یو اف اس >

خرید خانه در ابوظبی

خرید خانه در امارات، یک فرصت بسیار عالی برای افرادی است که قصد سرمایه‌گذاری در ابوظبی دارند. سرمایه گذاران زیادی جذب خرید ملک و مستغلات در ابوظبی می‌شوند. دلیل آن هم واضح است. ابوظبی پایتخت کشور زیبا و پیشرفته امارات متحده عربی است. کشوری که به خاطر لوکس بودن، توریستی بودن، ذخایر نفت، ثروتمند بودن و پیشرفت‌هایش شناخته شده است. حجم بسیار زیاد امکانات و فرصت‌های شغلی در ابوظبی آن را نزد دیگر کشورها محبوب ساخته است. شهری که همواره جزو گران‌ترین شهرهای جهان به حساب می‌آید. اینجا دقیقا همان جایی است که امیران و شیخان ثروتمند عرب سکونت دارند.

ابوظبی

ابوظبی آب و هوایی گرم و بیابانی دارد. همانطور که می‌دانید در اینجا همیشه هوا آفتابی است. کسانی که قصد خرید خانه در ابوظبی و زندگی در اینجا دارند، باید خود را با آب و هوایی جدید وفق دهند. البته در زمستان‌ها، اینجا آب و هوای معتدل و مناسبی دارد. برای همین دارندگان خانه در ابوظبی اگر قصد ماندن در این کشور را ندارند، می‌توانند زمستان‌ها به اینجا سفر کنند و خوش بگذرانند و دیگر مواقع سال، ملک خود را کرایه دهند. و اما چگونه می‌توان پاسپورت امارات را گرفت و شرایط خرید ملک در ابوظبی به چه صورت است؟ با ما در یو اف اس همراه باشید.

مزایای خرید ملک در ابوظبی

اینجا شهری گران و پیشرفته است، اما همچنان بسیاری از افراد به دنبال مشاوره املاک خرید خانه و آپارتمان در ابوظبی و خرید و فروش ملک در این شهر هستند. دلیل این امر به مزایا و عواقب خرید خانه در ابوظبی برمی‌گردد. اولین دلیل مهم، نرخ سوددهی بالای سرمایه‌گذاری فردی در این شهر است. خرید ملک یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری و خرید در شهرهای رو به رشد و توسعه یافته، یک تیر دو سر نشان است.

مشاور خرید ملک

 

  • می‌دانید که در ابوظبی تمام کارت‌های اعتباری دنیا قابل استفاده هستند؟ تجارت و کسب و کار در این شهر بسیار پررونق و هموار است.
  • امنیت در شهر ابوظبی بسیار بالاست و همین مسئله خرید خانه در ابوظبی برای زندگی کردن را خواستنی ساخته است.
  • سطح امکانات رفاهی، خدماتی، آموزشی در این شهر بسیار بالاست
  • مالیات بر درآمد در ابوظبی وجود ندارد
  • در میان کشورهای عربی، رتبه یک شاخص خوشبختی را دارد
  • با توجه به سطح درآمد، هزینه‌های زندگی در ابوظبی بسیار معقول است.
  • حضور سرمایه‌گذاران خارجی در این شهر
  • پاسپورت امارات: امارات به هیچکدام از افراد خارجی مقیم در این شهر، پاسپورت شهروندی و اقامت دائم نمی‌دهد. شما با خرید ملک در ابوظبی، ویزای موقت 2 یا سه ساله دریافت خواهید کرد.
  • اقامت امارات: شما با خرید ملک در ابوظبی از مجتمع‌های مسکونی گرفته تا ویلاها و واحدهای تجاری، می‌توانید اقامت موقت دوساله این کشور را بدست بیاورید. شما به عنوان خریدار ملک در امارات، تنها با خرید ملک در دبی و ابوظبی می‌توانید برای گرفتن اقامت امارات، اقدام کنید. دولت این کشور به کسانی که از طریق خرید خانه در ابوظبی، اقامت دریافت کرده‌اند، تسهیلات و امکانات عالی ارائه می‌دهد. از طرفی شما هیچگاه تابعیت این کشور را اخذ نخواهید کرد. اما اقامت شما به صورت 2، 3، 5 و 10 ساله قابل تمدید است.

قوانین و شرایط خرید ملک در ابوظبی

ابوظبی 2

خرید ملک در ابوظبی قوانین و مقررات خاص خود را دارد. اولین مسئله مهم، خرید در مناطق آزاد تجاری امارات یعنی دبی و ابوظبی است. شما با سرمایه گذاری در این در این دو شهر می‌توانید، اقامت امارات را کسب کنید. دومین مسئله مهم نیز میزان سرمایه گذاری شما است. بر طبق جدیدترین قانون خرید ملک در امارات، ملک خریداری شده باید حداقل ارزش 1 میلیون درهم را داشته باشد. خرید ملک در ابوظبی و دبی برای گرفتن اقامت است، وگرنه شما می‌توانید در هر شهر دیگر امارات زندگی کنید. ویزای شما همواره قابل تمدید است. ملکی که خریداری می‌کنید باید سند مالکیت معتبر صادر شده از اداره سرزمین امارات را داشته باشد.

عقد قرارداد خرید خانه در ابوظبی چه در داخل کشور امارات و چه در شهرهای خارج باید مراحل زیر را به طور قانونی طی کرده باشد:

  • تنظیم قول‌نامه: در اینجا میان خریدار و فروشنده ملک یک توافق‌نامه عقد می‌شود. باید در داخل این توافق‌نامه به طور دقیق، قیمت توافقی ملک، زمان دقیق انتقال سند، مدارک لازم برای فروش خانه و نحوه پرداخت خریدار مشخص شده باشد. حواستان باشد، از زمان عقد قول‌نامه تا انتقال سند، حدود یک ماه تا 45 روز زمان می‌برد. طرفین قرارداد باید در طی این زمان نسبت به تهیه مدارک قانونی اقدام کنن.
  • گرفتن گواهی NOC: یک گواهی است که از طرف دفتر سازنده ملک یا خانه صادر می‌شود. خریدار و فروشنده ملک باید پیش از انتقال سند این گواهی را گرفته باشند.
  • انتقال سند ملک: در این مرحله، خریدار ملک به همراه فروشنده آن و در حضور نماینده مشاوره املاک خرید خانه و آپارتمان در ابوظبی به یکی از دفاتر سازمان املاک مراجعه می‌کنند.

قیمت خرید خانه در ابوظبی

بسته به اینکه ملک خریداری شده شما در کدام بخش از شهر ابوظبی باشد، قیمت آن متفاوت است. از طرفی نوع ملک نیز (مجتمع مسکونی، ویلا، آپارتمان، واحدهای برج و …) نیز بر روی هزینه تاثیرگذار است. در حالت کلی قیمت خرید هر متر زمین در مرکز شهر ابوظبی حدود 3225 دلار و در اطراف شهر 2418 دلار است. البته این را هم باید بدانید که قیمت خرید خانه در ابوظبی در میان شهرهای امارات در گران‌ترین حالت قرار دارد. در کنار هزینه‌ای که بابت خرید ملک در ابوظبی پرداخت می‌کنید، در طول پروسه تنظیم و انتقال سند ملک، هزینه های اجرایی دیگری نیز وجود دارد که در ادامه لیست شده است:

  • هزینه اداره زمین: 600 درهم
  • هزینه نماینده: 2 درصد قیمت ملک خریداری شده
  • هزینه ثبت وام: 0.25 درصد وام مسکن و 300 درهم
  • کارمزد بانک: نهایتا 1.5 درصد
  • هزینه متولی: حدود 4000 درهم
  • هزینه ارزیابی: 2500 تا 3000 درهم

دیگر موارد تاثیرگذار بر روی قیمت ملک در ابوظبی، مساحت بنا، عمر ساختمان، موقعیت شهری، امکانات ملک، مصالح و طریقه ساخت بنا و … می‌باشد.

بهترین مناطق ابوظبی برای خرید خانه

دو منطقه مشهور برای سرمایه گذاری در املاک ابوظبی وجود دارد. اولی، منطقه الیف در نزدیکی فرودگاه بین المللی ابوظبی است. اگر سطح درآمد متوسطی دارید، اینجا یک گزینه بسیار خوب است. ویلاها، خانه‌های شهری و آپارتمان‌های تازه ساخت در اینجا وجود دارد که توجه بسیاری از خریداران خارجی را به خود جذب کرده است. دیگر منطقه خوب ابوظبی برای خرید خانه جزیره یاس است. اینجا در اطراف شهر قرار دارد و حدود 30 دقیقه با مرکز ابوظبی فاصله دارد. سطح لوکس نشینی در این منطقه بسیار بالاست و خانه ها و املاک لاکچری را می‌توانید خریداری کنید.

مشاوره املاک خرید خانه و آپارتمان در ابوظبی

در سالهای اخیر شاهد تغییر قوانین مهاجرت و خرید خانه در ابوظبی و سرمایه‌گذاری در این شهر از سوی دولت امارات بوده‌ایم. این مسئله برای ایرانی‌ها اهمیت زیادی دارد. چرا که به واسطه تحریم‌ها، امکان تغییر قوانین دیگر کشورها نیز وجود دارد. اما ما در مشاوره املاک خرید خانه و آپارتمان در ابوظبی، جدیدترین قوانین را به شما اطلاع خواهیم داد. شما اگر قصد خرید خانه در ابوظبی و یا گرفتن اقامت و مهاجرت به امارات را دارید، می‌توانید همین الان با مشاوران ما در یو اف اس تماس بگیرید.

ما با ارائه بهترین املاک ابوظبی و ایجاد بستر ایمن خرید و فروش ملک در این شهر، شما را به خواسته‌ای که دارید، می‌رسانیم. برای دریافت راهنمایی و خرید و فروش خانه در ابوظبی، همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید.