یو اف اس >

خرید ملک در ازمیر

اگر شما نیز قصد دارید اقامت ترکیه خود را از طریق خرید ملک تهیه کنید، یکی از بهترین کارها برای سرمایه گذاری، خرید ملک در ازمیر می باشد. شهر ازمیر بعد از دو شهر استانبول و آنکارا به عنوان سومین شهر بزرگ ترکیه محسوب می شود. قیمت خانه در ازمیر ترکیه به نسبت سایر شهرها کاملا متعادل است. مخصوصا برای ایرانی‌هایی که قصد دارند در این شهر ترکیه زندگی کنند.

خرید خانه در ازمیر با توجه با امکانات رفاهی مناسبی که دارد، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای ایرانیان به شما آید. با توجه به این که قیمت خانه در ازمیر، نسب به دو شهر استانبول و آنکارا مناسب‌تر می باشد و از لحاظ امکانات رفاهی نیز در حد بسیار عالی قرار دارد، خرید و فروش ملک در ازمیر به یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری و گرفتن اقامت ترکیه برای ایرانیان تلقی می شود.

املاک ازمیر ترکیه

ازمیر به عنوان سومین شهر بزرگ ترکیه و سومین قطب اقتصادی در این کشور ، با داشتن بازار بزرگ و ارزشمندی همچون بازار املاک و مستغلات ، با گذشت زمان هر روزه به یکی از بهترین و جذاب ترین مکان ها برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران تبدیل شده است. قیمت ملک در ازمیر ترکیه با توجه به پتانسیل بالای سوددهی و همچنین بازار کار قدرتمندش فرصتی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری است. در حال حاضر خرید و فروش ملک ازمیر جزو فعالیت‌های اقتصادی پرسود برای ایرانیان محسوب می‌شود.

ازمیر با داشتن قابلیت هایی نظیر، بنادر، ثروت اجتماعی و اقتصادی، دانشگاه ها ، جمعیت جوان ، پتانسیل های گردشگری و تاریخی به یک شهر جذاب و توریستی تبدیل شده است و البته با توجه به قیمت ملک در ازمیر یک نقطه‌ی بکر برای سرمایه‌گذاری است.

خرید ملک در ازمیر

خرید ملک در ازمیر

ترکیه یک کشور اروپایی-آسیایی است. همین موقعیت آن، از نظر گردشگری در جذب توریست از کشورهای اروپایی و آسیایی، بسیار تاثیرگذار بوده است. مردم کشورهای اروپایی برای دیدن یک کشور آسیایی و مردم کشورهای آسیایی برای بازدید از یک کشور اروپایی راهی ترکیه می‌شوند. سهم ازمیر در این میان، سالانه دو میلیون نفر توریست است. حدود 70 درصد مردم این شهر می‌توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند و مردم با ملیت‌های گوناگون در آن زیاد به چشم می‌خورد. همین مسئله محبوب بودن این شهر را در چشم سرمایه‌گذاران و مسافران خارجی به وضوح نشان می‌دهد.

بهترین محله های ازمیر برای خرید خانه

خرید خانه در ازمیر در هر منطقه‌ای از آن، مزیت‌های خاص خود را به همراه خواهد داشت. برای همین ما در مشاوره‌های خرید ملک در ازمیر، نوع ملک، هدف شما و میزان بودجه‌ای که دارید را مد نظر قرار خواهیم داد. از آنجایی که ازمیر خط ساحلی به طور 629 کیلومتر رو به دریای زیبای اژه دارد، خانه‌های ویلایی و خانه های رو به ساحل آن را می‌توانید خریداری کنید که گران‌تر از دیگر خانه‌های داخل بافت شهری هستند. اگر به دنبال خرید زمین در ازمیر و انجام ساخت و ساز در آن هستید، به شما منطقه بورنوا را معرفی می‌کنیم. امنیت در کل شهر ازمیر بالا است و این خیلی خوب است، در این میان، امن‌ترین منطقه این شهر، منطقه آلسانجاک است. اگر هم قصد سرمایه‌گذاری در بخش املاک را دارید که دو منطقه آزاد تجاری آن را به شما توصیه می‌کنیم.

بهترین مناطق ازمیر

بگذارید به اتفاق هم، مروری کوتاه بر روی بهترین مناطق ازمیر از نظر خرید خانه و ملک داشته باشیم:

  • منطقه کناک: افرادی که به دنبال خرید آپارتمان در ازمیر هستند، بیشتر دست روی این منطقه می‌گذارند. بخش‌هایی از این محله رو به ساحل و بقیه در مرکز شهر ازمیر قرار دارد. ساختمان‌های اداری ازمیر بیشتر در این بخش قرار دارند.
  • منطقه بورنوا: شما هم اگر قصد ساخت و ساز دارید، منطقه بورنوا را انتخاب کنید. سرمایه‌گذاران زیادی جذب محدوده رو به گسترش این منطقه می‌شوند. فقط اینکه حدود 5 کیلومتر با ساحل فاصله دارد و همین مسئله قیمت ملک در این بخش را مقداری متعادل‌تر کرده است.
  • منطقه آلسانجاک: حدود 3.2 کیلومتر از خط ساحلی در این منطقه قرار دارد. خانه‌های زیبا که دسترسی آسان به مراکز خرید، پاساژها و رستوران‌ها دارند. به این محله، قلب ازمیر گفته می‌شود. بعلاوه قدیمی‌ترین قطار ترکیه که از ازمیر به آیدین می‌رفته نیز در این محله قرار دارد. امنیت این منطقه در روز و شب بالا است.
  • منطقه گوزل باغچه: خرید خانه ویلایی در گوزل باغچه ازمیر یک امر متداول است. خانه‌ها مساحت حدودی 180 متر مربعی دارند که برای زندگی کردن و عرصه بندی فضایی بسیار مناسب هستند. بسته به اینکه خانه مد نظر شما نزدیک به دریا است و یا در قسمت‌های داخلی شهر این محله قرار داشته باشد، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. اینجا یکی از محله‌های قدیمی شهر ازمیر است و تعدادی خانه قدیمی بسیار زیبا را در اینجا پیدا خواهید کرد.
  • منطقه کارشیاکا: این محله آب و هوای بسیار خوبی دارد. خانه‌های ویلایی آن که ویوی رو به دریا دارند، انتخاب بسیار خوبی برای ایرانیانی است که محدودیتی در پرداخت هزینه و خرید ملک در ازمیر ندارند. همین الان هم تعداد زیادی از ایرانی‌ها، خرید ملک در ازمیر را در این محدوده انجام داده‌اند. اگر به دنبال خانه خرید در بخش‌های آرام شهر ازمیر هستید، به شما این بخش را معرفی می‌کنیم چرا که از بازارها و مراکز خرید دور است. البته دسترسی خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی دارد و شما به راحتی می‌توانید خود را به قسمت‌های دیگر شهر برسانید.
  • منطقه اورلا: جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های تاریخی مهم ازمیر در این منطقه وجود دارند. از جمله آنها می‌توان به سفر حیصار، چشمه یا کارابورن اشاره کرد. تقریبا می‌توان گفت منطقه اورلا در حاشیه‌ی شهر قرار دارد و قیمت خرید ملک در اینجا نسبت به دیگر محله‌های نزدیک ساحل، کمتر و مناسب‌تر است. اگر به دنبال خرید خانه ارزان در ازمیر هستید، به لیست خانه‌های این محله سر بزنید.
  • منطقه سلچوک ازمیر: محله سلجوق یا سلچوک نیز بخش تاریخی مهم دیگری از ازمیر را در خود به امانت دارد. شهرت این منطقه در سطح جهانی به خاطر بافت تاریخی و باستانی آن که به دوران رومی‌ها برمی‌گردد، می‌باشد. فاصله آن با شهر تاریخی افس نیز تنها دو کیلومتر است.
  • منطقه نارلی دره: این محله برای خرید خانه لاکچری و لوکس در ازمیر بسیار مناسب است. پس اگر می‌توانید هزینه های بالا را پرداخت کنید، یکی از خانه‌های ویلایی و رو به ساحل محله نارلی دره را انتخاب کنید. خانه‌های بزرگی در اینجا قرار دارند و دسترسی آسانی به سیستم حمل و نقل عمومی خواهید داشت.

از جمله دیگر مناطق خوب ازمیر برای خرید ملک و خانه می‌توان به منطقه برگاما که بهترین گزینه برای خرید ملک ارزان‌قیمت در ترکیه است، منطقه چپلی که جدیدا ساخت و سازهای زیادی در آن انجام می‌شود، منطقه بایراکلی که برای خرید خانه و آپارتمان ارزان روی این محله نیز می‌توانید سرمایه‌گذاری کنید و محله سفری حیصار برای خرید خانه‌های ویلایی در ازمیر اشاره کرد.

خرید و فروش خانه و آپارتمان در ازمیر

خرید و فروش ملک در ازمیر در سال‌های اخیر، طرفداران زیادی از کشورهای خارجی دیگر به خود جذب کرده است. قطعا برای خرید ملک در ازمیر باید ابتدا بررسی کرد که آیا این خرید به مرور ارزش افزوده‌ای برای سرمایه‌گذاری ایجاد خواهد کرد. شرایط خرید خانه و آپارتمان در ترکیه به دلیل شاخص رو به رشد مسکن در این کشور است. مانند کشور خودمان که خرید ملک یک راه مطمئن برای سرمایه‌گذاری است. از طرفی با خریدن خانه در ازمیر می‌توانید اقامت ترکیه را بدست بیاورید. فرقی نمی‌کند در کدام شهر خانه می‌خرید اما بسته به میزان سرمایه و پولی که بابت خرید خانه می‌پردازید، پروسه اخذ شهروندی ترکیه برایتان کوتاه تر خواهد شد. در این میان، شهر ازمیر یک انتخاب بسیار خوب برای کسانی است که می‌خواهند به ترکیه مهاجرت کنند.

در کنار ازمیر، شاهد خرید خانه و سرمایه‌گذاری در آنکارا و استانبول از سوی ایرانیان نیز هستیم. چرا که این سه شهر، ابرشهرهای ترکیه هستند که از نظر شاخص‌های شهرهای پایدار و مدرن در سطح بالا و مناسبی قرار دارند. قرارگیری ازمیر در نوار ساحلی دریای اژه، داشتن آب و هوای معتدل، در برداشتن بافت تاریخی و جاذبه‌های گردشگری، فرصت‌های شغلی عالی در شرکت‌های بزرگ و فرصت‌های تحصیل در دانشگاههای برتر از جمله دانشگاه اژه و دانشگاه دوکوز ایلول از جمله مزیت‌های خرید خانه و زندگی در شهر ازمیر است.

قیمت ملک در ازمیر

قیمت خرید ملک در ازمیر از رنج‌های پایین تا بالا شروع می‌شود. این شهر بخاطر ملک‌های ارزان و آپارتمان‌های اقتصادی خود بسیار مشهور است. شما از حدود قیمت 100 هزار لیر یعنی 200 میلیون تومان خودمان می‌توانید صاحب یک خانه در شهر زیبای ازمیر شوید. با این هزینه می‌توان یک خانه ده سال ساخت را در ازمیر خرید. و برای خرید خانه‌های تازه ساخت و بزرگتر و یا در مناطق بهتر، باید هزینه‌های بالاتر را پرداخت کرد. اما مساله این است که حتی در شهرهای کوچک و بی امکانات داخل کشور خودمان نیز بعضا نمی‌توان با این قیمت صاحب خانه شد. در حالی که ما داریم در مورد سومین شهر بزرگ ترکیه و پایتخت فرهنگی آن صحبت می‌کنیم. اگر یکبار به این شهر سفر کرده باشید، می‌دانید در مورد چه صحبت می‌کنیم. خرید و فروش خانه‌های آپارتمان نیز دیگر گزینه محبوب نزد ایرانی‌های مقیم ازمیر است.

در ده سال اخیر، میزان رشد ساخت آپارتمان در ازمیر بیش از 1.5 برابر شده است و یکی از گزینه‌های پرطرفدار خرید ملک در ازمیر نزد خارجی‌ها است.

متراژهای مختلف، با امکانات مختلف و در محله‌های مختلف را می‌توانید خریداری کنید و این مسئله کاملا به میزان بودجه و توانایی مالی شما بستگی دارد. برای اجاره خانه در ازمیر نیز مثلا در محله‌ای مانند برگما باید ماهیانه حدود 700 لیر ترکی را پرداخت کنید. ولی برای گرفتن اقامت باید یک ملک را خریداری و سند آن را به نام خود کنید. مراحل کار گرفتن اقامت ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری در املاک بدین‌صورت است که فرم آنلاین را به اداره مهاجرت می‌فرستید. مدارک و گواهی‌های مورد نظر را مطابق با قوانین که توسط وزارت خارجه ترکیه اعلام می‌شود، آماده و ارسال می‌کنید و منتظر پاسخ‌های ارگان خواهید شد. در طول این مراحل باید یک مترجم رسمی مورد تایید دولت ترکیه و وکیل حاذق در این زمینه در کنار شما باشد.

مواردی که باید هنگام جستجوی خرید آپارتمان در ازمیر ، از آن آگاه باشید؟

خرید آپارتمان در ازمیر

آپارتمان های فروشی که در حال حاضر در ازمیر وجود دارند بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته اند تا کسانی که قصد خرید ملک و خانه در شهر ازمیر دارند. با توجه به این موضوع که ازمیر یک شهر خلوت تر نسبت به استانبول محسوب می شود، مشاهده می کنیم بسیاری از افرادی برای دوری و فرار از دردسرهای کلان شهری مثل استانبول ، خرید ملک در ازمیر را برای خود ترجیح می دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید خانه در استانبول کلیک کنید.

به واسطه درآمدزایی بالایی که این شهر به خاطر موقعیت جغرافیایی و جاذبه های گردشگری دارد، مردم نگران یافتن کار در ترکیه و در شهر ازمیر نمی باشند. شهر آنکارا ترکیه از نظر اقتصادی جزو فعال‌ترین‌هاست. اما ازمیر هم جزو شهرهایی است که از نظر بازار کار کاملا فعال است.

بنابراین شاید بتوان اینگونه برداشت کرد که کسانی که قصد خرید و فروش ملک در ازمیر را دارند، نیم نگاهی به بخش سرمایه گذاری کرده اند تا با یک دو هدف زده باشند.

به خاطر موضوع سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات ، شاهد این هستیم که خانه ها و آپارتمان هایی که در ازمیر برای فروش گذاشته می شوند ، آپاتمان های تک خوابه و 2 خوابه می باشند. البته برای خانواده هایی که پرجمعیت هستند نیز خانه هایی بزرگ تر وجود دارد. به صورت کلی بیشتر خانه ها برای افراد مجرد و یا خانواده های کم جمعیت تر ساخته شده اند. اما فرصت‌های خرید خانه در شهر ازمیر فقط محدود به این خانه‌ها و آپارتمان‌های کوچک نیست. شما می‌توانید خانه‌های بزرگتر با فضای بیشتر و بزرگتر هم پیدا کنید. کافیست با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

مشاوره خرید آپارتمان و ملک در ازمیر

یکی از راههای بسیار خوب برای مهاجرت به ترکیه سرمایه‌گذاری غیر قابل انتقال یعنی خرید ملک در ازمیر است. با پرداخت بیشتر از 250 هزار دلار و خرید ملک می‌توانید اقامت این کشور را بدست بیاورید. ابتدا اقامت یکساله، سپس تمدید به 3 ساله و 6 ساله و در نهایت به شما اقامت دائم داده می‌شود. در کنار اینها شما سرمایه خود را دارید و می‌توانید با توجه به قوانین خرید و فروش بعد از مدت معلوم آن را بفروشید و خانه‌های جدید خریداری کنید. اگر شما هم می‌خواهید راهی شهر زیبای ازمیر شوید، خانه‌های مسکونی و آپارتمانی بسیار زیبایی را به شما معرفی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد جدیدترین اخبار خرید و فروش خانه و ملک در ازمیر همین الان با کارشناسان ما در یو اف اس تماس بگیرید و مشاوره های رایگان و تخصصی ما را دریافت کنید.