یو اف اس >

اسکای لند استانبول

پروژه برج اسکای لند استانبول ترکیه – skyland

شروع قیمت از 990 هزار لیر ترکیه

اسکای لند استانبول را به جرئت می‌توان یکی از شگفت انگیزترین و بهترین پروژه‌های واقع در بخش اروپایی استانبول دانست. در پروژه اسکای لند استانبول از معماری و تکنولوژی مناسبی برای ساخت پروژه استفاده شده است. این پروژه از سال ۲۰۱۲ با همکاری یک برند معروف با نام Broadway maylan و با سرمایه‌ی ۳ میلیون دلاری کار خود  را شروع کرده است.

 

پروژه skyland استانبول که یکی از آسمان خراش‌ترین و مدرن‌ترین برج‌های اروپا شناخته می‌شود، در قسمت اروپایی استانبول و ما بین دو منطقه ماسلاک و لونت قرار گرفته است. گفتنی است که این دو منطقه در منطقه شیشلی که یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین مناطق استانبول می‌باشد قرار دارد و محل مناسبی برای سکونت و یا خرید دفتر تجاری می‌باشد.

از مزایای خرید آپارتمان در برج اسکای لند استانبول، می‌توان به دسترسی‌های بسیار فوق‌العاده این برج اشاره کرد. برج اسکای لند استانبول در مجاورت مترو، استادیوم تی تی آرنا، بزرگراه تِم و پل فاتح سلطان محم قرار گرفته است.

مشاور خرید ملکموقعیت جغرافیایی پروژه اسکای لند استانبول

برج اسکای لند استانبول در منطقه شیشلی واقع شده است و دسترسی مناسبی به ایستگاه مترو و اتوبوس دارد. همچنین افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه فنی استانبول را دارند، می‌توانند به راحتی در این برج زیبا سکونت داشته باشند. چراکه دانشگاه فنی استانبول نیز به اسکای لند ترکیه بسیار نزدیک می‌باشد.

وجود ورزشگاه ترک تلکام آرنا نیز یکی دیگر از مراکز تفریحی و ورزشی نزدیک به پروژه مسکونی اسکای لند می‌باشد. İstanbul Çevre Yolu بزرگراه معروف دیگری است که در نزدیکی این برج قرار دارد.

زمان تقریبی با برخی از مراکز مهم:

  1. کمتر از 3 دقیقه تا مرکز خرید اصلی
  2. 7 دقیقه تا دانشگاه فنی استانبول
  3. 15 دقیقه تا فرودگاه آتاتورک
  4. 6 دقیقه تا مدرسه محمت ریفات (Mehmet Rıfat)
  5. 7 دقیقه فاصله تا مرکز خرید ایستینه پارک

پروژه ی اسکای لند استانبول بمب دنیای معماری و فناوری

خرید آپارتمان از برج اسکای لند استانبول ترکیه
یکی از مشهور ترین و آینده‌دارترین پروژه های استانبول، پروژه ی آسمان خراشِ اسکای لند استانبول است که برای متقاضیان سرمایه گذاری و اخذ شهروندی ترکیه، به شدت توصیه می‌شود‌.

زیبایی پروژه اسکای لند در ترکیه نیز زبان زد مردم می‌باشد. پروژه اسکای لند استانبول با بهره ‌گیری از یک هارمونی فوق العاده و ترکیب شیشه در ساخت بنا، زیبایی منحصر به فردی را ایجاد کرده است.

یک هتل ۵۰۰ اتاقه، یک برج اداری با متراژ ۲۸۴ متر و یک برج مسکونی با ۶۰۰ واحد تشکیل دهنده‌ی این آسمان خراش زیبا می‌باشند. افرادی که قصد خرید خانه در استانبول را دارند، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای خرید خانه در شیشلی استانبول، برج skyland می‌باشد.

پروژه ی اسکای لند قصد دارد سطح بالای تکنولوژی و فناوری را در قسمت اداری آن به اجرا درآورد که با نمونه های اروپایی به رقابت می‌پردازد. هتلی زیبا با طراحی مدرن و پیشرفته در کنار واحد های مسکونی قسمت مشترکی برای زندگی را فراهم می‌کند.

گفتنی است که این پروژه در سال 2016 برج‌های خود را آماده کرده و واحد‌های آن به فروش می رسند. برای خرید آپارتمان در اسکای لند می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

امکانات رفاهی اسکای لند:

  1. مجتمع ورزشی ترک تلکام آرنا
  2. تراس‌های بزرگ به سمت شرقی‌ترین قسمت استانبول با ویو فوق العاده
  3. واحدهای آپارتمانی تک خواب، 2 خواب، 3 خواب و 4 خواب
  4. مجهز به سالن ورزشی و سلامت
  5. قرار گیری در کنار جنگل‌های بلگراد استانبول
  6. استخر سرپوشیده و روباز
  7. استخر مخصوص کودکان
  8. سونا و جکوزی
  9. کافه و رستوارن‌های شیک و لوکس
  10. مراکز خرید فوق العاده
  11. دوربین‌های مدار بسته برای امنیت بیشتر
  12. نگهبانان 24 ساعته
  13. پارکینگ برای 3500 نفر
  14. ضد زلزله
  15. استفاده از پیشرفته ترین سیستم اطفای حریق هوشمند
  16. مجهز به سیستم مدیریت خانه هوشمند
  17. و …

متراژ های ساختمانی:

  1. تک خوابه : 60 تا 110 متر مربع
  2. 2 خوابه: از 80 تا 185 متر مربع
  3. 3 خوابه: از 120 تا 200 متر مربع
  4. 4 خوابه: از 135 تا 326 متر مربع

 

اسکای لند استانبول؛ یکی از بهترین گزینه ها برای زندگی و سرمایه گذاری

پروژه اسکای لند استانبول - skylandاگر قصد دارید در یکی از بهترین مناطق استانبول زندگی نمایید و آپارتمان شما نیز به صورت لوکس و مدرن طراحی و ساخته شده باشد، برج skyland استانبول، یکی از بهترین گزینه‌های شما برای خرید می‌باشد. همچنین با توجه به قیمتی که این پروژه دارد، شرایط خرید را برای بسیاری از افراد مهیا کرده است.

از طرف دیگر با توجه به اینکه پروژه مسکونی اسکای لند در منطقه شیشلی استانبول که یکی از بهترین مناطق برای زندگی می‌باشد قرار گرفته است، امکان سرمایه گذاری بر روی این پروژه بسیار مناسب است. چراکه قیمت واحدهای مسکونی در این منطقه به صورت سالیانه بیش از سایر نقاط استانبول افزایش پیدا می‌کند و از طرف دیگر می‌توانید به راحتی ان پروژه را برای اجاره قرار دهید.