منطقه بر دبی

منطقه بر دبی

حتی فکر خرید خانه در بر دبی لذت‌بخش است. محله بردبی، لوکس‌ترین و جذاب‌ترین بخش شهر دبی است که سالانه میلیون‌ها گردشگر تنها به قصد بازدید از آن دیدن می‌کنند. قیمت خرید ملک و خانه در منطقه بر دبی بسته به نوع ملک و موقعیت و جانمایی آن در سطح شهر متفاوت است. اما از آنجایی که یکی از راه‌های گرفتن اقامت دبی، سرمایه‌گذاری در بخش املاک این کشور است، خرید خانه در بر دبی مانند تیری چند سر نشان عمل خواهد کرد. هم فرصت زندگی در دبی و در میان لوکس‌نشینان را خواهید داشت. هم کسب و کار خود را در این شهر توسعه خواهید داد چرا که دبی زیرساختی فوق‌العاده برای مهارت‌های مختلف دارد. هم به شما اقامت موقت دبی داده می‌شود.

اکنون منطقه بردبی در برابر دیره مانند بازتابی از دبی مدرن و دبی سنتی است. حتی قاب بزرگ و بلندی که در دبی ساخته شده است برای این منظور است که دبی، حالت سنتی و قدیمی خود را ارزشمند می‌داند. املاک برای فروش بر دبی نیز شامل انواعی از اقامتگاه‌ها با امکانات و متراژهای مختلف می‌باشد.

نمایی از منطقه بر دبی

مزیت های خرید خانه در بر دبی

 

املاک و مستغلات در بر دبی یک انتخاب ایده‌آل برای خرید خانه در دبی است. اگر به دنبال بهترین‌ها هستید، این منطقه گزینه‌های متنوعی برای شما دارد. حتی اگر به دنبال خرید ملک با قیمت‌های مناسب‌تر هم هستید، باز بر دبی گزینه‌های خاصی پیش روی شما می‌گذارد. مزیت‌هایی که از خرید خانه در بر دبی نصیب شما می‌شود، شامل موارد زیر است:

  • بر دبی به فرودگاه بین‌المللی دبی نزدیک است و تنها 20 دقیقه با آن فاصله خواهید داشت
  • تنوع املاک بر دبی بالا است
  • خرید ملک در بر دبی فرصت خوبی نیز برای فروش آن در اختیار شما می‌گذارد چرا که این منطقه همیشه خواهان زیادی دارد.
  • حجم امکانات شهری و منطقه‌ای بر دبی بسیار بالا است. شما از هر چیزی بهترین‌اش کنار دستتان است، دیگر چه می‌خواهید
  • علاوه بر برح‌های بلند و ساختمان‌های لوکس، امکان خرید آپارتمان در بر دبی نیز وجود دارد. انواع واحدهای یک‌خوابه، دو خوابه و سه خوابه فرصت خوبی برای طرفداران مهاجرت به امارات متحده عربی است.
  • اگر به دنبال خرید ویلا در امارات هستید، منطقه بر دبی گزینه‌های بسیار خوبی برای فروش دارد.
  • با ساکن شدن در بر دبی به تعدادی از مشهورترین و بهترین جاذبه‌های دیدنی دبی (مرکز تجارت جهانی، دبی مال، برج خلیفه، فواره دبی و …) همجوار خواهید شد به عبارتی همه چیز در دسترس شما است.

آشنایی با محله بر دبی

محله بر دبی در امتداد ضلع جنوبی نهر دبی قرار دارد. یک طرف شهر بر دبی و طرف دیگر دیره است. اگر به بافت شهری دبی نگاه کنید، متوجه پراکندگی دو بخش سنتی و قدیمی با بخش جدید و لوکس خواهید شد. جدا شدن این دو بخش توسط نهر دوبی صورت گرفته است. بخشی از خلیج فارس به داخل خشکی راه پیدا کردن است که آن را خور می‌نامند. خور دبی را به دو بخش اصلی دیره در شرق و منطقه بر دبی در غرب تقسیم کرده است. حال بر دبی به جایگاه آسمان‌خراش‌ها و ساختمان‌های لوکس دبی تبدیل شده است. که البته در عین حال، بافت قدیمی و سنتی خود را نیز در برخی جاها دارد.

خرید خانه در بر دبی یک فرصت بسیار عالی برای سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف است. چرا که اینجا منطقه آزاد تجاری است، لوکس‌ترین و تجاری‌ترین بخش شهر دبی است و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک دبی زیادی دارد. اگر در داخل کوچه‌های مختلف بر دبی قدم بزنید، متوجه خواهید شد که در برخی جاها، معماری ایرانی شامل خانه‌های با بادگیر بلند وجود دارد. درست است! زمانی تجار ایرانی در این منطقه حضور و فعالیت داشتند. خرید خانه در منطقه بر دبی شامل خرید در محلات مختلف از جمله جمیرا، ادمتا، ام سقیم و کرامه می‌باشد.

خرید خانه در بر دبی

 

ساختمان‌های بلند، برج‌های مسکونی، خانه‌های آپارتمانی و حتی ویلاها در منطقه بر دبی برای خرید و فروش وجود دارند. شهرت و زیبایی این منطقه به حدی زیاد است که بسیاری از افراد سرشناس، صاحب ملک در منطقه بر دبی هستند. حتی می‌توان گفت که بخش مهمی از اقتصاد امارات متکی به املاک و مستغلات است. جدیدا شاهد حضور سرسام‌آور ثروتمندان و سرمایه‌گذاران خارجی برای ساخت و ساز در دبی هستیم. در این میان خرید خانه در بر دبی یکی از بهترین و پرمتقاضی‌ترین انتخاب‌ها است.

انواع آپارتمان ها برای خرید در بر دبی

مزیت های خرید خانه در بر دبی

اگر قصد خرید آپارتمان در بر دبی را دارید با چهار منطقه مسکونی این بخش از شهر که آپارتمان‌های فروشی دارد، آشنا باشید.

  • شهر بهداشتی دبی (Dubai Healthcare City)
  • ال کفاف (Al Kifaf)
  • زعاجیل (Za’abeel)
  • الجداف (Al Jaddaf)

قیمت آپارتمان‌ها در بر دبی بسیار مناسب‌تر از واحدهای برجی و ویلاهای اقامتی است. عموما در بخش‌های قدیمی‌تر و سنتی‌تر بر دبی این ساختمان‌های آپارتمانی ساخته و برای فروش ارائه می‌شوند. آپارتمان‌های استودیویی، واحدهای 1خوابه، 2خوابه، 3خوابه و 4 خوابه در بر دبی به فروش می‌روند. مبلمان شیک، آشپزخانه‌های مدرن و امکانات ویژه از جمله خصوصیات آپارتمان‌های بر دبی است.

قیمت خانه در بر دبی

قیمت خرید خانه در بر دبی کاملا بسته به نوع خانه، متراژ، موقعیت و امکانات آن دارد. از طرفی رنج قیمت آپارتمان در این منطقه نیز بسته به نوع آپارتمان متفاوت است. در کل می‌توان گفت که برای خرید آپارتمان، هزینه‌ها از 260000 درهم شروع می‌شود و تا 3250000 درهم ادامه دارد. بستگی دارید در کدام محله و بخش بر دبی آپارتمان بخرید. قیمت‌های 475000 تا 2900000 درهم را برای آپارتمان یک‌خوابه در نظر داشته باشید. همین قیمت برای دوخوابه رنج 792500 تا 3225000 درهم است. برای آپارتمان‌های سه خوابه نیز رنج قیمت 2700000 تا 3500000 درهم را باید پرداخت کنید.

اگر به هم به دنبال خرید خانه در بر دبی هستید، در اینجا تعدادی از املاک این منطقه به همراه قیمت فروش‌شان آورده شده است:

  • آپارتمان سه خوابه در الجفاف بر دبی: 2900000 درهم
  • آپارتمان دوخوابه: 1993777 درهم
  • آپارتمان یک خوابه در شهر بهداشت بر دبی: 1100000 درهم
  • خانه با سه اتاق خواب در المنخول بر دبی: 2249888 درهم
  • ویلا با استخر در الرافا بر دبی: 3800000 درهم
  • اقامتگاه کنار ساحل با 8 اتاق خواب: 110000000درهم
  • ویلا با ویوی برج خلیفه در المنخول: 8000000 درهم
  • خانه 6 خوابه در المنخول بر دبی: 4800000 درهم

بیشتر بخوانید: خرید خانه در امارات

امکانات محله بر دبی

امکانات محله بر دبی تمام نشدنی است. دومین هتل بلند دنیا یعنی هتل رز ریحان روتانا در این منطقه قرار دارد. رستوران‌های روی آب، مراکز خرید متعدد و لوکس از جمله مرکز خرید وافی، مرکز خرید برجمان و دبی مال در نزدیکی برج خلیفه در منطقه بر دبی واقع شده است. از دیگر امکانات و زیبایی‌های این منطقه می‌توان به موزه ماهی‌گیری، هتل‌های لوکس و مشهور جهانی از جمله هتل پانوراما، هتل اکسکلوسیو و هتل وینچستر اشاره کرد. جالب است بدانید که اولین بانگ دبی در سال 1946 میلادی نیز در منطقه بر دبی ساخته شده است. اکثر سفارت‌خانه‌های دبی نیز در این منطقه جای دارند. این همه نشان از اهمیت و اعتبار منطقه بر دبی دارد. تمام کسانی که به دنبال خرید خانه در بر دبی هستند، می‌دانند که اینجا تعدادی از بهترین محلات و مناطق دبی را پوشش داده است.

سطح امکانات آن قابل مقایسه با جاهای دیگر نیست. بودن در این منطقه تماما مزه لوکس‌نشینی را به شما خواهد داد. بر دبی را شلوغ‌ترین منطقه تجاری شهر می‌دانند. شما در این بخش از دبی به بازارها، پارک‌ها، خواربارفروشی‌ها و … نزدیک خواهید بود. حاکم دبی و نخست وزیر امارات متحده عربی نیز در بر دبی زندگی می‌کنند. بسیاری از ساختمان‎های مهم دولتی و خصوصی و مشهور در این منطقه از دبی واقع شده‌اند. خلاصه که لایف‌استایل خود را باید با بودن در یک منطقه فوق‌لاکچری و شلوغ سازگار کنید.

مراکز درمانی در بر دبی

دسترسی بسیار آسان و راحتی به مراکز درمانی، کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها در منطقه بر دبی خواهید داشت. بعد از خرید خانه در بر دبی، هیچ گونه کمبودی از نظر تعداد بیمارستان و داروخانه در بر دبی وجود ندارد. انواع مراکز درمانی و سلامت در اینجا وجود دارد. از جمله این بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیمارستان آمریکایی دبی – American Hospital Dubai

یک بیمارستان بین‌المللی 254 تخت خوابی در بر دبی که نیاز درمانی و پزشکی ساکنان این منطقه را به خوبی فراهم می‌کند. آدرس آن در منطقه بر دبی و نزدیک به هتل movenpick است.

  • بیمارستان استر – Aster Hospital:

این بیمارستان در سال 1987 در دبی ساخته شد و چند شعبه درمانی و پزشکی در دبی دارد. هزینه‌های درمان در این بیمارستان زیاد بالا نیست و به صورت 24 ساعته به مردم خدمات رسانی دارد. آدرس آن در خیابان کویت و نزدیک به Sharaf DG است.

  • بیمارستان پزشکی شهر – Medical City Hospital

یکی دیگر از بیمارستان‌های بین‌المللی دبی که به صورت درمانی و آموزشی مشغول به فعالیت است. خدمات درماتولوژی، دندانپزشکی، جراحی، گفتار درمانی، ورزش درمانی و … در این بیمارستان ارائه می‌شود.

از دیگه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منطقه بر دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیمارستان رشید – Rashid Hospital
  • بیمارستان تخصصی کودکان الجلیله – Al Jalila Children Specialty Hospital
  • کلینیک فرنچ – French Clinic
  • بیمارستان مدیور دبی – Medeor Hospital Dubai

مراکز تحصیلی بر دبی

اتفاقا یکی از ویژگی‌های مثبت برای خرید خانه در بر دبی، دسترسی خوب و آسان به مراکز تحصیلی در مقاطع مختلف (مدارس ابتدایی، دبیرستان ودانشگاه‌ها است). تعدادی از بهترین آموزشگاه‌ها در این منطقه قرار دارند و شما به راحتی می‌توانید با حمل و نقل عمومی یا سرویس مدارس یا دانشگاه خود را به آنها برسانید. از جمله مراکز آموزشی منطقه بردبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دانشگاه آمریکایی دبی
  • BITS PILANI
  • مرکز سلامت دندان دانشگاه بوستون
  • دانشگاه بریتیش در دبی
  • مطبوعات دانشگاه کمبریج

بیشتر بخوانید: خرید خانه در اسپانیا

مشاوره خرید خانه در بر دبی

خرید خانه در بر دبی بهترین نوع سرمایه‌گذاری در بازار املاک امارات است. اگر قصد مهاجرت به امارات یا سرمایه‌گذاری در دبی را دارید، یکی از آسان‌ترین راه‌های پیش روی شما خرید ملک و خانه در بر دبی است. در کنار اینها با ثبت شرکت، خرید سهام دولتی و خصوصی و … نیز امکان درخواست اقامت وجود دارد. اما در این میان شرایط خرید خانه در بر دبی و اخذ اقامت موقت با خرید ملک آسان‌تر و فراگیرتر است. اما باید به یاد داشته باشید که امارات اخذ پاسپورت خود را در شرایط سختی گذاشته است. شما در طول پروسه خرید ملک و انتقال سند ملکی حتما به مشاور املاک دبی نیاز خواهید داشت. می‌توانید در طول پروسه خرید خانه و آپارتمان در بر دبی با مشاوران و کارشناسان ما در آکام آکادمی همراه باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *