یو اف اس >

خرید ملک در آنکارا

آنکارا با جمعیتی نزدیک به 5 میلیون نفر، به عنوان پایتخت ترکیه قرار گرفته است. به دلیل وجود دانشگاه‌های مختلف در آنکارا و همچنین قیمت پایین‌تر خانه در این شهر به نسبت استانبول و ازمیر، خرید خانه در آنکارا توجه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است.

آنکارا با داشتن دانشگاه های بسیار معتبر، یکی از شهرهای مناسب برای تحصیل در ترکیه می‌باشد. خرید و فروش ملک در آنکارا هم به دلیل موقعیت تجاری خوبی که دارد در سال‌های اخیر افزایش چشم‌گیری داشته است.

آنکارا برای آن دسته از افرادی مناسب است که ترافیک‌ها و شلوغی‌های استانبول را دوست ندارند و می‌خواهند با یک قیمت مناسب، در یک شهر مدرن و آرام زندگی کنند.

فایل های پیشنهادی با تخفیف ویژه

آپارتمان لوکس در چانکایا

1,550,000 TL
فرصت ویژه برای سرمایه گذاری
%5 تخفیف
آپارتمان لوکس در  چانکایا

آپارتمان اکازیون در اوران

3,130,000 TL
فرصت ویژه برای سرمایه گذاری
%3 تخفیف
آپارتمان اکازیون در اوران

پروژه‌های آپارتمانی آنکارا

NATURA YAŞAMKENTTEN
Natura Yashamkent
ÇUKURAMBAR NERİS
ÇUKURAMBAR NERİS
Sıfır
Sıfır
BEYSU
BEYSU
KOORDİNAT ÇAYYOLU
KOORDİNAT
AĞAHAN GRUP'TAN TEONA
AĞAHAN GRUP

خرید ویلای لوکس و لاکچری در آنکارا (بیش از 400 هزار دلار)

برخی از خانه‌ها در انکارا

چرا آنکارا برای خرید خانه و آپارتمان بهترین گزینه است؟

پایتخت ترکیه محل مناسبی برای سرمایه گذاری و خرید و فروش ملک می‌باشد. خرید ملک‌هایی که می‌تواند باعث شود تا آن دسته از افرادی که می‌خواهند در یک مکان خلوت‌تر در ترکیه زندگی کنند، به خوبی این شرایط برایشان فراهم باشد. برخلاف شب‌های شلوغ استانبول، آنکارا شهر به نسبت خلوت‌تری می‌باشد و بیشتر مردم این شهر را ترک‌های کشور ترکیه تشکیل داده‌اند.

در چند سال اخیر بازار املاک و مستغلات شهر آنکارا بسیار داغ‌تر از قبل شده است. ساخت و سازها رونق گرفته و قیمت خانه در آنکارا با افزایش قابل توجهی مواجه شده است. خرید خانه در آنکارا به دلیل قیمت مناسب‌تری که نسبت به املاک استانبول و ازمیر دارد، توجه ایرانیان زیادی را جلب کرده است. شما می‌توانید با یک قیمت مناسب، صاحب خانه‌های ویلایی بسیار زیبا و لوکس شوید.

بهترین منطقه های آنکارا

قبل از اقدام برای خرید آپارتمان در آنکارا بهتر است با محله‌های مناسب آن برای زندگی آشنا شوید. در لیست زیر ما به ترتیب 10 تا از گران‌ترین محله‌های آنکارا را برای شما بررسی کرده‌ایم:

  1. محله اُران (Oran): این محله جزو گران‌ترین محله‌های آنکارا برای خرید خانه محسوب می‌شود و قیمت خانه در آن بالاتر از هر نقطه‌ی دیگری در آنکارا می باشد. برای اینکه بخواهید در این محله برای خود خانه خریداری نمایید باید برای هر متر مربع آن بیش از 5 هزار لیر ترکیه هزینه کنید.
  2. محله یلدیز اولر (Yildizevler): این محله بعد از محله Oran، گران‌ترین منطقه در آنکارا به شمار می‌آید. قیمت هر متر مربع از محله یلدیز اولر چیزی مابین 4 هزار تا 4 هزار 500 لیر می باشد. این محله برای خرید خانه ویلایی مناسب است.
  3. محله امید (Ümit): این محله نیز جزو محلات گران قیمت آنکارا محسوب شده و قیمت هر متر مربع در آن تقریبا 4 هزار لیر می باشد. محله امید یکی از محله‌هایی است که دسترسی به حمل‌و‌نقل شهری در آن بسیار آسان است.
  4. منطقه موتلو کنت (Mutlukent): قیمت منطقه موتلو کنت با محله امید چندان تفاوتی نمی‌کند. قیمت خانه در این منطقه نیز به متری 4 هزار لیر و گاهی اوقات به 3 هزار 950 لیر نیز می‌رسد.
  5. محله چیدم (Çiğdem): محله چیدم با اختلاف 100 هزار لیری بعد از منطقه موتلو کنت قرار دارد. به طور متوسط قیمت هر متر مربع در محله چیدم آنکارا 3 هزار 900 لیر ترکیه می باشد. محله چیدم یکی از مناطق متوسط آنکارا محسوب می‌شود.
  6. محله آنیت تپه (Anittepe): معمولا در این منطقه، قیمت خانه‌ها از 500 هزار لیر شروع می شوند و قیمت هر متر آن بین 3 هزار 800 لیر تا 3 هزار 900 لیر می باشد.
  7. محله بلوک‌های ایشجی (İşçi Blokları): قیمت خانه در این منطقه به ازای هر متر 3 هزار 840 هزار لیر می‌باشد.
  8. محله چای یولو (Çay yolu): به ازای هر متر مربع باید مبلغ 3 هزار 795 هزار لیر پرداخت نمایید.
  9. محله إمک (Emek): برای خرید خانه در این محله از آنکارا باید 3 هزار و 700 لیر پرداخت نمایید.
  10. محله باهچلی اولر (BahÇelievler): اخرین منطقه نیز باهچلی اولر می باشد. این منطقه نیز جزو محلات گران قیمت آنکارا حساب می شود و برای هر متر باید 3 هزار 600 لیر پرداخت کنید

قیمت خرید ملک در آنکارا

قیمت خانه در آنکارا ارزان‌تر از شهرهای دیگر ترکیه است. اما با این وجود پروژه‌ها و خانه‌های ویلایی و حتی آپارتمان‌های بسیار لوکس و زیبایی نیز در آنکارا وجود دارند که قیمت آنها نسبت به سایر خانه‌ها و آپارتمان‌ها بالاتر است. برای استعلام دقیق خانه‌های ویلایی آنکارا و یا پروژه‌های موجود در این شهر، پیشنهاد می‌کنیم در اولویت با همکاران ما تماس گرفته و اطلاعات لازم برای خرید خانه در آنکارای ترکیه را دریافت نمایید.

در جدول زیر با توجه به برخی از پروژه‌ها در اقصی نقاط آنکارا، جدول قیمت گذاری تقریبی آماده شده است.

منطقهمتراژسال ساختتعداد اتاققیمت
محله ی اُران (Oran)120 متر مربع12+12,480,000 TL
محله ی یلدیز اولر (Yildizevler)220 متر مربع11 تا 154+11,650,000 TL
محله امید (Ümit)195 متر مربع34+11,850,000 TL
منطقه موتلو کنت (Mutlukent)210 متر مربع04+11,275,000 TL
محله چیدم (Çiğdem)175 متر مربع16 تا 20 سال4+11,450,000 TL
محله آنیت تپه (Anittepe)160 متر مربع43+1870,000 TL
محله بلوک‌های ایشجی (İşçi Blokları)196 متر مربع04+11,680,000 TL
محله چای یولو (Çay yolu)210 متر مربع04+11,275,000 TL
محله إمک (Emek)90 متر مربع02+1540,000 TL
محله باهچلی اولر (BahÇelievler)180 متر مربع04+11,500,000 TL

 

مراحل خرید ملک در آنکارا و ثبت سند

برای خرید ملک در آنکارا ابتدا باید با توجه به بودجه و امکانات مورد نظر ملک، اقدام به خرید نمایید. به عنوان مثال ممکن است شخصی به دنبال خرید آپارتمان دست دوم در آنکارا باشد و فرد دیگری با توجه به بودجه خود به دنبال خرید خانه ویلایی در آنکارا باشد.

بعد از مشخص شدن اینکه بودجه شما چقدر است و چه خانه‌ای می‌خواهید، کارشناسان ما شما را با مناطق منطبق با بودجه و خواسته شما راهنمایی می‌کنند. در این مرحله توسط همکاران ما سه فایل مناسب از خانه‌ها و آپارتمان‌های مسکونی برای شما ارسال می‌شود.

در صورتی که شما ملک مورد نظر را پسند کردید یک زمان ملاقات برای حضور در دفتر و بازدید از ملک تنظیم می‌شود. پس از مشاهده ملک و تایید آن از سمت شما، مراحل اداری و انتقال سند توسط وکلای ما برای شما انجام خواهد شد.

اما به چندین نکته زیر به دقت توجه کنید:

  1. ملک مورد نظر توسط کارشناسان شهرداری قیمت گذاری شود تا ارزش واقعی ملک مشخص شود.
  2. تمامی مراحل توسط مجموعه ما و وکلای قانونی شرکت انجام می‌شود تا کوچکترین ایرادی در انتقال سند بوجود نیاید.
  3. در هنگام خرید حتما خودتان حضور داشته باشید و خانه و آپارتمان مورد نظر را به دقت بررسی کنید.

مشاوره خرید خانه و آپارتمان در آنکارا

املاک جینگو با داشتن 12 سال سابقه حرفه‌ای در زمینه خرید و فروش ملک‌های آنکارا، یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید برای خرید خانه به آن مراجعه کنید. ما در تمام طول مسیر همراه شما هستیم تا بتوانید خانه مناسب خود را پیدا کنید.

ما پروژه‌های تجاری و ساختمانی متفاتی در اختیار داریم. برای آگاهی و مشاهده آنها، بهتر است با مشاوران مجموعه تماس گرفته تا آنها بتوانند مناسب‌ترین ملک را به شما معرفی نمایند.

با املاک جینگو دیگر نگران خرید خانه در آنکارا نباشید. ما بهترین و مناسب‌ترین ملک را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

سوالات متداول

آیا با خرید خانه در آنکارا می توانم اقامت کشور ترکیه را اخذ کنم؟

با خرید ملک در آنکارا شما نیز می توانید اقامت کشور ترکیه را دریافت نمایید، اما باید حتما به این موضوع توجه کنید که ملک یا آپارتمانی که در آنکارا خریداری می کنید، ارزشی به اندازه ی 250 هزار دلار داشته باشد.

خرید آپارتمان در آنکارا بهتر است یا خرید خانه ویلایی؟

این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد. ممکن است که شما خانه های ویلایی را به آپارتمان ها ترجیح دهید یا برعکس. همچنین قیمت خانه های ویلایی در برخی مناطق بیشتر از آپارتمان هاست که این موضوع نیز بر روی تصمیم گیری ها تاثیر گذار است.

شرایط زندگی در آنکارا چگونه است؟

با توجه به اینکه آنکارا پایتخت ترکیه می باشد، از لحاظ امکانات رفاهی و تحصیلی در جایگاه بسیار مناسبی قرار گرفته است. بیشتر افرادی که اقدام به خرید خانه در آنکارا می نمایند، یکی از دلایل خرید خود را شرایط تحصیلی بالا می دانند.

قیمت خانه در آنکارا چگونه است؟

قیمت خانه و ملک در آنکارا ارزان تر از شهری مثل استانبول می باشد. البته آنکارا نیز مناطقی را در خود جای داده است که قیمت آنها نسبتا گران می باشد. اما در حالت کلی شهر آنکارا نسبت به استانبول به صرفه تر می باشد. عوامل مختلفی بر روی قیمت خانه در آنکارا تاثیر گذار هستند که برای اطلاعات بیشتر بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید.