یو اف اس >

خرید ملک در آلانیا

خرید خانه و آپارتمان در آلانیا یک سرمایه‌گذاری سودآور برای ایرانی‌ها است. حتما شما هم این را می‌دانید که به دنبال خرید ملک در آلانیا هستید. خرید ملک تجاری یا خانه‌ مسکونی در محله‌های مختلف آلانیا یک تیر و دو نشان است. اینجا یک شهر توریستی است، همانند بخش‌های شمالی کشور خودمان که مردم برای استراحت و ریلکس کردن به آنجا می‌روند. شما می‌توانید هم خودتان در ملک ‌خودتان زندگی کنید و هم آن را در فصل‌های توریست‌پذیر کرایه دهید. قیمت املاک در آلانیا بسته به موقعیت و ویژگی‌های هر ملک متفاوت است. برای خرید خانه در این شهر نکاتی وجود دارد که باید حتما بدانید. با ما همراه باشید تا راحت‌تر بتوانید ملک تجاری، آپارتمان، خانه، ویلا … در شهر آلانیا را انتخاب کنید.

بخش زیاد از ایرانی‌هایی که قصد خرید ملک در ترکیه  را دارند، به شهر آلانیا روی می‌آورند. به طوریکه گفته می‌شود دومین شهر محبوب ایرانیان برای سرمایه گذاری در ترکیه است. موقعیت آلانیا در 134 کیلومتری جنوب شرقی آنتالیا است. اینجا یک شهر مدیترانه‌ای با آب و هوای مدیترانه‌ای است و آن را گرم‌ترین شهر ترکیه می‎دانند. تابستان‌های آلانیا، گرم، طولانی و مرطوب و زمستان‌های آن بارانی و خنک است. جمعیت شهر بیشتر از 300000 نفر است. با یکبار سفر کردن به آنجا، عاشق بافت شهری آن خواهید شد. اینجا یکی از بنادر مهم و شهرهای مهم استان آنتالیا است که در زیرساخت‌های اقتصادی روبه رشدی در آن پیاده‌سازی شده است. شاخص‌ها و استانداردهای زندگی در آلانیا در سطح مطلوب و مناسبی قرار دارند. برای همین توجه سرمایه‌گذاران و مهاجران کشورهای مختلف از جمله ایران، روسیه، ایتالیا، کشورهای CIS به آلانیا معطوف شده است.

در حال بارگذاری پخش کننده...

فایل های پیشنهادی با تخفیف ویژه

خرید خانه دوبلکس در ساریر استانبول

5,950,000 TL
فرصت ویژه برای سرمایه گذاری
%2 تخفیف
ویلای لوکس در ببک استانبول

آپارتمان اکازیون در اوران

3,130,000 TL
فرصت ویژه برای سرمایه گذاری
%3 تخفیف
آپارتمان اکازیون در اوران

بهترین محله های آلانیا برای خرید خانه

بهترین محله های آلانیا برای خرید خانه

شما اگر قصد خرید ملک در آلانیا، خرید آپارتمان در آلانیا یا خرید ویلا در آلانیا را دارید، بهتر است که یک دید واضح و واقع‌بینانه از مناطق مختلف این شهر داشته باشید. آیا می‌خواهید خانه‌های ویلایی آلانیا را بخرید؟ یا نه آپارتمان‌های مسکونی تازه ساخت بر روی تپه‌های این شهر نظر شما را جلب کرده است؟ شاید هم به دنبال خرید ملک تجاری و راه‌اندازی کسب و کار خود در آلانیا هستید. در اینجا مروری مفید بر مناطق مختلف شهر آلانیا و وضعیت املاک آنها خواهیم داشت.

  • منطقه محمودلار: منطقه محمودلار در زمینه خرید املاک در آلانیا مشهور است. در اینجا محدودیتی از نظر تعداد طبقات ساخت و سازها وجود ندارد. دست شما برای خرید آپارتمان و واحدهای برج‌ها آزاد است. بعلاوه اینجا یک منطقه تفریحی روبه ساحل است.
  • منطقه داملاتاش: این منطقه در نواحی مرکزی شهر آلانیا قرار دارد. نزدیکی آن به ساحل کلئوپاترا نیز بر میزان اهمیت و محبوبیت آن افزوده است. شما در اینجا دسترسی بسیار خوبی به تجهیزات، باشگاهها و زمین‌های ورزشی خواهید داشت. در اینجا محدودیت ساخت و ساز و ایجاد ساختمان‌های مرتفع وجود دارد. قیمت املاک در این بخش رنج مناسبی دارد و سرمایه‌گذاری در اینجا در آینده رو به سود خواهد بود.
  • منطقه دمیرتاش: این منطقه نزدیک به فرودگاه قاضی پاشا است. جو آرام، ساکت، دور از مرکز شهر و نواحی شلوغ، هوای پاک و خیابان‌های خلوت از دیگر ویژگی‌های اینجا است. این منطقه را با درختان مخروطی زیبایش می‌شناسند.
  • منطقه کستل: برای خرید املاک تا پنج طبقه و عمارت‌های لوکس، این منطقه گزینه‌ی مناسبی است. دانشگاه کیقباد نیز در اینجا واقع شده است. فاصله این بخش تا مرکز شهر حدود 9 کیلومتر است.
  • منطقه جیکجیلی: اینجا همان جایی است آسمان‌خراش‌های تا 12 طبقه در آن ساخته می‌شود. اگر به برج نشینی و خرید خانه در آسمان‌خراش‌ها علاقه دارید، اینجا را انتخاب کنید.
  • منطقه کوناکلی: در این منطقه که در جنوب آلانیا قرار دارد، مجتمع‌های مسکونی بسیار زیبایی ساخته شده است. قرارگیری این خانه‌ها بر روی تپه‌ها دید وسیع و ویوی زیبایی به دارندگان املاک داده است. یعنی اینجا، جایی است که شما هم به ساحل نزدیک هستید و هم ویوی خوبی به طبیعت و جاهای دیگر شهر دارید.
  • منطقه توسمور: برای کسانی که قصد خرید خانه ارزان در آلانیا دارند، یک گزینه‌ی خوب است. اما همین قیمت پایین در آینده روبه رشد خواهد بود. چرا که این منطقه در حال گسترش و توسعه است. توسمور نزدیک به مرکز شهر است و تنها 10 دقیقه با خودرو تا آن فاصله است. این منطقه در میان تپه‌ها و سواحل آلانیا احاطه شده است. جاذبه‌های طبیعی مشهوری نیز از جمله رودخانه دیم چای در اینجا قرار دارد
  • منطقه کارگیک: برای خرید ویلاهای لوکس، خانه‌های بزرگ، مجمتع‌های ساحلی و آپارتمان‌ها در آلانیا حتما املاک این منطقه را نگاه کنید. اطراف کارگیجاک را باغ‌های مور و پرتقال احاطه کرده‌اند. بعلاوه قرارگیری آن در میان کوهها، دسترسی آسان به شبکه حمل و نقل عمومی و داشتن سواحل شنی زیبا و آب و هوای مناسب از دیگر نقطه مثبت‌های این منطقه است. برای همین مقداری قیمت خرید املاک در اینجا بالاتر است.

مزایای خرید ملک در آلانیا چیست؟

مزایا خرید ملک در آلانیا

و اما چرا خرید خانه در آلانیا اینقدر برای کسانی که قصد مهاجرت به ترکیه یا سرمایه‌گذاری در آن دارند، مهم است. راز این محبوب بودن چیست؟ در میان عوامل تاثیرگذار و مزایای خرید ملک در آلانیا، دو نکته‌ی بسیار مهم وجود دارد. اول اینکه تنوع املاک در اینجا زیاد است.

  • خانه‌های با متراژ بزرگ
  • خانه‌های آسمان‌خراش‌ها
  • خانه‌های استودیو با متراژهای مختلف برای افراد مجرد و زوج‌ها
  • آپارتمان‌های یک‌خوابه، دوخوابه، سه خوابه با متراژهای مختلف
  • خانه‌های دوبلکس
  • خانه‌های ویلایی با استخر، گاراژ، پارکینگ و …
  • املاک تجاری
  • عمارت‌های مجلل و مستقل
  • آپارتمان‌های نوساز
  • خانه‌های ساحلی
  • دفاتر اداری
  • زمین جهت ساخت و ساز
  • و…

دومین نکته، رو به رشد بودن بافت شهری و اقتصادی شهر آلانیا است. قیمت خرید ملک در آلانیا بسیار مناسب است اما در آینده‌ای نزدیک شاهد سودآوری بیشتر همین املاک خواهیم بود. برای همین خرید به چشم سرمایه‌گذاری نیز دیده می‌شود. از جمله دیگر مزیت‌های خرید املاک در آلانیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب و هوای مناسب و طبیعت زیبا: دسترسی به سواحل شنی به طول 5 کیلومتر، باغات میوه، تپه ها و کوههای زیبای اطراف
  • امنیت در شهر آلانیا بالا است.
  • از نظر زلزله‌خیر بودن، شهر در سطح بسیار کم قرار دارد و قوانین ساخت و ساز شهری استانداری نیز به کار می رود.
  • مردم از کشورهای مختلف در این شهر اقامت دارند، جوی دوستانه و چندفرهنگی در اینجا وجود دارد. همین جو فرصت‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت.
  • قیمت مناسب املاک: نسبت به دیگر کشورهای اروپایی، قیمت خرید آپارتمان و خانه بسیار کمتر است.
  • زیرساخت‌های اجتماعی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی، حمل و نقل و بانکی در سطح بالایی قرار دارند.
  • شما با سیستم حمل و نقل گسترده و توسعه یافته‌ی آلانیا به راحتی در زمان‌های مختلف می‌توانید به شهرهای مختلف بروید و به خارج از شهر دسترسی داشته باشید.

قیمت خرید خانه و آپارتمان در آلانیا چقدر است؟

شما با قیمت پایه از حدود 40 هزار یورو به بالا می‌توانید صاحب یک خانه در آلانیا شوید. این قیمت برای خرید خانه ویلایی به 350 هزار یورو نیز می‌رسد. بسته به جانمایی ملک شما، دوری و نزدیکی به ساحل، برخورداری از امکانات شهری، میزان امکانات داخلی خانه (اتاق خواب، استخر، حیاط، تعداد طبقات و …) نوسازی یا قدیمی بودن، قیمت‌ها متفاوت است. برای همین شما نیاز به مشاور خرید و فروش املاک در آلانیا دارید. نگران نباشید ما با سابقه طولانی در این زمینه به شما کمک می‌کنیم که خرید خانه در آلانیا را با مناسب‌ترین قیمت انجام دهید.

مشاوره املاک خرید و فروش ملک در آلانیا

گرفتن اقامت کشور ترکیه با خرید خانه در آلانیا آسان‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. قیمت‌ خانه‌ها و املاک در این شهر اروپایی با بسیاری از شهرهای کوچک داخل کشور خودمان برابری می‌کند. برای همین سرمایه‌گذاری در آنجا منفعت زیادی برای خریداران به همراه خواهد داشت. ما در هلدینگ یو اف اس، تیمی از مشاوران املاک و مرجع فروش املاک در آلانیا به همراه وکلای قانونی به شما کمک خواهیم کرد که بدون دردسر و به آسانی به ملک مد نظر خود برسید. در کنار اینها می‌توانید از دیگر خدمات ما از جمله خرید و فروش در شهرهای مختلف ترکیه، مشاوره در زمینه خرید خانه در ترکیه، قوانین جدید خرید خانه برای ایرانی‌ها و … نیز بهره‌مند شوید.