منطقه جمیرا دبی

منطقه جمیرا دبی

خرید خانه در جمیرا دبی یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها در میان سرمایه‌گذاران خارجی است. منطقه جمیرا دبی یا نخل جمیرا از مناطق لوکس دبی است. دبی یکی از شهرهای ابرقدرت اقتصادی و گردشگری امارات متحده عربی است. سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات دبی نیز یکی از بهترین راه‌ها برای اخذ اقامت موقت امارات است. چرا که بخش مهمی از اقتصاد این کشور نیز مربوط به بخش ساخت و ساز است.

خرید خانه در جمیرا دبی در میان ایرانیان نیز طرفدار زیادی به خود جذب کرده است. تقریبا هر کسی با منطقه جمیرا در دبی و ساحل آن آشنایی دارید. تصاویر زیادی از این منطقه و جزیره جمیرا دیده‌اید. دبی یک شهر فوق‌توریستی است. از هر چیزی بهترین‌اش، بلندترین‌اش و زیباترین‌اش را در دبی پیدا خواهید کرد. در این میان خرید ملک در جمیرا دبی مانند خرید در یکی از بهترین و پرسودترین مناطق دبی است.

در این منطقه به ساحل زیبای جمیرا، برج‌العرب و پارک آبی هیجان انگیز وایلد وادی، هتل جمیرا بیچ و … دسترسی نزدیک و آسان خواهید داشت. اگر به دنبال خرید خانه در جمیرا دبی هستید، گزینه‌های بسیار عالی و متنوعی را برای انتخاب کردن دارید.

خانه‌ها، عمارت‌های بزرگ، ویلاهای لوکس، آپارتمان‌های تازه‌ساخت و …. در این منطقه برای سرمایه‌گذاران بخش املاک دبی وجود دارند. جمیرا به معنای زیبا است و این منطقه زیبایی و آرامش خاصی برای ساکنان خود به همراه دارد. در کنار منطقه جمیرا دبی، خرید خانه در بر دبی نیز یکی از بهترین گزینه‌ها است که شما را در بخش تجاری و شلوغ دبی ساکن خواهد کرد.

خرید خانه در جمیرا دبی

جمیرا دبی یک منطقه لوکس، زیبا، آرام و مدرن است. خرید خانه در جمیرا دبی شامل انواع ملک از جمله آپارتمان و خانه‌های مسکونی تا عمارت‌های بزرگ و ویلاهای لوکس می‌شود. شما به دنبال خرید چه نوع ملکی در جمیرا دبی هستید؟

برای خرید خانه در جمیرا دبی باید حتما شرایط سرمایه‌گذاری در امارات از جمله مجاز بودن تابعیت، محدوده سنی خریداران و ارائه مدارک مورد نیاز برای خرید ملک را داشته باشید. از طرفی خرید خانه در نخل جمیرا دبی یک گزینه‌ی عالی برای افراد ممتاز است.

جزیره‌ای که به شکل نخل است و کاملا مصنوعی است. همین جزیره حیرت جهان را از نظر ساخت و ساز و تکنولوژی به خود جذب کرده است. بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی‌های جهان در نخل جمیرا یا همان Palm Jumeirah صاحب ملک هستند.

خرید ویلا در نخل جمیرا دبی

خرید خانه در نخل جمیرا دبی

نخل جمیرا عنوان بزرگ‌ترین جزیره مصنوعی دنیا را دارد. تنه‌ی اصلی آن دو کیلومتر طول دارید و 17 شاخه دارد. شکل آن از آسمان به شکل نخل دیده می‌شود.

در این پروژه عظیم ساحلی، 4000 ویلای منحصر بفرد و زیبا ساخته شده‌اند. در کنار این، برای خرید آپارتمان در جمیرا دبی نیز، ساختمان‌های آپارتمانی زیبایی  در نخل جمیرا پیدا خواهید کرد. امکانات این بخش از جمیرا، شامل کلوپ‎های ساحلی پیشرفته، سالن‌های بدنسازی، رستوران‌های بزرگ و لوکس، استراحت‌گاه‌های 5 ستاره از جمله هتل آتلانتیس و … می‌باشد. خرید ویلا در نخل جمیرا دبی شامل ویلاهای سیگنچر و ویلاای گادرن هومز می‌باشد.

ویلای سیگنچر 5 تا 7 اتاق خواب دارند در حالی که نوع گاردن هومز 3 تا 5 اتاق خواب دارند. هر کدام از شاخه‌های این جزیره، با یک حرف شناخته می‌شوند. اگر ویوی صبح و نور صبحگاهی برایتان مهم است، ویلاهای فرد را انتخاب کنید اگر هم نه نور بعد از ظهر و غروب برایتان در اولویت است، ویلاهای زوج گزینه‌ی بهتری برای خرید خانه در جمیرا دبی هستند.

بیشتر بخوانید: خرید خانه در دبی و گرفتن اقامت

قیمت خانه در جمیرا دبی

برای خرید خانه در جمیرا دبی، هزینه‌های پایین را انتظار نداشته باشید. جمیرا فرصت‌های محدودی برای خرید ملک دارد اما همین فرصت‌های کم بسیار عالی و درجه یک هستند. قیمت ویلاهای کنار ساحل جمیرا بالای 15 میلیون درهم است. و البته قیمت خرید خانه در جمیرا دبی کاملا بستگی به نوع ملک و سطح امکانات آن دارد.

برای خرید یک ویلای سه خوابه در جمیرا حدود 18 میلیون درهم باید پرداخت کنید. همین هزینه برای یک ویلای بزرگ 4 خوابه به 21.5 میلیون درهم می‌رسد. برای خرید ویلای 5 خوابه در جمیرا نیز بیش از 28 میلیون درهم باید هزینه کنید.

در اینجا برخی از املاک فروشی جمیرا به همراه قیمت آورده شده‎‌اند. اینکه کدام برای شما مناسب است، به بودجه و سطح انتظارات شما بستگی دارد.

  • خرید پنت هاوس در جمیرا دبی: 4خوابه: 14900000درهم
  • خرید پنت هاوس در جمیرا دبی: 4 خوابه: 12900000 درهم
  • خرید پنت هاوس در جمیرا: 5 خوابه: 53060000 درهم
  • خرید پنت هاوس در جمیرا دبی: 6 خوابه: 28000000 درهم
  • خرید پنت هاوس در جمیرا: 4 خوابه: 18000000 درهم
  • خرید آپارتمان در جمیرا دبی: 3 خوابه: 6000000 درهم
  • خرید آپارتمان در جمیرا دبی: 1 خوابه: 8000000 درهم
  • خرید آپارتمان در جمیرا دبی: 2خوابه: 3430000 درهم
  • خرید آپارتمان در جمیرا دبی: 2 خوابه: 3178992 درهم
  • خرید آپارتمان در جمیرا دبی: 1 خوابه: 2313156 درهم
  • خرید خانه در جمیرا دبی: 4 خوابه: 9500000 درهم
  • خرید خانه در جمیرا دبی: 4 خوابه: 23000000 درهم
  • خرید خانه در جمیرا دبی: 3 خوابه: 7000000 درهم
  • خرید خانه در جمیرا: 3 خوابه: 8699000 درهم
  • خرید ویلا در جمیرا: 6 خوابه: 16000000 درهم
  • خرید ویلا در جمیرا: 5 خوابه: 14999998 درهم
  • خرید ویلا در جمیرا: 4 خوابه: 11000000 درهم

بسته به متراژ خانه، دسترسی آسان به خیابان‌های اصلی و طبقه قرارگیری آن، قیمت نیز متفاوت است. قیمت‌های بالاتر مربوط به امکانات بالاتر و متراژهای بالاتر است.

بیشتر بخوانید: قیمت خانه در امارات

امکانات محله جمیرا دبی

چه انتظاری از سطح امکانات منطقه جمیرا دبی دارید؟ اینجا یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین بخش‌های شهر دبی است که در سطح جهانی در حال جلب توجه است. با خرید خانه در جمیرا دبی به امکانات رفاهی، خدماتی، آموزشی و درمانی بسیار خوبی دسترسی آسان خواهید داشت.

زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی جمیرا دبی بسیار خوب است و خیلی راحت می‌توانید خود را به دیگر محلات و مناطق دبی برسانید. از جمله امکانات منطقه جمیرا دبی که خریداران ملک و خانه در دبی باید بدانند می‌توان به مساجد زیبا، رستوران‌ها و کافه‌ها، زمین بازی مخصوص کودکان، پارک‌ها و مکان‌های تفریحی، ساحل تفریحی و مشهور جمیرا، انواع بازی‌ها و ورزش‌های آبی در خلیج فارس اشاره کرد.

بله! دبی در طول 40 سال اخیر توانست به این حجم از مدرنیته و محبوبیت برسد. اما منطقه جمیرا دبی از همان ابتدا مورد توجه سرمایه‌گذاران بخش املاک و پروژه‌های عمرانی واقع شده بود. اولین هتل‌های لوکس و زیبای دبی و ساخت‌وسازهای جدید در دهه 1990 میلادی در منطقه جمیرا ساخته شد.

  • سوپارمارکت‌های بزرگ و متعدد با تنوع بسیار محصولات در منطقه جمیرا دبی
  • فروشگاه غذای ارگانیک و کافه در مرکز خرید دهکده در منطقه جمیرا دبی
  • مراکز بهداشتی و درمانی متعدد در جمیرای دبی
  • مرکز خرید جمیرا پلازا
  • با خرید خانه در جمیرا دبی به پارکنیگ‌های رایگان این منطقه که برای ساکنان است، دسترسی خواهید داشت.
  • نزدیکی به ایستگاه‌های مترو خلیج، ایستگاه برج خلیفه، ایستگاه مرکز خرید دبی، ایستگاه بانک نور، ایستگاه ملی مرکزی در جاده شیخ زاید (منطقه جمیرا دبی 5 تا 10 دقیقه با خیابان مشهور شیخ زاید دبی فاصله دارد)

از ایستگاه‌های مترو گفته شده، با اتوبوس و خط واحد به راحتی می‌توانید خود را به محلات مختلف جمیرا برسانید.

مراکز درمانی در جمیرا دبی

مراکز درمانی در جمیرا دبی

با خرید خانه در جمیرا همواره به مراکز درمانی، پزشکی، دندانپزشکی و داروخانه‌ها دسترسی نزدیک خواهید داشت. مرکز پزشکی مدکر – Medcare Medical Centre یکی از این مراکز درمانی عالی است که متخصصان فوق‌العاده حاذق در آن مشغول به کار هستند. از مرکز منطقه جمیرا تنها 6 دقیقه با این بیمارستان فاصله خواهید داشت. دیگر مرکز درمانی این منطقه، بیمارستان کالج کینگ – King’s College Hospital London است. در اینجا نیز خدمات درمانی و بهداشتی خانواده، کودکان، دندانپزشکی و تخصص‌های دیگر پزشکی ارائه می‌شود.

مراکز تحصیلی جمیرا دبی

بخش مهم و قابل توجه امکانات منطقه جمیرا دبی به نزدیکی ساکنان آن به مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های بین‌المللی برمی‌گردد. باید نام کالج جمیرا به گوشتان خورده باشد. یکی از بهترین مراکز تحصیلی دبی برای ساکنان دبی که سطح کیفیت تحصیلی بسیار بالایی دارد. از بیش از 60 ملیت در کالج جمیرا مشغول به تحصیل هستند. از سنین 11 تا 18 سال می‌توانند در کالج جمیرا مشغول به تحصیل شوند. شهریه آن نیز سالانه از 72988 تا 91235 درهم است. در کنار این دانشگاه‌های معتبر دبی از جمله دانشگاه آمریکایی دبی، نیز در نزدیکی منطقه جمیرا هستند و دانشجویان به راحتی می‌توانند خود را به دانشگاه برسانند.

مشاوره خرید خانه در جمیرا دبی

یکی از راه‌های مهاجرت به امارات، خرید خانه در دبی است. سرمایه‌گذاران و خریداران بخش املاک دبی، برای زندگی بهتر به این شهر سفر می‌کنند. وجود زمینه و بستر عالی برای مشاغل و مهارت‌های مختلف، امکان رشد استارتاپ‌ها در دبی؛ مالیات کمتر، درآمدزایی بدون محدودیت و … سبب شده است دبی همواره یک مقصد عالی اقتصادی و تجاری برای مردم کشورهای مختلف باشد. منطقه جمیرا دبی یکی از مناطق لوکس و پر از امکانات دبی برای خرید ملک است. اگر شیفته زندگی عرب و شیخ‌نشینی هستید، یک ویلا در جمیرا بخرید. شاید در نگاه اول احساس کنید، تنها ثروتمندان و افراد قدرتمند از نظر مالی و اقتصادی می‌توانند خرید خانه در جمیرا دبی را تجربه کنند. این تا حدودی درست است اما در سال‌های اخیر پروژه‌های ساخت و ساز جدید و مناسبی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها می‌تواند فرصتی برای سرمایه‌گذاری در جمیرا باشد.

حتما با کارشناسان ما در مشاور املاک یو اف اس جمیرا دبی در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *