منطقه دبی مارینا

دبی مارینا

اگر حتی یکبار در سفرهای خود به امارات، منطقه دبی مارینا را دیده باشید، می‌دانید که خرید خانه در مارینا دبی یک فرصت عالی برای سرمایه‌گذاران خارجی است. خرید ملک در منطقه مارینا دبی مجموعه‌ای ساخت و سازهای تازه ساخت در قالب آپارتمان، برج، خانه و ویلا را پیش روی شما می‌گذارد. شاید برایتان جالب باشد که خرید خانه در مارینا دبی را با محله بورلی هیلز واقع در لس آنجلس مقایسه می‌کنند.

البته این خاصیت دبی است. همه ما دبی را با لوکس بودن، گران بودن و بهترین بودن می‌شناسیم. اینکه اکنون طرفداران سرمایه‌گذاری در املاک دبی اینقدر زیاد شده است نیز به دلیل زندگی بهتر و باکیفیت‌تر در این شهر مسلمان‌نشین برمی‌گردد. دبی منطقه آزاد است و در کنار ابوظبی، تنها شهرهایی هستند که امکان اخذ اقامت امارات از طریق خرید ملک در آن‌ها ممکن است.

در کنار منطقه جمیرا دبی که آن را نخل جمیرا و ساحلش می‌شناسند، خرید خانه در مارینا دبی یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای خریداران ملک و مستغلات در دبی است. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا اطلاعات کامل در مورد قیمت ملک در منطقه مارینای دبی و امکانات این منطقه را ارائه دهیم.

آشنایی با محله مارینا دبی

هر آنچه در محله دبی مارینا مشاهده می‌کنید از ابتدا وجود نداشته است. از رودخانه و کانال آب مصنوعی که به داخل منطقه مارینا دبی کشیده شده است و یک مسیر پیاده‌روی 3 کیلومتری برای گردشگران ایجاد شده است. تا ساخت و سازهای اطراف آن و فضاهای عمومی و … که در این منطقه ساخته شده است، تمام ساخت دست بشر است. آب داخل کانال منطقه از خلیج فارس کشیده شده است. یک جاده ساحلی دور تا دور منطقه را فرا گرفته است. در نهایت نیز به خیابانی خواهید رسید که نخل جمیرا با 2 کیلومتر تنه و 17 شاخه پیدا است. پروسه شکل‌گیری منطقه مارینا دبی شامل دو فاز اصلی بوده است. در فاز اول، 6 ملک خصوصی در مساحتی برابر با 25 هکتار در مارینا ساخته شدند که برج های مارینا نام دارند.

  • برج الماس
  • برج فیروزه
  • برج مرجان
  • برج مشک
  • برج عنبر
  • برج الیاس

فاز دوم شکل‌گیری منطقه دبی مارینا نیز شامل ساخت برج‌های جدید و پروژه‌های مسکونی است. برج‌هایی با ارتفاع بیش از 250 متر که سرمایه‌گذاران زیادی در پیش خرید کردن طبقات آن شرکت کردند. برج بی‌نهایتف برج سلفا، برج مارینا پیناکل و برج اوشن هایش از جمله برج‌های مسکونی در منطقه مارینا هستند. کسانی که قصد خرید خانه در مارینا دبی را دارند، باید بدانند که اینجا یک منطقه برج‌نشین و پر از آسمان‌خراش است.

حجم لوکس بودن منطقه دبی مارینا بالا است و قرار است در اینجا سکونت فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید. دیگر اینکه،  پروژه اقامتگاه ساحل جمیرا در این منطقه ساخته شده است. از زمان شروع تا پایان این پروژه عظیم تنها 5 سال طول کشیده است. اقامتگاه ساحل جمیرا شامل آپارمان‌ها و هتل‌هایی است که ظرفیت 15 هزار نفر را دارند.

خرید خانه در مارینا دبی

خرید خانه در مارینا دبی

خرید خانه در مارینا دبی یک فرصت بسیار خوب برای سرمایه‌گذاران بود و تا قبل از سال 2006 و پیش از تصویب قوانین مالکیت دارایی برای اتباع دیگر کشورها از سوی دولت امارات، امکان سرمایه‌گذاری در بخش املاک وجود نداشت. برای همین شاهد هجوم و استقبال بی‌نظیری از سوی سرمایه‌گذاران دیگر کشورها بودیم. این استقبال بخصوص در بخش خرید خانه و آپارتمان در مارینا دبی بیشتر خود را نشان داد.

مردمی که به دنبال زندگی بهتر مطابق با بهترین استانداردهای روز دنیا به دبی می‌رفتند. از طرفی خرید ملک در دبی گام اول آن‌ها برای گرفتن اقامت قدرتمند دبی است. چرا که در حال حاضر، قدرتمندترین پاسپورت دنیا متعلق به دبی است. توسعه منطقه مارینا دبی نیز از سال 1998 شروع شد. در همین فاصله کوتاه، مارینا را مانند نگین مدرن و باشکوهی در دل خلیج فارس مشاهده می‌کنید. برای همین دبی همواره بی‌نظیر و تحسین‌برانگیز به نظر می‌رسد.

خریداران ملک در منطقه مارینا از آرامش و راحتی متفاوتی که در منطقه وجود دارد، لذت خواهند برد. انواع آپارتمان‌ها و واحدهای مسکونی در برج پرنسس، برج کایان، جزیره پارک را می‍توانید برای خرید پیدا کنید. برای خرید پنت‌هاوس در این منطقه نیز برج‌های عمار 6 (Emaar 6)، Elite Residence و  The Jewels را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در کنار این‌ها، در همین منطقه در کنار برج‌ها و آسمان‌خراش‌ها، تعدادی ملک در قالب خانه شهری، ویلا یا عمارت دوبلکس نیز برای طرفداران خرید خانه در مارینا دبی وجود دارد. همین تنوع املاک، پتانسیل مارینا برای سرمایه‌گذاری را دوبرابر کرده است. اگر به خرید خانه در امارات فکر می‌کنید، به هیچ وجه این فرصت را از دست ندهید.

قیمت خانه در مارینا دبی

قیمت خرید خانه در مارینا دبی بستگی به نوع ملک، متراژ، محل قرارگیری و  امکانات آن دارد. اینجا یک منطقه لوکس است، خیلی طبیعی است برای پنت‌هاوس‌ها و خانه‌های ویلایی لاکچری هزینه‌های بالا پرداخت کنید.

اما در عین حال انتخاب‌های با هزینه کمتر و پایین‌تر در قالب خانه شهری و آپارتمان نیز وجود دارد. پیشنهاد ما این است که اول میزان بودجه خود برای خرید خانه در دبی را مشخص کنید، سپس یکی از بهترین مناطق این شهر برای سرمایه‌گذاری در بخش املاک را انتخاب کنید. در اینجا قیمت انواع املاک در خلیج مارینا دبی آورده شده است:

  • خرید آپارتمان 2 خوابه، 1654 فوت مربع: 1700000 درهم
  • خرید آپارتمان 3 خوابه، 1228 فوت مربع: 1350000 درهم
  • خرید آپارتمان 2 خوابه، 1056 فوت مربع: 2699999 درهم
  • خرید آپارتمان 1 خوابه، 708 فوت مربع: 1400000 درهم
  • خرید آپارتمان 1 خوابه، 718 فوت مربع: 1250000 درهم
  • خرید ویلا 3 خوابه، 3232 فوت مربع: 4990000 درهم
  • خرید ویلا سه خوابه، 4224 فوت مربع: 7100000 درهم
  • خرید ویلا 4 خوابه، 6747 فوت مربع: 13500000 درهم
  • خرید ویلا 4 خوابه، 4935 فوت مربع: 1300000 درهم
  • خرید واحد مسکونی 4 خوابه، 5367 فوت مربع: 10734000 درهم

امکانات محله مارینا  دبی

امکانات محله مارینا  دبی

وقتی می‌گوییم خرید خانه در مارینا دبی، خرید خانه در یک منطقه لوکس و مدرن در دبی است، منظورمان سطح بالای امکانات آن نیز می‌باشد. یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای سرمایه‌گذاری در املاک و سودآور بودن سرمایه‌گذاری، دسترسی به امکانات و سطح زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی است. منطقه دبی مارینا از این نظر هیچ مشکلی ندارد. انواع امکانات رفاهی، تفریحی، خدماتی، درمانی و آموزشی در این منطقه برای ساکنان وجود دارد. شما در این منطقه، مرکز خرید دبی مارینا مال را دارید که یکی از بهترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید در کل دبی است.

از نظر حمل و نقل عمومی، با خرید خانه در مارینا دبی به ایستگاه مترو DAMAC Properties  (ایستگاه مترو مارینا دبی سابق) دسترسی خواهید داشت. از طرفی ایستگاه مترو برج دریاچه‌های جمیرا نیز در نزدیک این منطقه است. تراموا نیز دیگر گزینه برای جابه‌جا شدن در این منطقه است. تعداد زیادی خواربارفروشی، رستوران، کافه، هتل، بار، کلوپ‌های شبانه، هتل و مرکز تفریحی در محله مارینا وجود دارد.

مراکز درمانی در مارینا دبی

در منطقه مارینای دبی به امکانات بهداشتی، درمانی و پزشکی دسترسی آسان خواهید داشت. داروخانه‌های شبانه‌روزی، درمانگاه‌های تخصصی و مراکز درمانی در مارینا دبی وجود دارند. بعلاوه به بیمارستان‌های مدکر دبی و بیمارستان کینگ نیز نزدیک هستید. کلینیک بیمارستان امارات – دبی مارینا یکی از مراکز درمانی و بهداشتی در دسترس ساکنان این منطقه است. خدمات معتبر در سطح بین‌المللی در این مرکز درمانی به ساکنان مارینا، JLT  و JBR و دیگر مناطق ارائه می‌شود. پارکینگ آن رایگان است و روزهای شنبه تا 4شنبه از ساعات 8 تا 9 شب و پنج‌شنبه‌ها از 8 صبح تا 7 بعدازظهر خدمت‌رسانی می‌کنند.

مراکز تحصیلی مارینا دبی

از بابت نزدیکی به مراکز آموزش، مدارس و دانشگاه نیز هیچ نگرانی برای ساکنان این منطقه وجود ندارد. با خرید خانه در مارینا دبی می‌توانید فرزندان خود را در یکی از مدارس بین‌المللی در سطوح مختلف ابتدایی تا دبیرستان ثبت نام کنید. دیگر اینکه به دانشگاه‌ها و کالج‌های معتبر دبی نیز دسترسی آسان و نزدیک خواهید داشت.

مشاوره خرید خانه در مارینا دبی

همانطور که دیدید مارینا یک منطقه لوکس در دبی است که در عین اینکه آسمان‌خراش‌ها و برج‌های بلند در آن ساخته شده است، فرصت خرید خانه شهری و آپارتمان با قیمت مناسب نیز برای سرمایه‌گذاران وجود دارد.

قیمت خرید خانه در مارینا دبی در قالب واحد آپارتمانی از 478000  درهم شروع می‌شود و این رنج هزینه ادامه دارد و برای برخی واحدها با متراژ بالاتر و امکانات بیشتر به 2250000 درهم و بالاتر نیز می‌رسد. حال خرید ویلای لوکس، خانه مسکونی و پنت‌هاوس نیز به تناسب متراژ و … قیمت متفاوتی دارند. که ما محدوده قیمت را به طور جداگانه برای شما در این مقاله آوردیم. برای دریافت مشاوره تخصصی تر با مشاورین یو اف اس تماس بگیرید.

حواستان باشد! شرایط سرمایه‌گذاری در دبی و خرید ملک در این شهر آسان نیست. شما باید حتما در مورد قوانین جدید خرید و فروش ملک در امارات برای ایرانیان و … آگاهی کامل داشته باشید. پیشنهاد ما برای شما این است که حتما با مشاورین خرید و فروش ملک در منطقه مارینا دبی در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *