هتل های ازمیر

هتل های شهر ازمیر

همین الان بیش از 400 هتل لوکس و زیبا از ارزان تا گران‌قیمت در شهر ازمیر وجود دارند. هتل‌های ازمیر از سه ستاره تا 5 ستاره، از هتل‌های اقتصادی تا هتل‌های لاکچری و از هتل‌های نزدیک به سواحل ازمیر تا گزینه‌های مرکزی و حاشیه شهر، نگرانی مسافران و گردشگران را از بابت ماندن در این شهر زیبا کاملا برطرف کرده‌اند. ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است که هر ساله میلیون‌ها نفر از آن بازدید می‌کنند. در عین حال، پاک‌ترین شهر از نظر آلودگی هوا و خلوت‌ترین از نظر حجم ترافیکی می‌باشد. اگر می‌خواهید در بخش هتل‌ و ساخت و ساز واحد اقامتی در ازمیر سرمایه‌گذاری کنید و یا نه، می‌خواهید در سفرهای خود به این شهر، در یکی از بهترین هتل‌های ازمیر بمانید، با ما همراه باشید. می‌خواهیم در اینجا در مورد هتل‌های لوکس ازمیر، هتل‌های ارزان ازمیر و هتل‌های مرکز و نزدیک به سواحل دریای اژه صحبت کنیم.

آشنایی با بهترین هتل های ازمیر

حتی فکرش را هم نکنید که بتوانید از تمام جاذبه‌های گردشگری ازمیر در یک روز دیدن کنید. چرا باید این کار را بکنید، وقتی تعدادی از بهترین هتل‌های ترکیه در این شهر وجود دارد. شما می‌توانید یک اقامت رویایی در ازمیر را تجربه کنید. سفری که اول تا آخر آن با لذت و خوشگذرانی همراه خواهد بود. قیمت اقامت در هتل‌های شهر ازمیر به دو فاکتور اصلی بستگی دارد. در درجه اول، هرچه ستاره هتل بالاتر و امکانات و موقعیت آن بهتر باشد، هتل گران‌تر است. در آن واحد، هر هتل در روزها و ماه‌های مختلف سال، قیمت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. عموما در ماه‌های آگوست و می که ماه‌های توریست پذیر هستند، قیمت رزرو هتل‌ در ازمیر بیشتر می‌شود. در فصل‌های زمستان و تابستان که سفر به ازمیر کمتر است نیز کاهش هزینه سفر را به دنبال خواهد داشت. و اما برگردیم سراغ این‌که بهترین هتل‌های ازمیر کدام‌اند؟

مشاوره خرید ملک

سوئیس هتل بویوک افس ازمیر (Hotel Swissotel Buyuk Efes Izmir)

در میان هتل‌های ازمیر، در لیست 10 هتل برتر قرار دارد. این‌جا یک هتل 5 ستاره لوکس است که توسط هکتارها باغ سرسبز و فضای سبز احاطه شده است. تعداد 402 اتاق در این هتل وجود دارند. از این هتل به تفرجگاه کوردون در دریای اژه، اشراف خواهید داشت. ویوی زیبایی که از اتاق‌های مختلف سوئیس هتل بویوک به بیرون وجود دارد، لذت سفر به ازمیر را دوچندان خواهد ساخت. از جمله امکانات این هتل برای گردشگران و مسافران، اتاق‌های تزئین شده با مبلمان لوکس و مدرن، ملحفه‌های درجه یک، امکانات تهیه چای و قهوه، تلویزیون صفحه تخت با کانال ماهواره‌ای، حمام اختصاصی بزرگ و لوازم آرایشی رایگان می‌باشد.

اتاق‌های داخل این هتل خود به دو دسته اتاق‌های مجلل و سوئیت‌های لوکس تقسیم‌بندی می‌شوند. تعداد چند رستوران و کافه‌شاپ در داخل هتل وجود دارد و از این‌جا تا فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس تنها 20 دقیقه با ماشین فاصله خواهید داشت. فاصله آن از مرکز شهر ازمیر نیز 0.7 مایل است. آدرس آن در منطقه آلسانجاک و بلوار 1، قاضی عثمان پاشا می‌باشد. قیمت رزرو اتاق در این هتل 107 دلار برای هر شب است.

هتل رنسانس ازمیر (Renaissance Izmir Hotel)

هتل رنسانس ازمیر (Renaissance Izmir Hotel)

یکی دیگر از بهترین‌ هتل‌های ازمیر که در منطقه کوناک، بلوار 16 و محله آک دنیز واقع شده است. هتل رنسانس در قلب منطقه تجاری ازمیر واقع شده است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، استخر، سونا، پارکینگ، رستوران، بار و سالن ورزش اشاره کرد. هزینه اقامت در این هتل، 78 دلار برای هر شب است. همانطور که گفته شد، این قیمت‌ها در زمان‌ها و فصل‌های خاص دچار تغییراتی می‌شوند. که بهترین راه برای رزرو، چک کردن قیمت‌ها به طور آنلاین است.

هتل کی ازمیر (KEY HOTEL)

هتل کی ازمیر (KEY HOTEL)

این هتل 0.3 مایل از مرکز شهر ازمیر فاصله دارد. هتل کی، یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های ازمیر است که تعداد 31 اتاق مطابق با بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا را ارائه می‌دهد. 28 اتاق مهمان، 1 سوئیت اجرایی، 1 سوئیت لوکس، 1 سوئیت گرند که هر کدام از این‌ها به تفرجگاه کوردون (KORDON) مشرف هستند. برای اقامت‌ کاری و رسمی در ازمیر نیز، هتل کی، بهترین انتخاب است. یک اتاق هیئت مدیره VIP با اتاق‌بندی‌های عالی برای 2 تا 6 مهمان کاری در هتل وجود دارد. برای برگزاری مهمانی تا 150 نفر و ارائه یک جلسه یا جشن کاری و یا سبک شام مهمانی نیز می‌توانید روی این هتل حساب کنید. هزینه اقامت از 141 تا 126 دلار برای هر شب است که البته بستگی به نوع اتاق و امکاناتی دارد که به شما ارائه می‌شود.

هتل کی ازمیر

هتل DoubleTree By Hilton Izmir Alsancak

هتل DoubleTree By Hilton Izmir Alsancak

این هتل در منطقه کوناک ازمیر و در محله اسمت کاپیتان قرار دارد و فاصله آن از مرکز شهر حدود 0.8 مایل است. در واقع اینجا، یکی از شعبه‌های گروه بین‌المللی هیلتون است که تا فرودگاه ازمیر حدود 20 دقیقه باخودرو فاصله دارد. از جمله امکانات هتل دابل تری می‌توان به وای فای رایگان در اتاق‌ها و لابی هتل، استخر روی پشت بام و جکوزی، سالن ورزش، هتل بار در پشت بام، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. برای هر شب ماندن در این هتل نیز حداقل باید 67 دلار پرداخت کنید. این قیمت در مقایسه با امکانات و کیفیت هتل بسیار اقتصادی به نظر می‌رسد.

هتل Wyndham Grand Izmir Ozledik

هتل Wyndham Grand Izmir Ozledik

یکی از هتل‌های 5 ستاره ازمیر که سطح بالایی از لاکچری بودن و مدرن بودن را ارائه می‌دهد. از جمله امکانات رایگان این هتل می‌توان به استخر آب گرم، حمام ترکی، سونا، اتاق‌های آروماتراپی، آبگرم‌درمانی، ماساژهای شرقی، صبحانه و ناهار اشاره کرد. بعلاوه در اینجا به 219 اتاق لوکس دسترسی خواهید داشت که چشم‌انداز بسیار زیبایی به شهر ازمیر و سواحل آن دارد. این هتل را با پنجره‌های سرتاسری می‌شناسند که تمام شهر را به داخل هتل راه داده است. اگر در این هتل اقامت داشتید، حتما یک وعده غذایی ترکی خوشمزه را در رستوران بین‌المللی آن نوش جان کنید. فاصله هتل ویندهام گرند ازمیر از مرکز شهر، 5.2 مایل است. هزینه ماندن برای هر شب نیز حداقل 105 دلار است.

هتل رگاس (Regas Hotel)

این هتل حدود 44.3 مایل از مرکز شهر ازمیر فاصله دارد. هزینه اقامت هر شب آن حدود 359 دلار است. آدرس آن در منطقه چشمه و محله بویالیک می‌باشد. اینجا را یک کلکسیون از استخرهای لوکس می‌دانند. شما می‌توانید انواع خدمات را سفارشی‌سازی کنید و هر چه می‌خواهید را برای خود مهیا کنید. به علاوه دید فوق‌العاده‌ای به دریای اژه خواهید داشت.

دیگر هتل ‌های ازمیر

  • هتل بالچوا ترمال (Balcova Termal Hotel)
  • هتل امنس (Emens Hotel)
  • هتل سوالین (Svalinn)
  • هتل کیلیم (Kilim Otel)
  • The stay Alacati Warehouse

هتل های ساحلی ازمیر

هتل های ساحلی ازمیر

اگر از طرفداران اقامت در نزدیک سواحل ازمیر هستید، هتل‌های نزدیک ساحل را انتخاب کنید. این شهر، 629 کیلومتر از خط ساحلی به دریا را دارد. تماشای غروب زیبای آفتاب از داخل یکی از اتاق‌های هتل‌های ساحلی ازمیر تجربه بسیار خوبی است که خستگی راه را از تن شما دور خواهد کرد. منظور ما از هتل‌های ساحلی، یکی از بهترین‌ هتل‌های ازمیر است که در ادامه لیستی از آن‌ها را برای شما آورده‌ایم:

  • هتل چالا ازمیر (Cagla Hotel Izmir): اگر به دنبال اقامت در یک بافت سنتی و روستایی‌طور هستید، این هتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از هتل چالا تا ساحل حدود 1 دقیقه پیاده‌روی فاصله است. اتاق‌های تمیز و امکانات بسیار خوبی در این هتل وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به باغ داخل هتل، صبحانه‌های ارگانیک و استخر و فضای آفتاب‌گیر اشاره کرد.
  • هتل ازمیر پالاس (Izmir Palas Otel): یکی از هتل‌های سه ستاره شهر ازمیر است که نزدیک به ساحل بوده و 148 اتاق و 16 سوئیت زیبا و درجه یک برای اقامت دارد. یادتان نرود که اگر در این هتل اقامت داشتید، یکی وعده غذای دریایی خوشمزه نوش جان کنید.
  • هتل کوردون پاساپورت ازمیر (Kordon otel pasaport): یکی دیگر از بهترین هتل‌های ازمیر که نزدیک به ساحل است و تمام اتاق‌های آن از چشم‌اندازی به سوی دریا برخوردار هستند. امکانات و تجهیزات هر کدام از هتل‌ها سبب شده است که یکی از هتل‌های شلوغ ازمیر نیز همین‌جا باشد.
  • هتل کیلیم ازمیر (otel kilim Izmir): اینجا نیز یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به دریا در ازمیر است که هم رنج قیمت رزرو اتاق در آن بسیار مناسب است و هم امکانات بسیار خوبی را به مسافران خود ارائه می‌دهد. رستوران این هتل نیز از شهرت زیادی برخورد است.

ارزان ترین هتل های ازمیر

از جمله هتل‌های ارزان ازمیر می‌توان به هتل 4 ستاره بوتیک گراند کرنر، هتل بوتیک پارک اوگلاکچی،  هتل نیو زیبک، هتل لایف کرنر و هتل آنمون ازمیر اشاره کرد. در اینجا چند نکته مهم برای انتخاب هتل ارزان در ازمیر به شما خواهیم گفت:

  • اگر به دنبال هتل ارزان در ازمیر هستید، در فصل‌ها و ماه‌های ارزان از جمله ژوئن و نوامبر به این شهر سفر کنید
  • اقامت در روزهای چهارشنبه، قیمت‌های پایین‌تری در هتل‌های ازمیر به دنبال دارد. در طرف مقابل این روز، شنبه‌ها، گران‌ترین نرخ هزینه را به خود اختصاص داده‌اند.
  • پیشنهاد می‌کنیم، 90 روز قبل از سفر خود به ازمیر، نسبت به رزرو هتل اقدام کنید
  • ارزان‌ترین حالت اقامت در ازمیر مربوط به هتل‌های سه ستاره است که برای اقامت در این هتل‌ها، 19 تا 77 دلار هزینه خواهید کرد.

نکات پایانی

به شما لیستی از بهترین هتل‌های ازمیر را به همراه هتل‌های ساحلی و هتل‌های ارزان معرفی کردیم. در کنار آن‌ها می‌توانید گزینه‌های دیگری از جمله سوئیت‌های کوردینات، هتل برج قدیمی لاگورا، پانسیون بوتیک اولری دکا، آلاکتی وایت، هاستل هاوس، هتل ادا اپارت، هاستل باغ لوتوس، هتل کوزان سیتی و … را نیز امتحان کنید. هدف ما این است که شما بتوانید یک اقامت بسیار عالی و مناسب در شهر ازمیر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و برای دریافت مشاوره خرید خانه و آپارتمان در ازمیر نیز می‌توانید با کارشناسان ما در یو اف اس تماس بگیرید.

4/5 - (3 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *