مراکز خرید ازمیر

بهترین مراکز خرید ازمیر ترکیه

ازمیر یکی از شهرهای مهم ترکیه، عروس دریای اژه یا مروارید اژه است که قبلا به اسمیرنا معروف بود. ازمیر قلب ترکیه مقصدی شگفت انگیز برای عموم مردم است. همچنین به دلیل داشتن بندر، مرکز مهمی برای حمل و نقل و تجارت است، زیرا بعد از استانبول دومین بندر بزرگ ترکیه است.امروز قصد داریم بهترین مراکز خرید ازمیر را به شما معرفی کنیم.

ازمیر به دلیل بازارها و مراکز خرید رنگارنگ مشهور است. در قسمت شمالی شهر شگفت انگیز ازمیر، بسیاری از بازارهای کوچک را می‌یابیم. شهر ازمیر شامل بسیاری از مراکز خرید چند طبقه مدرن و فروشگاه‌های بزرگ و کوچک است که بیشتر این مراکز خرید دارای پارکینگ رایگان هستند و بسیاری از آن‌ها شامل سینما به همراه رستوران‌ها و کافه‌ها هستند. ساعات کاری معمولاً از 10 صبح تا 10 شب است و حتی در تعطیلات آخر هفته نیز تغییر نمی‌کند مگر در تعطیلات رسمی یا رویدادهای خاص.

معرفی مراکز خرید ازمیر

لذت گردشگری بدون خرید کامل نیست. شهر ازمیر را می‌توان به عنوان نماد خرید بدون چون و چرا توصیف کرد، در زیر مشهورترین مراکز خرید ازمیر هستند که می توانید از آن‌ها خرید کنید.

مشاوره خرید ملک

مرکز خرید اسکله کوناک (konak pier)

اسکله کوناک توسط گوستاو ایفل طراحی و در سال 1890 در بندر ازمیر در حوالی میدان کوناک افتتاح شد. کوناک پیر در ابتدا به عنوان یک انبار در کنار اداره گمرک فرانسه ساخته شد. در سال 2003 با دقت بازسازی شد و در سال 2004 به یک مرکز خرید لوکس تبدیل شد و از آن زمان به یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری در ازمیر تبدیل شده است. این مرکز علاوه بر سینما، فروشگاه‌های کفش و آرایشگاه‌ها که شامل بهترین مدل‌های بین‌المللی مد، کتابفروشی، رستوران و کافه مشرف به ساحل است.

آدرس مرکز خرید ازمیر: Konak, Pier AVM, Atatürk Cd. No:19, 35260 Konak/İzmir, Turkey

ساعت کاری: 10 الی 22

شماره تماس: 902324891004+

مرکز خرید کمرالتی (Kemeraltı)

بازار قدیمی ازمیر، کمرالتی با فروشگاه‌ها و گنبدهای معروف خود که در کنار هم در خانه‌های قبل از جنگ صف کشیده‌اند، بهترین مکان خرید برای مردم محلی و گردشگران است. در سال 1650 به روی بازرگانان افتتاح شد و از آن به بعد هنوز هم با خریداران سر و صدا دارد. فروشگاه‌های آن لباس‌ها، منسوجات، صنایع دستی و جواهرات را نمایش می‌دهد که نشان دهنده تسلط و هنر صنایع دستی ترکیه است. همچنین شامل بسیاری از کافه‌ها، سینما و برخی مغازه‌های مدرن است.
بازار کمرالتی یکی از متمایزترین مکان‌های خرید در ازمیر است. برای صنایع دستی سنتی مانند ظروف سفالی و فرش، به بازار کیزلار آگاسی بروید؛ که نسخه کوچک‌تری از بازار سرپوشیده معروف استانبول است و عتیقه‌هایی را که نشان‌دهنده فرهنگ آناتولی و عثمانی است، از جمله ظروف آشپزخانه مسی باستانی، جعبه‌های چوبی و سایر صنایع دستی به بازدید کنندگان ارائه می‌دهد.

آدرس مرکز خرید ازمیر: Anafartalar Cd., 35250 Konak/İzmir, Turkey

ساعت کاری: 9 الی 22

مرکز خرید آلسیناکاک

اما اگر برای خرید خانه در ازمیر طرفدار زندگی شلوغ در میان بازارهای محبوب هستید، از شما دعوت می‌کنیم به منطقه Alsancak که شامل گروه بی‌نظیری از فروشگاه‌ها است که لباس‌های مجلل خاص و مد مدرن ارائه می‌دهند؛ سری بزنید.

شاید خیابان‌های شلوغ آلسیناکاک، پر از مراکز فروش و مراکز خرید مارک‌های غربی، از جمله Mango ، Zara و Guess، که تا دیر وقت باز هستند، جنبه دیگری از لذت را به سفر شما اضافه کند ، به خصوص اگر تجمل و سبک آرام سرگردانی را دوست دارید.

آدرس مرکز خرید ازمیر: Alsancak, Kıbrıs Şehitleri Cd. NO: 127 D:129, 35220 Konak/İzmir, Turkey

ساعت کاری: 9 الی 23

شماره تماس: (0232) 421 93 94

مرکز خرید آگورا

مرکز خرید آگورا ازمیر

شاید به خرید خانه در ترکیه نیز علاقه داشته باشید

مرکز خرید Agora یک لذت واقعی برای خریداران محسوب می‌شود، این مجتمع بزرگ‌ترین مرکز خرید ازمیر است و هر آن چه را که از لباس گرفته تا لوازم جانبی، مواد آرایشی، لوازم خانگی، منسوجات، موسیقی، کتاب، لوازم الکترونیکی، اسباب بازی‌ها و گزینه‌های سرگرمی بی‌پایان به بازدید کنندگان ارائه می‌دهد. در این مرکز خرید 178 فروشگاه ملی و بین‌المللی وجود دارد. در آن جا همچنین می‌توانید کمی از خرید خود استراحت کرده و در یکی از بسیاری از رستوران‌هایی که غذاهای ترکی و بین‌المللی ارائه می‌دهند از یک وعده غذایی لذت ببرید و حتی اگر با کودکان در سفر باشید، هنگام بازدید از این مرکز حوصله شما سر نخواهد رفت چرا که منطقه بزرگ سرگرمی برای کودکان در این مرکز خرید وجود دارد.

آدرس مرکز خرید ازمیر: Mithatpasa Caddesi no:1446, Balcova, Izmir Town Center

شماره تماس: 02322772525

وب سایت: agoraizmir.com

ساعت کاری: 11 الی 22

مجتمع تجاری فروم بورنووا (Forum Bornova)

مرکز خرید فروم بورنووا ازمیر

این مرکز در نزدیکی دانشگاه اژه واقع شده است و اولین مرکز خرید در فضای باز با مساحت 62000 متر مربع است. در 12 اکتبر 2006 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون موفقیت بی‌نظیری داشته است، زیرا در سال 2008 به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در اروپا انتخاب شد. این مجموعه شامل فروشگاه‌های بسیار معروف IKEA و Tesco است. در کل، 128 فروشگاه لوکس دارد و 7 سینما و بیش از 17 فروشگاه مواد غذایی در این جا وجود دارد. همچنین تعداد زیادی باغ و تراس مشرف به دریای اژه نیز در این مرکز خرید وجود دارد.
Bornova دارای دو مرکز خرید بزرگ در ازمیر است. فرم Bornova و Park Bornova. در حالی که مورد اول فرصت های خوبی برای خرید وسایل خانه و همچنین امکانات تفریحی فراهم می‌کند. پارک بورنووا شامل سینماهای خصوصی، مرکز بولینگ و سرگرمی‌های داخلی است و در این جا مارک‌های مد ترکیه و بین المللی را با قیمت ارزان پیدا خواهید کرد.

آدرس مرکز خرید ازمیر: Kazımdirik Mahallesi, Forum Bornova Shopping Center, 372. Sokak, Bornova/İzmir, Turkey

ساعت کاری: 10 الی 23
شماره تماس : 902323960038
وب سایت: www.forumbornova.com

مرکز خرید Mudo

این مرکز خرید یکی از ارزان‌ترین مکان‌های خرید در ازمیر به حساب می‌آید که در آن محصولات، منسوجات و لوازم جانبی با قیمت ارزان عرضه می‌شود و اگر چه شامل تعدادی از مارک‌های برجسته است اما  با تخفیف ارائه می‌دهد و این امر مقصدی برای گردشگرانی است که به دنبال سوغاتی هستند و مارک‌های برجسته با قیمت‌های مناسب را خریداری کنند.

وب سایت: www.mudo.com.tr

مجتمع Palmiye Alisveris Merkezi

مجموعه پالمی یکی از مراکز خرید مدرن ازمیر است که توسط بسیاری از گردشگران ترجیح داده می‌شود، زیرا بیشتر کالاهای تولید داخل را با قیمت‌های بسیار مناسب ارائه می‌دهد. همچنین علاقه خاصی به محصولات نساجی، چرمی و خزدار با کیفیت بالا دارند و آن ها در طول سال علاوه بر کمربند، کیف، کیف پول و سایر لوازم جانبی ضروری، کت و کت چرمی فوق‌العاده ای را به فروش می‌رسانند.

آدرس مراکز خرید ازمیر: Bahçelerarası Mahallesi, Mithatpaşa Caddesi No:34, 35330 Balçova/İzmir, Turkey

شماره تماس: 903232791020+

ساعت کاری: 9 الی 22

مرکز خرید کیمر پلازا Kemer Plaza Alisveris

مرکز Kemer Plaza Alisveris Merkezi یکی از بهترین و جذاب‌ترین مجتمع‌های خرید در ازمیر است، شکل ساختمان به عنوان یک هتل بزرگ به نظر می‌رسد و این مرکز شامل تعداد زیادی فروشگاه لباس است که زنان می‌توانند لباس‌های تابستانی فوق‌العاده و کفش‌های زیبا خریداری کنند. صنعتگران محلی در آن جا وجود دارد، اما با قیمت‌های بسیار گزاف شناخته شده است که کالاهای نمایش داده شده از کیفیت بالا و قیمت بالا برخوردار هستند.

آدرس مراکز خرید ازمیر: Konak, Anafartalar Cd. No:88, 35250 Konak/İzmir, Turkey

شماره تماس: 902324413143+

ساعت کاری: 8:30 الی 21

مرکز خرید اپتیموم ازمیر Optimum

مرکز خرید اپتیموم ازمیر

این مرکز خرید معروف در داخل شهر ازمیر واقع شده است و یکی از مراکزی است که ارزش بازدید از آن را نه تنها به دلیل ارزان بودن لباس در آن جا دارد، بلکه فروشگاه‌هایی را نیز پیدا می‌کنید که لوازم خانگی و کالاهای الکترونیکی را با قیمت‌های کمتری به فروش می‌رسانند.

آدرس مرکز خرید ازمیر: Optimum Outlet ve Eğlence Merkezi, Akçay Cad. No:101, 35410 İzmir, Turkey
ساعت کاری: 10 الی 22
شماره تماس: 902322738383

بازار آکاتی Alacati

در بازار معروف آکاتی، که شنبه‌ها در خیابان itehitlik افتتاح می‌شود، میوه‌ها و سبزیجات تازه‌ای که روستاییان از مزارع طبیعی خود آورده‌اند به فروش می‌رسانند. علاوه بر غذاهای خاص محلی، و همچنین محصولات نساجی، پارچه، کفش و لوازم جانبی نیز به فروش می‌رسد. گردشگران داخلی و خارجی علاقه زیادی به این محصولات نشان می‌دهند. در غرفه‌هایی که در فصل تابستان به 200 غرفه می‌رسند، این محصولات فروخته می‌شود. این بازار به عنوان یکی از 10 بازار برتر ترکیه انتخاب شده است.

آدرس مرکز خرید: Yeni Mecidiye, Alacati bazaar, 2060. Sk., 35930 Alaçatı/Çeşme/İzmir, Turkey

مرکز خرید کوتون Koton efsis

فروشگاه کوتون Efsis، با طراحی‌های خود مردم محلی و گردشگران را تحسین می‌کند، زیرا محصولات مدرن و با‌کیفیتی را ارائه می‌دهد که تمام نیازهای لباس آن‌ها را برآورده می‌کند، از لباس پنبه‌ای راحت گرفته تا لباس‌های رسمی، کت‌های پشمی، کت‌ها و لباس ورزشی، شلوار، کفش، لوازم جانبی، عطر و لوازم آرایشی.

آدرس مرکز خرید ازمیر: Balatçık Mahallesi, İzmir Çiğli Efesus, Balatçık Mah. 8923/1 Sokak, Efesus Outl, Balatçık, 35620 Çiğli/İzmir, Turkey

ساعت کاری: 10 الی 23

شماره تماس: (0232) 376 07 00

وب سایت: www.koton.com

مرکز خرید Defacto ازمیر

مرکز خرید دیفاکتو ازمیر نیازهای همه اعضای خانواده را در زیر یک سقف تأمین می‌کند. این مجتمع خرید ازمیر یکی از مقاصد خرید مورد علاقه برای خانواده‌ها در ازمیر است. جایی که علاوه بر لباس‌های گسترده، لباس‌های مردانه، زنانه، نوجوان و بچه‌گانه نیز یافت می‌شود. انواع کفش‌ها و لوازم جانبی مدرن و با قیمت مناسب نیز در این مرکز خرید به فروش می‌رسد.

آدرس مرکز خرید: Güneşli, Izmir Park Shopping Center, Eşrefpaşa Cd. D:No:408, 35270 Konak/İzmir, Turkey
ساعت کاری: 10 الی 22
شماره تماس: (0232) 262 54 81
وب سایت: www.defacto.com.tr

مرکز خرید پارک ازمیر

این مرکز خرید در قلب ازمیر و در نزدیکی اسکله کوناک واقع شده است. این ساختمان در زمینی به مساحت 32 هزار متر مربع و مساحت قابل اجاره 13.2 هزار متر مربع ساخته شده است که بیش از 50 فروشگاه جامع و متنوع را شامل می‌شود. ظرفیت 500 اتومبیل را دارد و مرکز خرید پارک ازمیر یکی از نامزدهای دریافت گواهینامه LEED است که استانداردهایی را برای ساختمان‌های سبز سازگار با محیط زیست تعیین می‌کند و کاملاً مطابق با الزامات این گواهینامه با سیستم‌های حساس به صرفه جویی در انرژی است.

آدرس مرکز خرید: Güneşli, Izmir Park Shopping Center, No:408, Eşrefpaşa Cd., 35270 Konak/İzmir, Turkey

ساعت کاری: 10 الی 22

شماره تماس: 902322501112+

وب سایت: info@izmirpark.com

مرکز خرید Blue Garden

مرکز خرید Blue Garden توسط گروه عظیمی از سرمایه گذاران در ازمیر طراحی شده است. این هتل شامل یک رستوران و کافه زنجیره‌ای و یک سری سینما است که علاوه بر این، تعداد زیادی فروشگاه برای مارک‌های بین‌المللی و ترکی وجود دارد. همچنین جلسات فوق‌العاده‌ای را در میان طبیعت، آب و سرسبزی، سایه‌ها و زیر اشعه‌های خورشید را فراهم می‌کند و بازدید کنندگان می‌توانند از نشستن در بالکن‌ها با مناظر خیره‌کننده لذت ببرند. مراکز یادگیری، سرگرمی و سرگرمی برای کودکان و همچنین مکان‌هایی برای آرایش موی کودکان و بسیاری از امکانات دیگر برای زندگی را کامل فراهم می‌کند و فروش‌ها در این مرکز خرید متناسب با تمام فصول سال طراحی شده است.

آدرس مرکز خرید: Mavişehir, Mavibahçe, Caher Dudayev Blv, 35540 Karşıyaka/İzmir, Turkey

شماره تماس: 902326000444+

ساعت کاری: 10 الی 22

سوالات متداول

1. بهترین مکان‌ها برای مراکز خرید در ازمیر کدامند؟

بهترین مکان‌ها برای خرید در ازمیر: مرکز خرید MaviBahce، مرکز خرید mirzmir Optimum، انجمن بورنووا، آگورا آلیسوریس مرکزی و Point Bornova AVM.

2.کدام مکان‌ها بهترین مراکز خرید ازمیر برای کودکان می‌باشد؟

بهترین مراکز خرید مناسب کودکان:  مرکز خرید MaviBahce، انجمن بورنووا، مرکز خرید mirzmir Optimum، آگورا آلیسوریس مرکزی و Point Bornova AVM

3.ارزانترین مراکز خرید ازمیر کدام است؟

ارزانترین مراکز خرید ازمیر: مرکز خرید MaviBahce، انجمن بورنووا ،مرکز خرید mirzmir Optimum

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *