شغل های پر درآمد دبی

مشاغل پردرامد وموردنیاز در دبی

شهر دبی در امارات متحده عربی را می‌توان یکی از شهرهای اقتصادی و برجسته دنیا در نظر گرفت؛ به طوری که اگر شما تا به حال به آن سفر کرده باشید، تحت تاثیر معماری‌های مدرن، ساختمان‌های شیک و لوکس، رستوران‌های مجلل، غذاهای خوشمزه و … آن قرارگرفته‌اید، اما موضوعی که وجود دارد این است که دبی علاوه بر اینکه یک قطب گردشگری محسوب می‌شود، امکانات شغلی بسیاری نیز دارد و بسیاری از افراد این شهر را برای کسب و کار مناسب می‌دانند. از همین رو تصمیم به معرفی شغل های پردرآمد دبی گرفتیم تا شما را نیز با آن‌ها آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید : خرید خانه در امارات

از آنجایی که دبی یکی از مراکز تجاری بین‌المللی بزرگ به شمار می‌آید، شرایط کاری مناسبی دارد و نرخ بیکاری در این شهر بسیار پایین است. از همین جهت شرکت‌ها و افرادی که تصمیم به سرمایه‌گذاری‌های کلان دارند، می‌توانند از این شهر به عنوان یک فرصت مناسب استفاده کنند.

یکی از دلایلی که باعث شده بسیاری از افراد آمریکایی، اروپایی و حتی ایرانی سالانه به این شهر مهاجرت کنند و به دنبال کسب درآمد و کار باشند، معاف بودن مالیات بر درآمد است. همچنین باید متذکر شد که حقوق و دستمزد زن و مرد در این شهر یکی است و تفاوتی میان آن‌ها دیده نمی‌شود. تمام این موارد و نزدیکی این شهر به ایران سبب شده که دبی به یکی از بهترین گزینه‌ها برای کار و کسب درآمد تبدیل شود.

مشاوره خرید ملک

شرایط کسب و کار در دبی

اگر شما تصمیم به کار در دبی دارید، لازم است که یک اسپانسری کاری یا یک پیشنهاد کاری از کارفرما در دبی داشته باشید. در حقیقت اسپانسر یا کارفرما هستند که با امضای قرارداد با شخصی که متقاضی کار در دبی است، مجوز مورد نیاز برای کار را فراهم می‌کنند. توجه داشته باشید که شرایط کار کردن در دبی تنها با مجوز کاری برای شما فراهم می‌شود و ویزای توریستی یا دیگر انواع ویزا از چنین موضوعی جدا هستند. توجه داشته که هیچ یک از ویزاهای دبی به اقامت دائم منجر نمی‌شوند. البته بعضی از سرمایه‌گذاران از امکان اقامت پنج‌ساله یا ده‌ساله استفاده می‌کنند، ولی به طور معمول شما می‌توانید تنها مدت زمان معینی در این شهر مشغول به فعالیت شوید.

مشاغل مورد نیاز و پردرآمد دبی

شغل های مورد نیاز پردرآمد دبی

دبی از جمله شهرهایی محسوب می‌شود که انتخاب‌های گوناگونی از لحاظ شغلی در آن وجود دارد و اگر شما بتوانید به‌درستی انتخاب خود را انجام دهید می‌توانید در مدت زمان کوتاهی درآمد بالایی را برای خود ایجاد کنید و به یک فرد ثروتمند تبدیل شوید. با توجه به این موضوع در ادامه شغل های پردرآمد دبی را بررسی می‌کنیم و توضیحات مختصری را در رابطه با هر یک را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا شما متناسب با شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

  1. مشاغل مربوط به پزشکی

مسلما مشاغل مربوط به پزشکی در تمام نقاط جهان درآمد بالایی دارند و پرداخت خوبی نصیب کارکنان این زمینه خواهد شد. دبی نیز از چنین مسئله‌ای مستثنا نیست؛ حتی می‌توان گفت که در امارات متحده عربی مشاغل پزشکی هم در بخش عمومی و هم در بخش خصوصی پیشرفت‌های بسیاری داشته‌اند.

در این کشور و شهرهای آن به ویژه دبی تعداد بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی رو به افزایش است، از همین رو پزشکان می‌توانند فرصت‌های بسیاری را در راستای پزشکی داشته باشند. از جمله زمینه‌های پزشکی می‌توان به جراحان عروق، متخصصان کودک، پرستاران، دندان‌پزشکان، پزشکان اعصاب و … اشاره کرد. البته باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که برای کسب درآمد بالا به تجربه 5 تا 6 سال نیاز است.

  1. مشاغل حقوقی دبی

شغل دیگری که در همه جای دنیا و به ویژه دبی درآمد بالایی دارد، شغل وکالت است. همان‌طور که میدانید وکلا نقش مهمی را در عملکردهای سازمان و شرکت‌های گوناگون دارند و به نوعی مسبب پیشرفت و موفقیت آن‌ها هستند. حالا اگر شما یک وکیل مجرب هستید و سابقه کاری موفقی نیز دارید، می‌توانید با حضور در شهر دبی به عنوان وکیل شروع به کار کنید و درآمد بالایی را به دست آورید.

البته این نکته را در نظر بگیرید که یک وکیل برای کار در دبی به حداقل 7 الی 8 سال تجربه کاری نیاز دارد. حال اگر شما تجربه کافی را دارید، می‌توانید دبی را یک مکان مناسب برای کسب درآمد بالا بدانید. توجه داشته باشید که متوسط درآمد یک وکیل به صورت ماهیانه در دبی، مبلغی نزدیک به هزار تا شصت هزار درهم است.

  1. مشاوره IT و دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ و مشاغل مربوط به آی تی از جمله مشاغل پردرآمد در دبی هستند و افراد بسیاری در این زمینه‌ها مشغول به فعالیت‌اند. شما می‌توانید از طریق دیجیتال مارکتینگ به سرعت کسب و کار خود را رونق ببخشید و درآمد بالایی را به دست آورید.

دقت داشته باشید که دولت دبی این اجازه را به شما می‌دهد که بدون داشتن یک دفتر فیزیکی بتوانید برای یک سال با مجوز کار کنید. موفقیت در این زمینه تنها با داشتن توانایی فنی امکان‌پذیر خواهد بود، البته دقت داشته باشید که رقابت در این زمینه بسیار بالا است و از همین جهت برای موفقیت نیازمند رعایت اصول و قوانین خواهید بود. طبق بررسی‌های صورت گرفته، یک کارآفرین برای انجام دیجیتال مارکتینگ به سرمایه 9500 تا 13500 دلاری نیاز دارد.

  1. آموزش در دبی

شما می‌توانید به عنوان معلم یا استاد در مدارس، کالج و دانشگاه‌های دبی مشغول به تدریس شوید. البته توجه داشته باشید که در زمینه کسب درآمد به عنوان استاد تجربه و اعتبار شما بسیار ارزش خواهد داشت. همچنین لازم است بدانید که حداقل سطح علمی که می‌توانید از طریق آن به آموزش در دبی مشغول شوید، کارشناسی ارشد یا دکترا است. میانگین حقوق آموزشی در دبی چیزی نزدیک به 12 تا 20 هزار درهم در نظر گرفته شده که درآمد نسبتا بالایی خواهد بود.

  1. مهندس مکانیک

اگر شما مدرک مهندسی مکانیک دارید، می‌توانید متناسب با تخصصتان مسئولیت نصب و راه‌اندازی پروژه‌های مختلف را بر عهده بگیرید و درآمد خوبی را از این راه به دست آورید. درآمد یک مهندس مکانیک در دبی به طور متوسط در ماه از 10 تا 35 هزار درهم امارات است؛ البته این موضوع به تخصصی که دارید نیز بستگی دارد.

  1. مهندس برق

یک مهندس برق متخصص که چند سال سابقه کار دارد، می‌تواند در دبی درآمدی برابر با 15 هزار درهم در ماه برای خود به دست آورد؛ البته حقوقی که شما در برابر این شغل دریافت می‌کنید، به مسائلی چون مهارت، تجربه، موقعیت کاری و دیگر مسائل این‌چنینی بستگی دارد، به طوری که اگر تمام شرایط را داشته باشید می‌توانید درآمد خود را تا 24 هزار درهم امارات افزایش دهید.

البته این موضوع را در نظر بگیرید که امکان دارد یک مهندس برق در دبی در خانه یا خارج از خانه و بر روی ساختمان‌ها مشغول به فعالیت شود. از همین رو باید خود را برای چنین مسائلی آماده کنید و بدانید که برای فعالیت در این زمینه نیاز به مدرک و گواهی یک آزمون تخصصی دارید. همچنین باید متذکر شد که حداقل مدرک لازم برای این شغل لیسانس است.

  1. شغل حسابداری و امور مالی در دبی

همان‌طور که می‌دانید وجود یک حسابدار و کارشناس امور مالی در هر کسب و کاری ضروری است و در حقیقت می‌توان گفت موفقیت در هر زمینه نیازمند توجه به مسائل حسابداری و مالی آن شرکت یا سازمان خواهد بود. از همین جهت شرکت‌های فعال در دبی نیز برای آن که موفقیت را به دست آورند، از یک حسابدار برای انجام امور مالی کمک می‌گیرند تا همه‌چیز طبق اصول پیش رود. دقت داشته باشید که داشتن مجوز و سابقه کاری و مهارت برای این شغل بسیار اهمیت دارد و می‌تواند یکی از عوامل اثرگذار بر دستمزدی که دریافت می‌کنید نیز باشد.

  1. مهندس عمران

همان‌طور که می‌دانید دبی از جمله شهرهایی محسوب می‌شود که میان بیابان‌های خشک قرار گرفته و از جمله شهرهایی است که از خیابان‌های زیبا، ساختمان‌های گوناگون، فرودگاه‌های متفاوت و … برخورد است. در حقیقت افرادی که مهندسی عمران خوانده‌اند و در چنین زمینه‌ای فعالیت کرده‌اند. دقت داشته باشید که یک مهندس عمران برای فعالیت در دبی به مدرک لیسانس عمران نیاز دارد و اگر این مدرک به ارشد برسد، شما می‌توانید به عنوان یک مهندس عمران درجه یک درآمد بالایی را برای خود داشته باشید.

  1. فعالیت در زمینه زیبایی

همان‌طور که میدانید یکی از صنعت‌هایی که در دبی و بسیاری از شهرهای جهان مورد توجه قرار گرفته است صنعت مربوط به زیبایی می‌شود، به طوری که بسیاری از افراد حاضر هستند برای آنکه زیبایی و تناسب اندام داشته باشند، هزینه‌های بسیاری را بپردازند. شما می‌توانید به عنوان یک متخصص زیبایی با در اختیار داشتن مدارک مربوطه در رابطه با این موضوع به دبی سفر کنید و درآمد بالایی را از این راه به دست آورید.

  1. حمل و نقل

شغل مربوط به حمل و نقل در شهری چون دبی که بسیار مسیر رفت و آمد دارد، از جمله شغل های پردرآمد محسوب می‌شود. به طوری که شما می‌توانید حتی به عنوان راننده شخصی مشغول به فعالیت شوید. البته اگر خودروی که در اختیار دارید برای خودتان است، می‌توانید از آن برای حمل و نقل مردم بومی و همچنین توریست‌ها کمک بگیرید. درباره این موضوع می‌توان گفت انواع راه‌ها برای کسب درآمد از طریق حمل و نقل در دبی بسیار زیاد است و شما می‌توانید متناسب با شرایط یکی را که مناسب است، انتخاب کنید.

  1. راه‌اندازی خیاطی و پوشاک بانوان

خیاطی یکی از شغل های پردرآمد دبی است که خانم‌ها و حتی آقایان می‌توانند از طریق آن برای خود یک کسب و کار در دبی راه‌اندازی کنند. برای مثال می‌توانید مغازه‌ای را در این شهر اجاره کنید و پوشاکی که تا به امروز آماده کرده‌اید را بفروشید. در این راستا می‌توانید از تکنولوژی نیز کمک بگیرید و محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز بفروشید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تعداد شغل های پردرآمد دبی نیز زیاد است و تنوع بالایی نیز دارد. همین موضوعات سبب شده که بسیاری از افراد در سراسر جهان به ویژه ایران تصمیم به کار در دبی بگیرند و به دنبال افزایش درآمد خود باشند.

بالاترین حقوق و پایین‌ترین حقوق در دبی

بالاترین و پایین تر حقوق در دبی

هر یک از مشاغل که نام بردیم و بسیاری دیگر از مشاغل، دستمزد مخصوص به خود را دارند. همچنین در برخی از شرایط مسائل دیگری چون مهارت و تجربه نیز در این موضوع تاثیرگذار هستند. برای مثال می‌توان به افرادی که در ارتش، دولت و … فعالیت دارند و درآمدی نزدیک به 50 هزار تا 70 هزار درهم دارند، اشاره کرد، در حالی که یک فروشنده 1500 تا 3500 درهم محصول می‌فروشد.

با این اوصاف شما می‌توانید شغلی که به نظرتان از همه مناسب‌تر است و می‌تواند درآمد بالایی نیز داشته باشد را انتخاب کنید و در مدت زمانی که در این شهر اقامت دارید به انجام آن بپردازید و درآمد مورد نیاز خود را کسب کنید. در آخر امیدواریم این مقاله و اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفت مناسب بوده باشد و بتوانید از آن‌ها بهترین استفاده را ببرید.

4/5 - (5 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *