یو اف اس >

خرید خانه در آنتالیا – قیمت خرید ملک در آنتالیا

چه چیزی بیشتر از خرید خانه در آنتالیا می‌تواند برای سرمایه‌گذاران مفرح و لذت‎بخش باشد؟ فکرش را بکنید شما در یکی از زیباترین و توریستی‌ترین شهرهای ترکیه خانه می‌خرید. همه ما آنتالیا را با حمام آفتاب، سواحل شنی روان، خانه‌های لوکس و ویوی روبه کوه و دریا می‌شناسیم. حال اگر می‌خواهید اقامت ترکیه را بدست بیاورید، یا نه برای اوقات فراغت خود می‌خواهید خانه‌ای برای ماندن در آنتالیا داشته باشید و در زمان‌های غیره آن را اجاره دهید یا به دنبال خرید ملک تجاری در آنتالیا هستید. شما به مشاور املاک در آنتالیا نیاز دارید. چرا که آنتالیا شهری با محله‌های فراوان است. در هر محله نیز خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های مسکونی منفرد، خانه‌های ویلایی و … به چشم می‌خورد. نکات مهمی در مورد خرید و فروش ملک در آنتالیا وجود دارد که باید بدانید.

فایل های پیشنهادی با تخفیف ویژه

خرید خانه دوبلکس در ساریر استانبول

5,950,000 TL
فرصت ویژه برای سرمایه گذاری
%2 تخفیف
ویلای لوکس در ببک استانبول

آپارتمان اکازیون در اوران

3,130,000 TL
فرصت ویژه برای سرمایه گذاری
%3 تخفیف
آپارتمان اکازیون در اوران

برخی از خانه‌ها در آنتالیا

خرید خانه در آنتالیا برای ایرانی‌ها همواره یک گزینه‌ی پرطرفدار بوده است. حتی گفته می‌شود در میان مهاجران ایرانی به ترکیه، استانبول در رتبه اول قرار دارد و بعد از آن، خرید خانه در شهر آنتالیا رتبه دوم را دارد. سطح امکانات در کل شهر یکسان است. تنها تفاوتی که میان مناطق مختلف آنتالیا وجود دارد این است که برخی از خانه‌ها در مرکز شهر، برخی در نوار ساحلی و برخی در حاشیه شهر قرار دارند. شما اگر قصد خرید خانه و آپارتمان ارزان در آنتالیا را دارید، بهتر است که خانه‌های مرکزی و دور از ساحل که قیمت مناسب‌تری دارند را خریداری کنید. با ما همراه باشید تا هرآنچه در مورد خرید ملک در آنتالیا با بهترین قیمت و قوانین آن نیاز است بدانید را به شما بگوییم.

معرفی محله های آنتالیا

اگر دقت کرده باشید، آنتالیا شهری ساحلی است که در دو طرف غرب و شرق آن را نوار ساحلی دربرگرفته است.  در قسمت‌های مرکزی شهر نیز ساختمان‌های اداری، تجاری و … قرار دارند. منطقه غربی، کنیالتی و منطقه شرقی، لارا نام دارد. مشهورترین بخش‌های آنتالیا برای خرید خانه ویلایی این دو ناحیه هستند. در ادامه مروری خلاصه و مفید بر محله‌های مختلف آنتالیا خواهیم داشت.
آنتالیا شهر زیباترین ساحل ها

 

  • منطقه لارا در بخش شرقی شهر آنتالیا

زیبایی این بخش از آنتالیا به حدی زیاد است که توریست‌های زیادی هر ساله راهی اینجا می‌شوند. تعدادی از آنها به زودی برای خرید ویلا در آنتالیا در این بخش اقدام می‌کنند. چرا که سرپناهی همیشگی برای بودن در جوار سواحل شنی بسیار زیبا، دریا و موج و آب‌های گرم مدیترانه‌ای خواهند داشت.

خرید ملک در آنتالیا و در محله‌های توریستی لارا، مزیت‌های زیادی برای خریداران ملک و سرمایه‌گذاران خارجی به دنبال خواهد داشت. اولا ملکی شخصی برای خود دارند، دوما می‌توانند در فصل‌های توریست پذیر آن را اجاره دهند. سوما از امکانات و مراسم و فستیوال‌های خاصی که هر ساله در این منطقه برگزار می‌شود منفعت اقتصادی و غیراقتصادی خواهید برد. زیرساخت سیستم حمل و نقل به خوبی در قسمت‌های مختلف این بخش قابل استفاده است.

البته قیمت خانه‌ها در منطقه لارا بالاتر از دیگر مناطق است. دلیل این گرانی را نیز پیش‌تر گفته‌ایم. نزدیک بودن به دریا، دید به ساحل و کوه‌های اطراف، بهره بردن از امکانات خاص این منطقه از جمله این دلایل هستند. حتی در محله‌ای این بخش نیز، قیمت خرید ملک تفاوت‌هایی با هم دارد.

  • محله گوزل اوبا: اینجا نزدیک به فرودگاه است. اگر قصد خرید خانه در آنتالیا ترکیه و بخش‌های ساحلی را دارید، این محله مناسب است. چون قیمت آن به مراتب مناسب تر از دیگر بخش‌های ساحلی لارا است. حدودا متری 20 میلیون تومان برای خرید ملک در این محله باید پرداخت کنید.
  • محله فنر: قیمت آپارتمان در آنتالیا رنج مناسبی دارد و برای همین خریداران زیادی را به خود جذب می‌کند. در محله فنر، قیمت خانه‌ها نه بالاست و نه کم است و در رنج متوسط قرار دارد.
  • محله چالایان: بیشتر کسانی که قصد خرید خانه ویلایی در آنتالیا دارند، دست روی این محله می‌گذارند. چرا که خانه‌های ویلایی لوکس و رو به دریا با متراژهای بزرگ در اینجا قرار دارد. قیمت خانه‌ و ملک نیز در اینجا بالاتر از دیگر محله‌های لارا است.
  • شیرینیالی: در این محله بیشتر هتل‌های اقامتی آنتالیا قرار دارد. اگر قصد رزرو هتل در آنتالیا دارید، این محله هتل‌های بسیار خوبی در خود دارد.
  • منطقه کنیالتی در بخش غربی آنتالیا

گزینه مناسب دیگر برای خرید آپارتمان در آنتالیا، منطقه کنیالتی است. هیچ می‌دانستید که یکی از تمیزترین سواحل شنی جهان در این منطقه از آنتالیا قرار دارد. درست است که نسبت به منطقه لارا، از فرودگاه دورتر است اما برای خرید خانه نوساز در آنتالیا بهترین گزینه است. از نظر امکانات و دسترسی به سیستم حمل و نقل شهری نیز تفاوتی با منطقه غربی لارا ندارد.

  • محله هورما: بیشتر برای خرید آپارتمان در آنتالیا و داشتن خانه‌های خوش‌منظره، این محله را انتخاب می‌کنند.
  • محله لیمان: اینجا را یکی از باکلاس‌ترین محله‌های کنیالتی می‌دانند. بیشتر ساکنان این محله، روسی هستند که اقامت ترکیه را گرفته‌اند. اینجا نیز گزینه مناسب دیگر برای خرید خانه نوساز در آنتالیا است.
  • محله ساری سو: این محله نسبت به دو محله‌ی قبلی، مقداری دور از ساحل هستند. اگر شما هم از نزدیک بودن زیادی به ساحل خوشتان نمی‌آید، خانه‌ی خود را در محله ساری سو انتخاب کنید.

 

  • منطقه ایشیکلار:

شاید شما هم برای اوایل مهاجرت خود به ترکیه بیشتر به دنبال خرید خانه ارزان در آنتالیا باشید. منطقه ایشیکلار جایی است که باید انتخاب کنید. خانه‌های این منطقه نوساز نیستند، اما قیمت مناسب تری دارند. به طوریکه می‌توان گفت، قیمت خانه در این بخش از آنتالیا حدود 20-25 درصد کمتر از منطقه لارا است. بعلاوه شلوغی حضور گردشگران در ایام توریست‌پذیری را در این منطقه نخواهیم داشت. اما از ساحل دورتر هستید و چشم‌اندازهای زیبای خانه‌های روبه ساحل را نخواهید داشت. ولی خب در عوض هزینه‌ی کمتری را نیز پرداخت خواهید کرد.

  • منطقه کوندو:

یک آفر ویژه برای کسانی که قصد سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در آنتالیا دارند این است که منطقه کوندو یک جای متفاوت از این شهر است که پروژه‌های عمرانی و اقامتی بسیار خوبی در آن ساخته شده است. اینجا بگونه‌ای است که افراد برای وارد شدن به آن باید کارت ویژه داشته باشند. خرید یک خانه در این منطقه، دورنمای بسیار خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

  • منطقه کپز: 

اینجا همان منطقه‌ی بدون ساحل آنتالیا است. اما جاذبه‌های تفریحی و گردشگری زیادی از جمله باغ وحش آنتالیا و آبشار دودن در این بخش وجود دارد. برای خرید ملک تجاری و یا کاری نیز می‌توانید روی این منطقه حساب کنید. قیمت زمین در کپز نیز کمتر از دیگر مناطق لارا و کنتیالتی می‌باشد.

بهترین محله‌های آنتالیا برای ایرانیان

آنتالیا از انتخاب‌های همیشگی ایرانی‌هایی است که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند. همانند خرید خانه در ازمیر که در سالهای اخیر خریداران و سرمایه‌گذاران زیادی به خود جذب کرده است، شاهد افزایش خرید خانه در آنتالیا نیز هستیم. بیش از 9 هزار نفر ایرانی در این شهر سکونت دارند. با اختلاف کمی، آلمانی‌ها در این شهر ساکن هستند. ایرانیان در میان‌ محله‌ها و مناطق مختلف این شهر، بیشتر مرادپاشا، لارا و کپز را انتخاب می‌کنند. البته شهرستان‌های اطراف آنتالیا مانند آلانیا، المالی، آکسکی، برادلی نیز گزینه‌های دیگر روی میز هستند.
خرید خانه آنتالیا

خرید آپارتمان ارزان در آنتالیا

خانه‌های آپارتمانی در آنتالیا از آنجایی که نوساز بوده و در منطقه‌های مختلف قابل خریداری هستند، نیز گزینه‌ی پرطرفدار خریداران ملک است. اما چگونه می‌توان یک آپارتمان مناسب در یک منطقه خوب را را هزینه‌هایی پایین خریداری کرد؟

دو نکته مهم و کلی در مورد خرید خانه در آنتالیا وجود دارد. بسته به زمان خرید، امکان دارد رنج قیمت متفاوتی به املاک داده شود. سعی کنید در ماه‌های سرد سال که توریست‌های کمتری به آنتالیا می‌آیند و معامله‌ها با قیمت‌های پایین نیز جوش می‌خورد، خرید کنید. دیگر نکته مهم جانمایی پلاک خانه شما در داخل شهر است. خانه آپارتمانی‌های بخش‌های مرکزی شهر نسبت به موارد رو به دریا قیمت‌های پایین‌ترین دارند. همین قضیه در مورد خرید خانه در استانبول نیز وجود دارد. در منطقه بشیکتاش که رو به دریاست خانه‌ها گران‌تر از دیگر منطقه‌های داخلی از جمله سن کاتیب و اوسیلار هستند.

مراحل خرید ملک در آنتالیا

خرید هرگونه ملک تجاری، اداری، مسکونی و … به منزله سرمایه‌گذاری در ترکیه است و خرید خانه در آنتالیا خود راهی برای گرفتن اقامت ترکیه است. هر متقاضی خارج از کشور ترکیه به شرطی که توسط خود دولت ترکیه مستقیما منع نشده باشد، می‌تواند با حداقل سرمایه 250 هزار دلار، اقامت ترکیه را بگیرد و شهروند قانونی این کشور شود. مراحلی که برای خرید ملک در آنتالیا انجام دهید بدین صورت است:

  • ملک خود را در سایت‌های مشاور املاک داخلی یا به صورت حضوری و سفر به آنتالیا انتخاب می‌کنید
  • به آنتالیا سفر می‌کنید و از ملک انتخابی خود بازدید به عمل می‌آورید
  • قیمت‌گذاری‌هایی نهایی ملک توسط کارشناسان مورد تایید، انجام می‌شود
  • پیش‌پرداخت‌ها را انجام ‌می‌دهید
  • کارهای انتقال سند با حضور وکیل معتبر و مترجم رسمی کشور ترکیه میان فروشنده و خریدار صورت می‌گیرد.
  • سند ملک که به دست شما رسید، می‌توانید درخواست آنلاین خود را برای گرفتن اقامت و مهاجرت، به اداره مهاجرت ترکیه بفرستید. (مدارک شما شامل پاسپورت معتبر، اسناد محل سکونت، کد مالیاتی، تاییدیه شهرداری، عکس‌ پرسنلی خریدار و فروشنده و … می‌باشد)

صبر می‌گنید که جواب نهایی درخواست شما صادر شود. بعد از مصاحبه و تایید نهایی به شما کارت اقامت یکساله داده می‌شود. این کارت بعد از یکسال، به مدت 2 سال تمدید و سپس به مدت 5 سال تمدید و نهایتا شما اقامت دائم ترکیه را دریافت می‌کنید.

یادتان باشد شما تا سه سال حق فروش و واگذاری ملک خریداری شده‌ی خود در آنتالیا را ندارید.

قیمت خانه در آنتالیا

متقاضی خرید خانه ویلایی در آنتالیا هستید؟ اوکی، اما در کدام منطقه‌‎ی آن می‌خواهید ملک بخرید؟ جواب این سوال بسیار بر روی قیمت خانه در آنتالیا تاثیرگذار است. اگر محدودیت مالی ندارید که در مناطق روبه ساحل و لاکچری آن مانند لارا و کنتیالتی خانه بخرید.

اگر هم به دنبال ملک ارزان‌قیمت هستید به شما مناطق دور از ساحل و مرکزی شهر از جمله محلات پول، دوکما، آلتین اووا و گوسکو را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با 235800 لیر صاحب خانه در منطقه کپز شوید. این قیمت برای خانه‌های رو به ساحل به 5000000 لیر و بالاتر هم می‌رسد. در حالت کلی، خانه‌های آپارتمانی و شهرک‌های صنعتی گزینه‌های مقرون به صرفه جهت خرید ملک در آنتالیا هستند. شما از 42000 یورو به بالاتر می‌توانید صاحب خانه در آنتالیا شوید.

میانگین قیمت هر مترمربع ملک در آنتالیای ترکیه 4100 لیر می‌باشد.

سایت خرید و فروش آپارتمان در آنتالیا

نیازی نیست که حتما به ترکیه سفر کنید و با قدم زدن در میان خیابان‌ها به دنبال خانه‌ی مد نظر خود بگردید. ما لیستی از بهترین املاک آنتالیا با قیمت‌های مناسب در مناطق مختلف آن را برای شما تهیه کرده‌ایم. بعلاوه بحث‌های حقوقی و قانونی خرید خانه ویلایی در آنتالیا نیز بسیار مهم است. چرا که یک خرید غیر قانونی هیچ پول پرداخت شده‌ای را به شما برنمی‌گرداند. برای همین باید برحذر باشید. هلدینگ یو اف اس به عنوان بهترین سایت خرید خانه در ترکیه، بهترین مشاوره‌های قبل از خرید را به شما می دهد. چرا که هدف ما آسایش و راحتی شما در خانه‌ی خودتان در شهرهای مختلف ترکیه است. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

با خرید ملک در آنتالیا می توانم اقامت و شهروندی ترکیه را دریافت کنم؟

اگر مبلغ خانه ی خریداری توسط شما بیش از 250 هزار دلار باشدف بله می توانید برای پاسپورت ترکیه اقدام کنید و آن را دریافت نمایید. همچنین نیاز نیست که تنها یک ملک خریداری کنید. باید مجموع ارزش ملک هایی که به اسم شما می باشد ، حداقل 250 هزار دلار باشد.

دپارتمان شما می تواند به ما در خرید خانه در آنتالیا کمک کند؟

بله – یکی از اصلی ترین خدمات ما خرید و فروش ملک در کشور ترکیه می باشد. از همین رو می توانیم با انتخاب مناسب و با توجه به بودجه و سرمایه شما، یک ملک مناسب را برای شما در شهر آنتالیا خریداری نماییم.

آیا خرید آپارتمان در آنتالیا ، یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود؟

خرید آپارتمان در آنتالیا یا در هر شهر و کشور دیگری، اگر بر اساس علم درست املاک باشد و بداند در کجا و در چه زمان باید ملکی را خریداری کند ، بله یک سرمایه گذاری محسوب می شود. مشاوران ما به شما خواهند گفت که در کدام مناطق اقدام به خرید آپارتمان و ملک در شهر آنتالیا نمایید تا بتوانید یک سرمایه گذاری خوب و مناسب داشته باشید.

خرید آپارتمان های دست دوم در آنتالیا را توصیه می کنید؟

اگر بودجه و سرمایه شما به اندازه کافی نیست ، می توانید اقدام به خرید ملک های دست دوم در آنتالیا نمایید. اما باید در نظر داشته باشید این کار باید زیر نظر افراد و مشاورانی باشد که مدت هاست در این زمینه تجربه دارند. چراکه گاها دیده شده برخی از این آپارتمان ها دارای ایراداتی می باشند.