب فوق‌العاده برای کسانی است که می‌خواهند به طور موقت در ترکیه اقامت داشته باشند. و از آنجایی که این ملک به جاذبه‌ها نزدیک است، به راحتی می‌توانند آن را به گردشگران کرایه دهند.

 

محله‌های ارزان قیمت استانبول

در مورد خرید خانه ارزان قیمت در استانبول ترکیه چند نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید. این تصور که آپارتمان‌ها و ملک‌های ارزان، کیفیت ساخت پایین و یا در محله‌های پرت وجود دارند، کاملا اشتباه است. در استانبول به دلیل وجود خط ساحلی، هر چه خانه‌ها به ساحل نزدیک‌تر باشند، قیمت بالاتری دارند.

برای همین شما منطقه‌هایی را انتخاب کنید که از ساحل دور است اما در عین حال دسترسی خوبی به نوار ساحلی دارد. از جمله محله‌های ارزان و خوب برای خرید ملک در استانبول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسنیورت
  • آرناو اتکوی
  • سیلیوری
  • بیلیک دوزو
  • سن کاکتپ
  • اوسیلار

دیگر اینکه در میان بخش‌های آسیایی و اروپایی محله‌های لوکس قرار دارد و به این صورت نیست که احساس کنید که خرید خانه در بخش آسیایی استانبول ارزان‌تر از بخش اروپایی است.

اگر به دنبال خرید آپارتمان ارزان در استانبول ترکیه هستید، می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید. معمولا برخی از افراد برای اینکه با قیمت مناسب‌تری برای خود ملکی خریداری کنند، به دنبال خرید آپارتمان دست دوم در استانبول ترکیه هستند.

منطقه‌های ایرانی‌نشین در استانبول

بیشترین میزان خرید خانه در ترکیه برای اقامت از سمت‌ خارجی‌ها را، ایرانیان به خود اختصاص داده‌اند. به طوریکه اکنون محله‌های ایرانی‌نشین نیز در استانبول شکل گرفته‌اند. شما هیچگاه از نظر غریب بودن در یک شهر دیگر، اذیت نخواهید شد. چراکه هم مردم ترکیه مردمی مهربان و فوق‌العاده هستند هم شما می‌توانید محله‌هایی را برای خرید خانه ویلایی در استانبول انتخاب کنید که ایرانی‌ها بیشتر دست روی آن می‌گذارند. یکی از این محله‌ها، محله بیلیک دوزو و اسن یورت است. نزدیکی این دو منطقه به فرودگاه آتاتورک استانبول و در عین حال ارزان بودن قیمت زمین در این دو منطقه، آنها را برای ایرانی‌ها جذاب ساخته است.

دیگر منطقه ایرانی‌نشین در ترکیه بویوک چکمجه است. منطقه‌ای که در بخش اروپایی استانبول قرار دارد. مراکز خرید زیادی در این بخش قرار دارند. خود این منطقه نیز در میان منطقه‌های با کیفیت متوسط قرار دارد. قیمت املاک نیز در اینجا در رنج خوب و قابل پرداختی قرار دارند. بافت منطقه قدیمی است اما خانه‌های زیبایی را در نزدیکی ساحل دریای مرمر می‌توانید خریداری کنید. بیشتر افرادی که به دنبال خرید آپارتمان مبله در استانبول هستند این منطقه را برای زندگی انتخاب می‌کنند.

قیمت ملک در استانبول در سال 2021

محله های ارزان قیمت استانبولشما حتی با 900 میلیون نیز می‌توانید صاحب آپارتمان در استانبول شوید. بله! خرید آپارتمان در استانبول نیز با این قیمت امکان پذیر است. برخی از مناطق متوسط و ارزان در این شهر وجود دارند که می‌توانید ملک خود را در آنجا انتخاب کنید. حواستان باشد، استانبول گران‌ترین شهر ترکیه است.

هزینه های زندگی در این شهر، مقداری از متوسط هزینه های زندگی در ترکیه بالاتر است. ولی از طرفی حجم امکانات و فرصت‌های شغلی و کاری نیز به همان اندازه بیشتر است. بودجه شما برای خرید خانه در استانبول ترکیه چقدر است؟ و در کدام منطقه ی آن می خواهید خانه بخرید؟ این دو مسئله بسیار در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

قیمت خرید خانه لوکس در استانبول با سایر منطقه‌ها متفاوت است. قیمت خرید خانه‌های ویلایی نیز به طبع بیشتر از قیمت خرید آپارتمان‌های استانبول می‌باشد.

  • اگر می خواهید به سیستم های حمل و نقل عمومی دسترسی بسیار آسانی داشته باشید، منطقه زیتون بورنو استانبول را انتخاب کنید. ساخت و سازهای جدید و خوبی در این منطقه در حال اتفاق افتادن است. قیمت خرید ملک در این بخش از استانبول از 200000 لیر شروع می شود.
  • اگر می خواهید در منطقه لوکس و در نوار ساحلی رو به دریای اژه ملک بخرید که به شما محله بشیکتاش را معرفی می کنیم. این منطقه یک نوار ساحلی به طول 8 کیلومتر دارد. هزینه های خرید ملک در این منطقه استانبول نیز از 1110000 لیر شروع می شود.
  • چنانچه به دنبال خرید خانه ویلایی در استانبول هستید و توان سرمایه گذاری در رقم های بالا را دارید نیز هزینه های شما از 1104000 لیر شروع می شود.
  • برای خرید آپارتمان ارزان در استانبول یا خرید خانه به صورت اقساطی نیز، منطقه های باسن اسکپرس، زیتون بورنو و کائیت هانه را انتخاب کنید. قیمت خرید ملک در این مناطق از 147270، 278500 و 193000 لیر شروع می شود.
  • برای خرید آپارتمان رو به دریا در استانبول می‌توانید از مناطقی که نزدیک ساحل هستند استفاده کنید.

در ادامه جدول زیر برای مشخص شدن رنج متوسط قیمت خانه در استانبول و در مناطق مختلف آن برای شما آماده شده است:

 

منطقهمتراژسال ساختتعداد اتاققیمت
ببک270 متر مربع314.5+117,000,000 TL
ببک185 متر مربع313+111,000,000 TL
شیشلی145 متر مربع5 تا 10 سال3+13,150,000 TL
شیشلی (میدان YENİLENMİŞ)210 متر مربع26 تا 30 سال4+11,700,000 TL
ساریر (Sarıyer)1000 متر مربع21 تا 25 سال8+119,000,000 TL
ساریر (Sarıyer)400 متر مربع316+32,750,000 TL
اسن یورت385 متر مربع16 تا 20 سال5+25,700,000 TL
اسن یورت293 متر مربع34+12,350,000 TL
بیلیک دوزو110 متر مربع02+1157,000 TL
بیلیک دوزو150 متر مربع16 تا 20 سال3+1750,000 TL
فاتح (سلطان احمد)130 متر مربع312+11,600,000 TL
باهچه شهیر410 متر مربع11 تا 15 سال7+24,250,000 TL
بویوک چکمجه265 متر مربع5 تا 10 سال4+13,500,000 TL
کادیکوی (فنرباهچه)140 متر مربع303+12,650,000 TL
کادیکوی (فنرباهچه)250 متر مربع26 تا 30 سال4+17,950,000 TL

 

دولت ترکیه از سرمایه گذاران خارجی در زمینه خرید ملک استقبال زیادی می‌کند و تا حد ممکن راه برای خرید مطمئن و مجاز آنها ممکن ساخته است. برای خرید خانه اقساطی در استانبول ترکیه نیز می‌توانید با پرداخت 50 درصد پول، سند به نام شما زده شده و بقیه هزینه را در اقساط 12 ماهه پرداخت کنید.

شرایط و قوانین خرید خانه در استانبول ترکیه

ترکیه، خرید ملک و اراضی خود را با قوانین خاص خود که در سایت وزارت خارجه ترکیه اعلام شده است برای تمام کشورها آزاد گذاشته است. مسلما شما در شرایط قانونی خاص می‌توانید به خرید خانه در ترکیه و شهرهای مختلف آن اقدام کنید. در درجه اول شما می‌خواهید ملک بخرید یا زمین؟ اگر می‌خواهید زمین بخرید باید طی 2 سال، نسبت به ساخت پروژه اقدام کنید. اگر می‌خواهید ملک بخرید باید حتما با وکلای رسمی و قانونی آنها اقدام کنید. شما بعنوان یک خریدار ملک خارج از کشور ترکیه:

  • حق خریدن ملک یا اجاره خانه در محله های نظامی و ممنوع استانبول را ندارید
  • نهایتا 10 درصد از زمین‌ها و املاک هر ناحیه را می‌توانید خریداری کنید، نه بیشتر
  • خرید اراضی تا 30 هکتار بدون مانع است
  • خرید ملک شما نباید نقض‌کننده قوانین کشور ترکیه باشد
  • خرید ملک باید از سوی وزارتخانه و نهادهای امنیتی ترکیه به تایید برسد

برای خرید آپارتمان در استانبول، ابتدا درخواست خود را از طریق وکیل قانونی به سازمان ثبت اسناد و املاک ارائه دهید. درخواست شما شامل انجام اقدامات لازم به منظور انتقال سند است. مدارکی که نیاز خواهید داشت:

  • ارائه پاسپورت معتبر و ترجمه شده
  • ارائه برگه پایان کار و پرداخت مالیات از سوی شهرداری منطقه مربوطه
  • ارائه بیمه ساختمان
  • دو قطعه عکس از فروشنده ملک
  • دو قطعه عکس از خریدار ملک
  • حضور کامل مترجم در طول پروسه خرید و انتقال سند از فروشنده به خریدار

یادتان نرود، شما به یک مترجم مورد تایید دادگاه‌های ترکیه نیاز دارید. بسته به هزینه‌ای که برای خرید خانه در منطقه‌های مختلف استانبول پرداخت می‌کنید، پروسه‌ی گرفتن شهروندی ترکیه نیز کوتاه‌تر می‌شود. میزان سرمایه بیشتر شما را زودتر به شهروندی این کشور می‌رساند.

 

مشاوره خرید خانه در استانبول

از آنجایی که خرید خانه لاکچری در استانبول، نیاز به دانستن مسائل حقوقی و مالی خاصی دارد بسیاری از مردم به مشاوران این زمینه مراجعه می‌کنند. ما در یو اف اس با جمعی از وکلا، مشاوران و متخصصان خرید ملک در کشور ترکیه شما را به زیباترین و بهترین خانه‌ای که می‎‌خواهید می‌رسانیم. بهتر است که از ابتدای مسیر، مسائل حقوقی و جزییات خرید ملک و سرمایه‌گذاری در استانبول را بدانید. در سال 2021 شرایط گرفتن خانه مسکونی و خرید ملک تجاری در این شهر مقداری متفاوت شده است. برای کسب اطلاعات دقیق و مشاوره‌های رایگان، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

1- برای اخذ اقامت از طریق خرید خانه در استانبول ، چه مقدار باید سرمایه گذاری کنیم؟

برای اینکه بتوانید از طریق خرید خانه در استانبول ترکیه اقامت دائم خود را دریافت نمایید، باید ملک خریداری شده ارزشی به مبلغ حداقل 250 هزار دلار آمریکا را دارا باشد.

2- امکان پیش خرید خانه و ملک در استانبول وجود دارد؟

بله – یکی از راه های سرمایه گذاری که مورد توجه بسیاری از ایرانیان نیز قرار گرفته است ، پیش خرید خانه و آپارتمان در استانبول می باشد. دپارتمان ما با داشتن 100 ها پروژه در مناطق مختلف استانبول این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن ، آپارتمان مد نظرتان را پیدا و آن را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

3- قیمت خانه در استانبول ترکیه نسبت به ایران چگونه است؟

قیمت خانه ها و آپارتمان ها در استانبول نسبت به تهران ارزان تر می باشد. اما نمی توان یک قیمت کلی را برای قیمت خانه ، آپارتمان و ملک در نظر گرفت. چراکه با توجه به منطقه ای که انتخاب می کنید و عواملی که در ساخت خانه وجود دارند ، قیمت یک خانه تعیین می شود. اما در حالت کلی خرید آپارتمان در استانبول ارزان تر از تهران می باشد.

4- آیا دپارتمان شما در ایران نیز دفتر دارد؟

بله – بر خلاف سایر دپارتمان ها و موسسات که تنها در استانبول دفتر دارند ، دپارتمان ما هم در ایران و هم در استانبول دارای دفتر می باشد. دفتر ایران ما در شهر ارومیه که نزدیکترین شهر به کشور ترکیه می باشد قرار دارد. قبل از هرگونه قراردادی می توانید برای اطلاعات بیشتر و مشاهده ملک های استانبول به دفتر ارومیه ما مراجعه کنید.

5- آیا قبل از مشاهده خانه بیانیه و پیش پرداخت از خریدار دریافت می شود؟

نخیر – به هیچ عنوان قبل از دیدن و مشاهده خانه یا آپارتمان مورد نظر شما مبلغی از شما گرفته نخواهد شد. عقد قرارداد نیز تنها در دفتر استانبول و بعد از طی شدن مراحل قانونی انجام می شود. حق کمیسیون پس از آنکه تمامی مراحل به درستی انجام شد از طرفین گرفته می شود.

6- آیا وکلای قانونی برای پیشبرد قراردادهای خرید ملک در استانبول دارید؟

ما خبره ترین وکلا را برای شما آماده کرده ایم تا هیچگونه ابهامی در قرارداد بوجود نیاید و وکلای ما تا انتهای مسیر بتوانند برای شما کارهای خرید آپارتمان ، خانه و ملک را در شهر استانبول برایتان انجام دهند.

7- با اجاره خانه در استانبول نیز می توانیم اقامت ترکیه را دریافت کنیم؟

با اجاره خانه می توانید اقامت موقت کشور ترکیه را دریافت کنید و اقامت دائم به شما تعلق نخواهد گرفت